BW Tifo på standby
-
Michael
Re: BW Tifo på standby
Der kommer jo aldrig enighed
en af grundene til at, UBM startede er som Meyerhoff skriver....
BW er bygget på penge og regler.
UBM er bygget på stemning og kærlighed til klubben.
Nu var UBM jo hellere ikke noget der startede fra dag til dag, der gik jo et par år, hvor vi snakkede sammen, idéen skulle være rigtig før vi gjorde noget ---- og første rigtige gang var en Viborg kamp i 2007, UBM blev skabt på tribunen og ikke til en general forsamling....
Det første vi blev enig om i UBM var at få fat i de unge, når man på tribunen så nogle unge stå i kanten af midten, og synge halvt med gik man over til dem og snakkede med dem og ligeså stille blev de en del af UBM... Dette har jeg aldrig oplevet BW gøre, kun at de siger "hvis du vil ind i Loungen koster det 150 kr" (ved godt det er momsreglerne)
Er det virkelig den måde i mener nye medlemmer skal behandles på?
De BW busture jeg har været på, har jeg virkelig haft det sjovt, men aldrig det samme sammenhold som i UBM....
I UBM ved snakker man ikke bare sammen når det skal handle om tifo og fodbold, men også i fritiden byture etc.
Men hvis BW virkelig mener vi skulle melde os ind i BW, kan vi da skaffe små 100 mand der melder sig ind, og til næste genneralforsamling, laver vi et kup - så vi kan lave BW om til UBM---- vil i gerne have det?
Lad os nu arbejde sammen, istedet for at modarbejde hinanden, fuck nu om du går i BW promotion trøje eller en polo med HL på brystet, vi har forskelige måder at opføre os på, men er vi der ikke alle for at støtte holdet?????
Jeg kan virkelig ikke se det svære i at give penge til UBM, så længe det handler om tifo til at støtte holdet.....
en af grundene til at, UBM startede er som Meyerhoff skriver....
BW er bygget på penge og regler.
UBM er bygget på stemning og kærlighed til klubben.
Nu var UBM jo hellere ikke noget der startede fra dag til dag, der gik jo et par år, hvor vi snakkede sammen, idéen skulle være rigtig før vi gjorde noget ---- og første rigtige gang var en Viborg kamp i 2007, UBM blev skabt på tribunen og ikke til en general forsamling....
Det første vi blev enig om i UBM var at få fat i de unge, når man på tribunen så nogle unge stå i kanten af midten, og synge halvt med gik man over til dem og snakkede med dem og ligeså stille blev de en del af UBM... Dette har jeg aldrig oplevet BW gøre, kun at de siger "hvis du vil ind i Loungen koster det 150 kr" (ved godt det er momsreglerne)
Er det virkelig den måde i mener nye medlemmer skal behandles på?
De BW busture jeg har været på, har jeg virkelig haft det sjovt, men aldrig det samme sammenhold som i UBM....
I UBM ved snakker man ikke bare sammen når det skal handle om tifo og fodbold, men også i fritiden byture etc.
Men hvis BW virkelig mener vi skulle melde os ind i BW, kan vi da skaffe små 100 mand der melder sig ind, og til næste genneralforsamling, laver vi et kup - så vi kan lave BW om til UBM---- vil i gerne have det?
Lad os nu arbejde sammen, istedet for at modarbejde hinanden, fuck nu om du går i BW promotion trøje eller en polo med HL på brystet, vi har forskelige måder at opføre os på, men er vi der ikke alle for at støtte holdet?????
Jeg kan virkelig ikke se det svære i at give penge til UBM, så længe det handler om tifo til at støtte holdet.....
Det er jo så en lodret løgn.Meyhoff skrev: de unge blev simpelthen glemt af de "styrende" folk i BW og man ønskede ikke at give dem nogen attraktive tilbud, det gjorde der ikke blev bygget på fremtiden, den nytænkning der stadig er savnet kunne de unge ikke få igennem i BW og derfor blev UBM til, UBM var til start en flok gamle kendinge på tribunen i alderen 16-25 år.
