Stemningsboycot til mandagskampen mod OB..
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Re: Stemningsboycot til mandagskampen mod OB..
Respekt til BW for at støtte op om dette.
Jeg skal selv med derover og vil selvfølgelig også støtte op om det.
Jeg skal selv med derover og vil selvfølgelig også støtte op om det.
!
- FCM Fan nr. 1
En fanklub der støtter en stemningsboycut....
2.2
Black Wolves formål er, at give fodboldklubben FC Midtjylland (FCM) den størst mulige opbakning ved at skabe fest og stemning til FCM's kampe.
Ikke meget fest og stemning over en stemningsboycut - og TV-pengene klubben får kan jo bruges til at forstærke holdet, hvilket meget gerne skulle smitte af på stemningen...
Det er i øvrigt en forældet tankegang sådan som samfundet og jobmarkedet nu er indrettet, at gå ud fra den ene eller anden dag er bedre eller værre i fht. tilskueropbakningen. Dertil kommer de mange kampe der alligevel skal ligges i ugens løb pga. pokal, europæiske turneringer, slutrunder etc. så denne aktion betragter jeg i bedste fald som spild af tid/irrelevant.
Synes hellere energien skal bruges på at støtte holdet f. eks. en tifo der støtter landsholdsemnerne, end at modarbejde TV-selskaberne og programplanlæggerne, men det er selvfølgelig alene op til dem der tager til Odense om at bestemme hvordan de vil markere sig - så held og lykke med aktionen mandag. Hvis FCM bringer sig foran efter 1 minut så husk at holde kæft de næste 14 minutter... Det skal nok hjælpe spillerne eller noget..
2.2
Black Wolves formål er, at give fodboldklubben FC Midtjylland (FCM) den størst mulige opbakning ved at skabe fest og stemning til FCM's kampe.
Ikke meget fest og stemning over en stemningsboycut - og TV-pengene klubben får kan jo bruges til at forstærke holdet, hvilket meget gerne skulle smitte af på stemningen...
Det er i øvrigt en forældet tankegang sådan som samfundet og jobmarkedet nu er indrettet, at gå ud fra den ene eller anden dag er bedre eller værre i fht. tilskueropbakningen. Dertil kommer de mange kampe der alligevel skal ligges i ugens løb pga. pokal, europæiske turneringer, slutrunder etc. så denne aktion betragter jeg i bedste fald som spild af tid/irrelevant.
Synes hellere energien skal bruges på at støtte holdet f. eks. en tifo der støtter landsholdsemnerne, end at modarbejde TV-selskaberne og programplanlæggerne, men det er selvfølgelig alene op til dem der tager til Odense om at bestemme hvordan de vil markere sig - så held og lykke med aktionen mandag. Hvis FCM bringer sig foran efter 1 minut så husk at holde kæft de næste 14 minutter... Det skal nok hjælpe spillerne eller noget..
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
- Mini Bager
EnigFCM Fan nr. 1 skrev:En fanklub der støtter en stemningsboycut....![]()
2.2
Jeg fatter ikke BW støtter det, men fred være med det. Man må jo respektere bestyrelsens beslutninger. Det er trods os selv der har valgt dem. Men at gå imod sine egne vedtægter (eller hvad vi nu kalder dem), det er da håbløst.
Jeg tror ikke du fatter det. Der bliver jo ingen stemning hvis kampene ligger på helt håbløse tidspunkter.FCM Fan nr. 1 skrev:En fanklub der støtter en stemningsboycut....![]()
2.2
Vi stopper mens legen er god, og hvis det ikke virker må vi gå skridtet videre!
Desuden er der masser af tid i weekenden kampen kan ligge.
Vi kommer kun for roulade!
- Mini Bager
Hvad mener du med at gå skridtet videre????????????? Mener i selv i har magt til at ændre kamptidspunkter, ved at holde kæft?????????? Eller ved bannere??????????Jeg tror ikke du fatter det. Der bliver jo ingen stemning hvis kampene ligger på helt håbløse tidspunkter.
Vi stopper mens legen er god, og hvis det ikke virker må vi gå skridtet videre!
Desuden er der masser af tid i weekenden kampen kan ligge.
Det hele handler om penge. TV selskaberne betaler klubberne for rettighederne til tilskuerne, lidt groft sagt. Jo flere seere, jo flere penge til dem selv. Lev med det. I kan sgu ikke lave det om.
