han kunne da helt klart forstærke vores hold til sommer.
http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/and ... el-til-aab
andreas johansson
Re: andreas johansson
Og du mener vi skal smide en helvedes masse penge efter ham i en ellers økononmisk dårlig tid, fordi ??SEBASTIAN skrev:han kunne da helt klart forstærke vores hold til sommer.
Synes ikke han er en mulighed for FCM.
1. Han skal have MANGE penge
2. Synes vi skal satse på de unge spillere i vores trup.
3. Tror Aab nok skal komme med et tilbud, da det godt kan virke som om han ligger et pres på dem, med den udtagelse.
1. Han skal have MANGE penge
2. Synes vi skal satse på de unge spillere i vores trup.
3. Tror Aab nok skal komme med et tilbud, da det godt kan virke som om han ligger et pres på dem, med den udtagelse.
-
Jesper - BW415
- Geografisk sted: Sunds
Det ville være en god begyndelse - hvis vi vil smadre den udrensning vi lige har været i gennem! Nej tak til nordjyske overbetalte reserver (JA, han startede ude mod os) som de ikke selv gider forlænge med. Og JA tak til vores egne talenter!
Jeg synes det er helt fint at man kaster spillerforslag på på graven som man mener er emner til FCM.
Men når det er sagt så mener jeg at FCM skal sælge før der købes.
Jeg tror foråret vil vise om vi har de rette spiller og hvor der eventuelt skal forstærkes. Selv om jeg er ked af at Frank er skadet (vil ha' været alletiders gardering til VM truppen), så giver det mulighed for at afprøve vores angribere for at se om de slår til, eller om vi skal til at lede efter en erstatning/ makker til FF.
Da vi har 2 mulige kanditater med til VM (Reid og Jessen), hvor de vil kunne sælge sig selv, foruden den kendsgærning at de øvrige SAS liga hold også har spiller med til VM, tror jeg vil betyde at der vil komme mere gang i køb/salg til sommer.
Gør vi det godt i foråret vil der givet være interesse for FCM spiller da mange er unge og dermed har større potentiale end mange af de ældre spillere.
At vi kan risikere at miste forsvar spillere mener jeg ikke vil være et større problem, selv om vi endeligt har fået et stabilt forsvar, da vi har egne spiller som står klar.
men som sagt andre steder, så handler det om at bruge foråret til at spille holdet sammen og derefter kan der evalueres på sammensætningen.
personligt ser jeg ikke Andreas Johansson som er spiller vi mangler i truppen.
erland
Men når det er sagt så mener jeg at FCM skal sælge før der købes.
Jeg tror foråret vil vise om vi har de rette spiller og hvor der eventuelt skal forstærkes. Selv om jeg er ked af at Frank er skadet (vil ha' været alletiders gardering til VM truppen), så giver det mulighed for at afprøve vores angribere for at se om de slår til, eller om vi skal til at lede efter en erstatning/ makker til FF.
Da vi har 2 mulige kanditater med til VM (Reid og Jessen), hvor de vil kunne sælge sig selv, foruden den kendsgærning at de øvrige SAS liga hold også har spiller med til VM, tror jeg vil betyde at der vil komme mere gang i køb/salg til sommer.
Gør vi det godt i foråret vil der givet være interesse for FCM spiller da mange er unge og dermed har større potentiale end mange af de ældre spillere.
At vi kan risikere at miste forsvar spillere mener jeg ikke vil være et større problem, selv om vi endeligt har fået et stabilt forsvar, da vi har egne spiller som står klar.
men som sagt andre steder, så handler det om at bruge foråret til at spille holdet sammen og derefter kan der evalueres på sammensætningen.
personligt ser jeg ikke Andreas Johansson som er spiller vi mangler i truppen.
erland
-
Jesper BW1100
Der er større chance for at Martin Nielsen gør comeback i vores midterforsvar end at Andreas Johansson spiller i FCM efter sommer.SEBASTIAN skrev:han kunne da helt klart forstærke vores hold til sommer.
Han er dyr
Han er gammel
Ergo passer han slet ikke ind i det nye FCM-koncept.