Ravnen skrev:Umiddelbart. Sådan er der jo så meget som er svært at spå om. Jeg tror nu godt Reid kan bevæge sig ind omkring landsholdet på sigt, hvis han udvikler sig optimalt. Agger er skadet hele tiden, Krøldrup for ustabil og ikke så ung igen. Jeg synes ikke Zanka, og de andre du nævner er bedre end Reid selv nu.
Men det er jo selvfølgelig 100% hans valg.
Så snart Agger ikke er skadet er han sikkert valg sammen med kjær.
Kan godt være Zanka ikke er bedre, men knægten spiller i fck og er blevet opkørt i medierne til et kæmpe talent - alt andet lige har han nemmere til landsholdet end winston.. Der er også vores egen tidligere spiller Magnus troest som står foran ham i køen(IMO), desuden så hvis man kigger lidt længere fremad vil en mand som Sune Kiilerech nok overhale ham.. Så jeg ser ikke Reid som en aktuel a-landsholdsspiller nogensinde.. Umiddelbart kan en fit Michael Jakobsen også være at foretrække i midterforsvaret i stedet for winston..
Men vi bliver nok aldrig enige, men det Winston har vidst indtil nu er ikke i nærheden af landsholdsklasse.. Og umiddelbart er der intet der tyder på han kommer til at blive det, dertil laver han simpelthen for mange hjerneblødninger..