Det er jo komplet utopi at tro, at kampene skulle blive rykket, fordi man tier stille i 15 min.
Sålænge man betaler sig ind på stadion og derved bidrager til argumentet om at beholde mandagskampe, har det jo absolut ingen effekt. TV-selskaberne går nok ikke synderligt meget op i, hvor mange der synger til kampene.
Det eneste man opnår ved et stemningsboykot er mindre støtte til spillerne på banen - intet andet.
Sålænge man betaler sig ind på stadion og derved bidrager til argumentet om at beholde mandagskampe, har det jo absolut ingen effekt. TV-selskaberne går nok ikke synderligt meget op i, hvor mange der synger til kampene.
Det eneste man opnår ved et stemningsboykot er mindre støtte til spillerne på banen - intet andet.
Inden jeg giver min mening til kende på et FCM-forum, vil jeg lige slå fast at jeg absolut ikke er tilgænger af FC Midtjylland.
Jeg forstår helt og aldeles ikke de fans, som hverken udviser forståelse for protesten eller bakker op om denne.
Aktionen er et udtryk for at os FANS ikke vil finde os i den behandling, der bliver lagt for dagen! Det er, som tidligere skrevet herinde, simpelthen ikke fair overfor de personer som ofrer tid og penge hver weekend, blot for at følge deres hold.
Derudover synes jeg det er dybt godnat, at der er personer herinde som ikke tror protesterne får nok opmærksomhed og at det er egoistisk. For det første er protesterne nævnt i aviser, på nettet, i radioen - og vigtigst af alt - spillerne!
Hvordan i alverden er det egoistisk, når fans i hele landet står sammen om en fælles ting?! Man ser ikke den solidaritet der udvises her så tit, så det bør være slået fast at det ikke er en enkelt fraktions holdning - men samtlige fans i landet!
Den bedste måde at udvise sin utilfredshed er da netop via bannere og stemningsboykot, når man skal holde sig på den pæne side. Klart, det ville få mere opmærksomhed hvis man skred til voldsommere handlinger.
Bottom line - mandagskampe er en smerte i røven, og det skal afskaffes hurtigst muligt!
Ha en go dag.
Jeg forstår helt og aldeles ikke de fans, som hverken udviser forståelse for protesten eller bakker op om denne.
Aktionen er et udtryk for at os FANS ikke vil finde os i den behandling, der bliver lagt for dagen! Det er, som tidligere skrevet herinde, simpelthen ikke fair overfor de personer som ofrer tid og penge hver weekend, blot for at følge deres hold.
Derudover synes jeg det er dybt godnat, at der er personer herinde som ikke tror protesterne får nok opmærksomhed og at det er egoistisk. For det første er protesterne nævnt i aviser, på nettet, i radioen - og vigtigst af alt - spillerne!
Hvordan i alverden er det egoistisk, når fans i hele landet står sammen om en fælles ting?! Man ser ikke den solidaritet der udvises her så tit, så det bør være slået fast at det ikke er en enkelt fraktions holdning - men samtlige fans i landet!
Den bedste måde at udvise sin utilfredshed er da netop via bannere og stemningsboykot, når man skal holde sig på den pæne side. Klart, det ville få mere opmærksomhed hvis man skred til voldsommere handlinger.
Bottom line - mandagskampe er en smerte i røven, og det skal afskaffes hurtigst muligt!
Ha en go dag.
FØRST OG FREMMEST, TAK FOR STØTTEN BW !!
Det er simpelthen intet mindre end fantastisk i bakker op om boycotten (:
Det er simpelthen intet mindre end fantastisk i bakker op om boycotten (:
Måske er grunden til man støtter boycotten netop for at sikre den størst mulige opbakning til FCM's kampe? Mandagskampe på udebane(og for så vidt også hjemmekampe) er ikke fristende for en fan i forhold til en weekend dag, derfor er det måske derfor man prøver at få fjernet disse mandagskampe så der kan komme flest mulig på stadion og netop støtte drengene ? Bare en tanke..FCM Fan nr. 1 skrev:En fanklub der støtter en stemningsboycut....![]()
2.2
En ting er sikkert, man får ikke ændret noget som helst ved sådan en holdning.. Håber ikke for dig selv du har samme holdning til andre ting i livet..Mini Bager skrev:Lev med det. I kan sgu ikke lave det om.