Problemet var at der ikke var nogen af "de unge" der kunne sige hvad det var de ville have. Der blev sågar sat en pose penge specifikt af til det. Og som jeg husker det blev Søren Ross som bestyrelses medlem gjort til ansvarligt for projektet.
Problemet var bare at klagerne gik på at unge under 18 ville have øl. Noget vi naturligvis ikke kunne hjælpe med. At man ville afbrænde romerlys, igen noget vi ikke kunne støtte, og iøvrigt så vidste man ikke selv hvad det var man ville.
Så nej det blev ikke til noget.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Som mange har skrevet... Så gi` det da samarbejde en chance.. se frem af og ikke tilbage.. ved godt nogle skriver at de har haft en "møde" med ubm ang. TIFO, men at de ikke kom... pga en kommunikations fejl... (som jeg har læst det) tilgiv, og prøv at få et samarbejde op af køre.. og acepter at der er noget der hedder ubm og bw.. man behøver ikkevære enige om retnings linjerne i de to grupper, bare man er enig om at få TIFO op at køre igen.. Er det en fra bw bestyrelse der skal række ubm en hånd og invitere til et fælles TIFO møde??? ellers bliver det nok bare ved snakken... Kom ind i kampen
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
Hvad nu hvis UBM blev en lokalafdeling under BW, ligesom BW East. Så ville I stadig kunne lave jeres egne aktiviteter, mens det pludselig ville være okay hvis I stod for Tifoerne.
I skulle jo selvfølgelig føre regnskab for de brugte midler, sådan er det jo ethvert sted, hvor der gives tilskud til noget.
Blot en ide.
Se hvilke muligheder det giver her, i mine øjne ser det da perfekt ud: http://www.black-wolves.com/fanklubben/ ... eling.html
I skulle jo selvfølgelig føre regnskab for de brugte midler, sådan er det jo ethvert sted, hvor der gives tilskud til noget.
Blot en ide.
Se hvilke muligheder det giver her, i mine øjne ser det da perfekt ud: http://www.black-wolves.com/fanklubben/ ... eling.html
Hvorfor kan UBM ikke bare stå for tifoerne naturligvis hvor de fremfører regnskab som jeg før har omtalt på en af de foregående sider uden de behøver at blive medlem af BW, jeg kan ikke se problemet i dette så længe der holdes regnskab med tingene og vi får TIFO igen må alle vel være tilfredse?Ravnen skrev:Hvad nu hvis UBM blev en lokalafdeling under BW, ligesom BW East. Så ville I stadig kunne lave jeres egne aktiviteter, mens det pludselig ville være okay hvis I stod for Tifoerne.
Jeg lyver skam ikke, det kan godt være der blev sat en pose penge af til det osv. og det er da også meget flot.. Men det lykkedes ikke(jeg må vel have været og betegne som en af de unge også dengang, men jeg hørte aldrig om det), de unge blev hvad jeg ville kalde glemt, du skriver jo også selv det ikke blev til noget.. Der blev ikke gjort en stor nok indsats (IMO) for at fastholde de unge og gøre noget for at få flere til, derfor brød de ud..Hekler skrev:Det er jo så en lodret løgn.Meyhoff skrev: de unge blev simpelthen glemt af de "styrende" folk i BW og man ønskede ikke at give dem nogen attraktive tilbud, det gjorde der ikke blev bygget på fremtiden, den nytænkning der stadig er savnet kunne de unge ikke få igennem i BW og derfor blev UBM til, UBM var til start en flok gamle kendinge på tribunen i alderen 16-25 år.
Problemet var at der ikke var nogen af "de unge" der kunne sige hvad det var de ville have. Der blev sågar sat en pose penge specifikt af til det. Og som jeg husker det blev Søren Ross som bestyrelses medlem gjort til ansvarligt for projektet.
