Hvad I alverden er det for en opførsel?Medlemmer af FC-Midtjyllands officielle fanklub Black Wolves og udbrydergruppen Ultraboys, kom i slagsmål på banegården i Herning på vej til Odense og mødet med OB i Superligaen.
Klokken 15.38 i går eftermiddag fik Midt- og Vestjyllands Politi anmeldelsen.- Det var en 18-20 stykker, der var kommet op at toppes og sloges vildt omkring sig. De havde hevet deres bælter af og svingede med dem, fortæller Vagtleder Henrik Nielsen.
Politiet anholdt én for gadeuorden.
Krigshumør
Umiddelbart kom ingen til skade ved bataljen, men Midt- og Vesjyllands Politi valgte at advare kollegerne på Fyn om, at det var to fangrupper i krigshumør, der var på vej.
Ifølge vagtlede hos Fyns Politi, Erik Halkjær var der dog ingen ballede i Odense.
- Måske fordi FC-Midtjylland vandt, så havde de da ikke umiddelbart noget at være sure over, siger han.
Slagsmål mellem FCM fans?
Slagsmål mellem FCM fans?
http://www.dr.dk/Regioner/Vest/Nyheder/ ... 082732.htm

Re: Slagsmål mellem FCM fans?
Tro ikke på alt hvad du læser. Der kom nogle indvandre og ville slås... Der var ingen af vores der blev taget med, men en af deres...
En værre gang vrøvl.
Desuden er vores forhold til BW helt fint, så intet at berette om der.
En værre gang vrøvl.
Desuden er vores forhold til BW helt fint, så intet at berette om der.
Vi kommer kun for roulade!
Hvor fanden har de det fra? Det er da det værste gang lort, som jeg har læst længe.
Det er godt nok nogle underlige historier, der er igang.
Det er godt nok nogle underlige historier, der er igang.
-
Peter Ross
At der kommer en gruppe indvandrere, der overfalder en FCM-fan med slag og spark, inden en 40-årig somalier slår vedkommende med sin stilet-hæl (
), hvorefter de kommer med trusler om at skyde, hvis ikke FCM-fansene forsvandt, bliver til internt slagsmål mellem BW og UBM er mig en gåde!
Jeg skal da ikke kunne sige, om der var en, der klappede Hekler på maven, mens de ventede, men det vil da i så fald også være det eneste
Tro ALDRIG på medierne, de skaber den virkelighed, de selv gerne vil se!
Jeg skal da ikke kunne sige, om der var en, der klappede Hekler på maven, mens de ventede, men det vil da i så fald også være det eneste
Tro ALDRIG på medierne, de skaber den virkelighed, de selv gerne vil se!
- Jesper-Sunds
Hvad er det for en gang lort. Jeg var selv tilstede da dette skete og der var da ikke nogen fra BW der var oppe at slås med UBM.
Hvis det er så forkert, så synes jeg BWs bestyrelse skal reagere på det, og fortælle den rigtige historie. Som det fremstår i artiklen er det meget miskrediterende for både BW og generelt de fans som var til stede. BW bør under alle omstændigheder slå fast at man ikke accepterer ballade, om det så skete eller ej.
Det er forkert, og ikke bare forkert, men helt væk.
Der har været en artikel med noget lignende, på AOH.dk.
Den er nu fjernet, da det gik op for dem, hvordan tingene er.
Jeg kan slet ikke se, hvordan den der historie er blevet til, men okay; der er åbenbart nogle, der tror på alt de læser.
Tilsidst kan jeg ikke se, hvorfor BW skal reagere på noget, som ikke er sket.
Der har været en artikel med noget lignende, på AOH.dk.
Den er nu fjernet, da det gik op for dem, hvordan tingene er.
Jeg kan slet ikke se, hvordan den der historie er blevet til, men okay; der er åbenbart nogle, der tror på alt de læser.
Tilsidst kan jeg ikke se, hvorfor BW skal reagere på noget, som ikke er sket.
Signalværdien, det kan godt være det er løgn fra ende til anden, men så længe det ikke er modsagt så skader det BW.
-
Thomas Lund
Historien er ikke sand.
Lund
Lund
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
Kan næsten kun tro at der er tale om misinformation.
Enhver journalist ved da at indvandre-konflikter sælger som pølser i en FCM - FCK kamp.
Så hvorfor skulle de medier have interesse i at trække den over i en BW vs. UB? Det er jo slet ikke nær så salgbart.
Så de må ha troet der var tale om fraktioner
Enhver journalist ved da at indvandre-konflikter sælger som pølser i en FCM - FCK kamp.
Så hvorfor skulle de medier have interesse i at trække den over i en BW vs. UB? Det er jo slet ikke nær så salgbart.
Så de må ha troet der var tale om fraktioner
Woop Woop!
-
Peter Ross
Det er åbenbart let at være journalist i dagens Danmark. Den pågældende Bjarke Feldt fra DR, der har skrevet artiklen, fralægger sig ethvert ansvar i det svar, han har givet mig på en mail, hvor jeg forklarede ham sagens rette sammenhæng. Han mener det er nok, blot at referere fra politiets vagtleder.
Det er fantastisk, man ikke kan fatte telefonen og ringe til BW/UBM, for at få historien verificeret, når nu politiet åbenbart har oplyst, det var de indblandede parter.
Heldigvis har Herning Folkeblad sat sig for at undersøge historien lidt nærmere, og har derfor foreløbigt taget deres artikel ned fra aoh.dk.
Det er fantastisk, man ikke kan fatte telefonen og ringe til BW/UBM, for at få historien verificeret, når nu politiet åbenbart har oplyst, det var de indblandede parter.
Heldigvis har Herning Folkeblad sat sig for at undersøge historien lidt nærmere, og har derfor foreløbigt taget deres artikel ned fra aoh.dk.
- FCM Fan nr. 1
Så har vi balladen igen: Et presset politikorps forsøger at puste en stemning op omkring hooliganisme etc. etc. for at få tilført flere midler og større bevillinger. Så de udnytter enhver chance for at booste fodboldvoldstatistikken.Peter Ross skrev:Det er åbenbart let at være journalist i dagens Danmark. Den pågældende Bjarke Feldt fra DR, der har skrevet artiklen, fralægger sig ethvert ansvar i det svar, han har givet mig på en mail, hvor jeg forklarede ham sagens rette sammenhæng. Han mener det er nok, blot at referere fra politiets vagtleder.
Politiet har vist misforstået deres rolle i dagens Danmark: I stedet for at skabe tryghed skaber de det modsatte.
Det er bare ikke godt nok!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
-
Thomas Lund
-
Peter Ross
Det er en imponerende mangel på hukommelse, Hr. Erik Kristensen fra Herning Politi besidder. Så sent som for 3 uger siden sad UBM til dialogmøde med ham, hvor han fik udleveret navn og nummer på et par stykker fra UBM - men det er åbenbart svært at ringe de folk op, for at få historien sat i rette sammenhæng, i stedet for den der halve frikendelse.
Så meget for åbenhed og dialog...
Så meget for åbenhed og dialog...