- Colt Sivas
Måske fordi man ikke er enig! Skal du bestemme hvad jeg mener eller må jeg det selv? Hvad hvis mandags kampe passer mig fint. Du går ud fra at når det ikke passer dig passer det heller ikke andre. Mandags kampe passer måske nogle med børn bedre fordi der ikke er tid i weekenden. Og ja det er udeholdets fans det går mest ud over. Men helt ærligt. Hvor mange er det? Vi taler jo ikke flere hundrede.XxxX skrev:Jeg forstår helt og aldeles ikke de fans, som hverken udviser forståelse for protesten eller bakker op om denne.
Ja jeg er enig i at fordelingen af mandags kampe ikke er fair. Og det er det protesten handler om? Intet andet. Men det bliver IKKE ændret under den nuværende tv aftale. Lige meget om i så bliver væk fra kampen.XxxX skrev:Aktionen er et udtryk for at os FANS ikke vil finde os i den behandling, der bliver lagt for dagen! Det er, som tidligere skrevet herinde, simpelthen ikke fair overfor de personer som ofrer tid og penge hver weekend, blot for at følge deres hold.
Ok. Protesterne er hørt. Men hvad så? Hvis det er målet er missionen vel lykkedes. Men igen. Det bliver ikke ændret i nuværende tv aftale. Så skal kampen vel forgå på et andet plan?XxxX skrev:Derudover synes jeg det er dybt godnat, at der er personer herinde som ikke tror protesterne får nok opmærksomhed og at det er egoistisk. For det første er protesterne nævnt i aviser, på nettet, i radioen - og vigtigst af alt - spillerne!
Det er jo tydeligvis ikke alle der er enige. Ellers ville vi ikke have denne debat. Da Fck endnu har deres mandags kamp tilgode ved du heller ikke hvordan de vil forholde sig til det. Og det er heller ikke alle der boycot'er stemningen. Det er fint du har din holdning, men andre skal have lov til at have deres. Det bliver du også nød til at respektere.XxxX skrev:Hvordan i alverden er det egoistisk, når fans i hele landet står sammen om en fælles ting?! Man ser ikke den solidaritet der udvises her så tit, så det bør være slået fast at det ikke er en enkelt fraktions holdning - men samtlige fans i landet!
Den bedste måde at vise din utilfredshed er ved at blive væk. Jeg tror at mandags kampe er kommet for at blive. Førhen var det Fck og særligt Brøndby der løb med størstedelen af tv pengene. Det var også galt. Nu bliver alle kampe vist og pengene bliver fordelt efter placering i ligaen. Jeg ved da godt hvad jeg fortrækker. Men du er så fokuseret på at nogle få personer ikke kan følge deres hold på udebane.XxxX skrev:Den bedste måde at udvise sin utilfredshed er da netop via bannere og stemningsboykot, når man skal holde sig på den pæne side. Klart, det ville få mere opmærksomhed hvis man skred til voldsommere handlinger.
Og så stort er problemet vel heller ikke. Hvis man som AaB tilhænger kan tage på udebane tur i Brøndby søndag kl. 18 kan man vel også mandag kl. 19. Den ene time er i mine øjne ikke verdens undergang. Så må du tage dig en lur i bussen. Det er ikke mit problem. Og uanset hvad vil der altid væren nogen der bliver ramt. Om de spiller fredag, lørdag, søndag eller mandag.
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
I mine øjne er problemet mere der at man er nødt til at tage før fri om mandagen fra arbejde (de fleste) hvis man skulle på netop den tur du nævner (:Colt Sivas skrev:Og så stort er problemet vel heller ikke. Hvis man som AaB tilhænger kan tage på udebane tur i Brøndby søndag kl. 18 kan man vel også mandag kl. 19. Den ene time er i mine øjne ikke verdens undergang. Så må du tage dig en lur i bussen. Det er ikke mit problem. Og uanset hvad vil der altid væren nogen der bliver ramt. Om de spiller fredag, lørdag, søndag eller mandag.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad endegame er i denne sag?
Hvad tror i der kommer ud af 15 min. stemningsprotest mandag?
Hvad tror i der kommer ud af 15 min. stemningsprotest mandag?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg er enig med Colt Sivas i flere punkter, som jeg også har forsøgt at påpege tidligere.