Problemet var bare at klagerne gik på at unge under 18 ville have øl. Noget vi naturligvis ikke kunne hjælpe med. At man ville afbrænde romerlys, igen noget vi ikke kunne støtte, og iøvrigt så vidste man ikke selv hvad det var man ville.
Så nej det blev ikke til noget.
Hvor mange unge ser man i BW-regi idag?(16-23årige)
Hvilke attraktive tilbud har BW for denne aldersgruppe?
Hvis de unge ikke har vidst hvad de ville forstår jeg ikke UBM kunne opstå? Det tog noget tid og få tingene på plads, men ideen var klar fra start og det er stadig samme koncept det bygger på..
Hvorfor ikke bare være medlem af BW? det er jo trods alt medlemmerne som betaler for tifoerne. Kontingentet kan vel næppe ruinere UBMerne?Meyhoff skrev:Hvorfor kan UBM ikke bare stå for tifoerne naturligvis hvor de fremfører regnskab som jeg før har omtalt på en af de foregående sider uden de behøver at blive medlem af BW, jeg kan ikke se problemet i dette så længe der holdes regnskab med tingene og vi får TIFO igen må alle vel være tilfredse?Ravnen skrev:Hvad nu hvis UBM blev en lokalafdeling under BW, ligesom BW East. Så ville I stadig kunne lave jeres egne aktiviteter, mens det pludselig ville være okay hvis I stod for Tifoerne.
Jeg synes da konceptet med en lokalafdeling ville lade UBM beholde friheden til selv at lave aktiviteter, og være ligeså ungdommelig som de har lyst til. BW East laver endda bannere hvor der står BW East på, så som lokalafdeling kan ingen have noget i mod af I skriver UBM på nogle bannere.
I kan endda sikkert selv bestemme hvem der må være medlem, selvom det er som lokalafdeling. Ret beset kan I beholde alt I gør nu, og det eneste I må droppe er romerlysene.
Det kommer ikke til at ske, det er fuldstændig utænkeligt at det vil kunne lade sig gøre..Ravnen skrev: Hvorfor ikke bare være medlem af BW? det er jo trods alt medlemmerne som betaler for tifoerne. Kontingentet kan vel næppe ruinere UBMerne?
Jeg synes da konceptet med en lokalafdeling ville lade UBM beholde friheden til selv at lave aktiviteter, og være ligeså ungdommelig som de har lyst til. BW East laver endda bannere hvor der står BW East på, så som lokalafdeling kan ingen have noget i mod af I skriver UBM på nogle bannere.
I kan endda sikkert selv bestemme hvem der må være medlem, selvom det er som lokalafdeling. Ret beset kan I beholde alt I gør nu, og det eneste I må droppe er romerlysene.
Det er lige så utænkeligt som at FCM tillader brug af romerlys på mch arena..
Meyhoff
Nu ville det være rart hvis det ikke var dig men rent faktisk nogen der havde tænkt sig at gøre noget der skrev her så der var noget vægt bag. Så længe du skriver bliver det bare ved med at være hyleri, fordi du bagefter gemmer dig bag veg, geografiske forhindringer.
Når nu du har så god forståelse for hvad og kontakt med hvem, så synes jeg du skulle få gang i noget der er lidt mere konstruktivt en dit huleri. Det er ikke fordi du er da sød når du tuder....men...
Nu ville det være rart hvis det ikke var dig men rent faktisk nogen der havde tænkt sig at gøre noget der skrev her så der var noget vægt bag. Så længe du skriver bliver det bare ved med at være hyleri, fordi du bagefter gemmer dig bag veg, geografiske forhindringer.
Når nu du har så god forståelse for hvad og kontakt med hvem, så synes jeg du skulle få gang i noget der er lidt mere konstruktivt en dit huleri. Det er ikke fordi du er da sød når du tuder....men...
