Hade til andre klubber

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Hade til andre klubber

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

så slemt er deres stadion vist heler ikke kopien.

synes faktisk det er et af Jyllands pænere stadions. det er da klart flottere end Esbjergs, synes det er sørgeligt at Danmarks femte største by ikke kan prestere noget bedre.

Knudsen

Indlæg af Knudsen »

jj skrev:

> OB:
> Det kan godt være, jeg burde have hadet fcm med
> troels bech som træner, men det gjorde jeg ikke.
> Synes bare, ob spiller kedeligt fodbold, at det så
> skyldes vores tidligere træner eller ej, skal jeg
> være usagt.

Faktum er jo, at OB er et af de mest scorende hold i ligaen. Og det er ikke kun i år. Kigger du lidt længere tilbage vil du se, at de stribede har bombet utallige kasser ind og har stået for mange af de mest underholdene kampe overhovedet i de seneste år. Jeg ved ikke med dig, men skal jeg forholde mig helt klubneutralt har OB langt det farligste angreb i Superligaen og de er, rent fodboldmæssigt, en fryd at se på. To ud af de tre mest scorende spillere i år er fra OB. At Troels Bech og Klavs Rasmussen så ikke udnytter truppen helt optimalt er en anden sag.
Du bestemmer selvfølgelig selv, hvad du synes er kedeligt; men jeg foretrækker kampe med mål i, og det står OB traditionelt tit for.

Misforstå mig ikke, Fyn er fin, men Jylland er bedre, Forza Midtjylland!

Knudsen

Indlæg af Knudsen »

Tapia skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes der har været flere. Ankergren og Jesper
> Christiansen er som jeg ser det bedre målmænd. De
> laver ikke fantomredningerne som Jimmy, men
> tilgengæld er de langt mere stabile og sikre i
> feltet.
> Jeg synes også Peter Skov var langt bedre.

Hvis Jesper Christiansen er stabil ved jeg snart ikke. Han har kostet VFF omkring en 6-7 mål i denne sæson. Med drops lige fra Brøndby til Randers og adskillige fejlplaceringer, der spreder usikkerhed i et ellers solidt forsvar, synes jeg ikke man kan være emne til landsholdet. JC har gode reflekser og så er det vist det. Flere af Viborgs fans er jo trætte af ham.

Ankergren kan jeg godt gå med til, han skal nok bare lige have en sæson eller to mere. Indtil da er det kun ret og rimeligt, at Jimmy Nielsen får sin velfortjente plads mellem stængerne, når Thomas Sørensen er væk. Havde PSJ været i topform skulle han selvfølglig have pladsen.

Besvar