1) mandagskampe er kommet for at blive, idet det er en del af tv-aftalen som klubberne har indgået. Dermed er ansvaret ikke tv-stationernes, men istedet klubbernes. Jeg kan forstå at Agf's fans er vrede efter det efterår de har haft hvor de har haft en seks-syv mandagskampe, men som Colt Sivas pointerer går det jo mest ud over udekampene og så er problemet jo decimeret betydeligt.
2) Et stemningsboycut i 15 minutter er simpelthen et underligt underligt underligt tiltag og noget som jeg tror at klubberne i bund og grund er ligeglade med, ja i know koldt og kynisk men thats the way it is. Hvis man vil gennemføre en boycut der virker burde man blive helt væk fra kampene, da det ville kunne mærkes bedre på klubbernes økonomi.
3) En sådan boycut er jo også egoistisk, på trods af at i påstår det modsatte er tilfældet. Som jeg før har nævnt er min økonomi og min tid desværre ikke til at jeg kan tage til kampe hverken søndag eller mandag lige nu og derfor er jeg faktisk glad for at alle kampe kommer på tvså man har mulighed for at se kampene.
Men bottom-line er at jeg ville støtte et boycut hvis jeg var på stadion, men jeg er dælme langt fra enig i boycutten og er 100 procent sikker på at den ikke nytter noget som helst. Offeret bliver nødt til at være større som fx at blive helt væk fra kampene, men jeg går ud fra at i alligevel ikke synes at problemet er stort nok til at det skal være aktuelt? Og i så tilfælde, hvis man ikke er villig til at gå det ekstra skridt så er problemet jo nok ikke så stort igen. <Tror måske også at det er det Minibager hentydede til før dan han skrev lær at leve med det.
1) mandagskampe er kommet for at blive, idet det er en del af tv-aftalen som klubberne har indgået. Dermed er ansvaret ikke tv-stationernes, men istedet klubbernes. Jeg kan forstå at Agf's fans er vrede efter det efterår de har haft hvor de har haft en seks-syv mandagskampe, men som Colt Sivas pointerer går det jo mest ud over udekampene og så er problemet jo decimeret betydeligt.
2) Et stemningsboycut i 15 minutter er simpelthen et underligt underligt underligt tiltag og noget som jeg tror at klubberne i bund og grund er ligeglade med, ja i know koldt og kynisk men thats the way it is. Hvis man vil gennemføre en boycut der virker burde man blive helt væk fra kampene, da det ville kunne mærkes bedre på klubbernes økonomi.
3) En sådan boycut er jo også egoistisk, på trods af at i påstår det modsatte er tilfældet. Som jeg før har nævnt er min økonomi og min tid desværre ikke til at jeg kan tage til kampe hverken søndag eller mandag lige nu og derfor er jeg faktisk glad for at alle kampe kommer på tvså man har mulighed for at se kampene.
Men bottom-line er at jeg ville støtte et boycut hvis jeg var på stadion, men jeg er dælme langt fra enig i boycutten og er 100 procent sikker på at den ikke nytter noget som helst. Offeret bliver nødt til at være større som fx at blive helt væk fra kampene, men jeg går ud fra at i alligevel ikke synes at problemet er stort nok til at det skal være aktuelt? Og i så tilfælde, hvis man ikke er villig til at gå det ekstra skridt så er problemet jo nok ikke så stort igen. <Tror måske også at det er det Minibager hentydede til før dan han skrev lær at leve med det.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
- Jesper-Sunds
Når man besøger diverse fan forums får man et indtryk af at dette er støttet af 25%....... 
I mine øjne er problemet at jeg er nødt til at tage et ekstra job ved siden af mine studier hvis jeg vil følge alle kampene live (som jeg jo egentlig gerne ville)Meyhoff skrev:I mine øjne er problemet mere der at man er nødt til at tage før fri om mandagen fra arbejde (de fleste) hvis man skulle på netop den tur du nævner (:Colt Sivas skrev:Og så stort er problemet vel heller ikke. Hvis man som AaB tilhænger kan tage på udebane tur i Brøndby søndag kl. 18 kan man vel også mandag kl. 19. Den ene time er i mine øjne ikke verdens undergang. Så må du tage dig en lur i bussen. Det er ikke mit problem. Og uanset hvad vil der altid væren nogen der bliver ramt. Om de spiller fredag, lørdag, søndag eller mandag.
et ekstra job er jeg ikke interesseret i - Derfor er det superlækkert at der findes mandagskampe og det vil være superærgerligt at miste dem igen.