/Hekler
/Hekler
Hekler skrev:Meyhoff
Du er da noget af det mest negative menneske med et meget begrænset ordforråd
"hvad kan du selv" "hvad vil du selv" "nej nej nej" er stort set alt hvad du skriver og det ligger i den negative ende af skalaen.
Faktum er at der ingen tifo er og i vil gerne have tifo tilbage der er nogle der gerne vil lave tifo men alt skal foregå på jeres premisser.
Hvad med at tage imod den fremstrakte hånd og evt selv deltage lidt i arbejdet og på den måde selv have lidt hånd i hanke med hvad der foregår i stedet for at blive ved med at hænge sig i fortiden og se fremad?
Hvad gør du egentlig selv Mikkel (hekler) ???
Hvis du er nødt til at stille det spørgsmål, så er du ikke værdig til at få et svar!100x skrev: Hvad gør du egentlig selv Mikkel (hekler) ???
/Hekler
/Hekler
Min stemme går til dette forslag!Meyhoff skrev: Hvorfor kan UBM ikke bare stå for tifoerne naturligvis hvor de fremfører regnskab som jeg før har omtalt på en af de foregående sider uden de behøver at blive medlem af BW, jeg kan ikke se problemet i dette så længe der holdes regnskab med tingene og vi får TIFO igen må alle vel være tilfredse?
Hvis der i gåseøjne er sat penge af til tifo, så kan man vel lige så godt lade dem lave det som har lyst til det
Alternativet er jo slet ikke at have det som det er pt
Jeg synes at der skal mere visuelt på tribunen
Vi må jo erkende at vores sorte farver ikke er det der giver mest kolorit på stadion
Visse folk i UBM må vel efterhånden også snart være så erfarne at de kan stå for at det bliver gjort på en ansvarlig måde
Jeg tror også at det ville være godt for BW at vi kan stå for at samle tropperne lidt i stedet for at sprede dem
MEN pointen i hele oplægget, Michael, er jo, HVEM kan gøre det ??
Jan/ Altoriso
Fantastisk undvigende svar endnu en gang, men det var vel hvad man kunne forvente af dig men fortsæt du bare med at spy galde ud, og spørg folk hvad de selv vil gøre imens du selv undviger samme spørgsmål...Hekler skrev:Hvis du er nødt til at stille det spørgsmål, så er du ikke værdig til at få et svar!100x skrev: Hvad gør du egentlig selv Mikkel (hekler) ???
Det burde simpelthen være bedst at ignorere dine indlæg...100x skrev:Fantastisk undvigende svar endnu en gang, men det var vel hvad man kunne forvente af dig men fortsæt du bare med at spy galde ud, og spørg folk hvad de selv vil gøre imens du selv undviger samme spørgsmål...Hekler skrev:Hvis du er nødt til at stille det spørgsmål, så er du ikke værdig til at få et svar!100x skrev: Hvad gør du egentlig selv Mikkel (hekler) ???
Din viden er åbenbart ret lav på dette område, hvilket jo kan være fair nok
Men i såfald burde du måske være lidt mere forstående og ydmyg overfor den kommunikation mellem 2, der så åbenlyst godt kender til hinanden
Jeg kan oplyse at Heklers indsats for fanklub og - miljøet gennem hele FCM-historien lægger på et meget højt niveau, og hvis du ikke kan forstå/vedkende dig dette bør du ikke deltage i denne debat, tak
-
Gæst
AmenDet burde simpelthen være bedst at ignorere dine indlæg...
Din viden er åbenbart ret lav på dette område, hvilket jo kan være fair nok
Men i såfald burde du måske være lidt mere forstående og ydmyg overfor den kommunikation mellem 2, der så åbenlyst godt kender til hinanden
Jeg kan oplyse at Heklers indsats for fanklub og - miljøet gennem hele FCM-historien lægger på et meget højt niveau, og hvis du ikke kan forstå/vedkende dig dette bør du ikke deltage i denne debat, tak
Mini Bager