Momme skrev:
BS er jo, som andre i tråden også nævner, også inde over Stjernetræf, og i og med at han også er engageret i FCM kan du være ganske vis på, at han også har haft noget at skulle sige i henhold til, hvorvidt Ilsøe skal deltage eller ej.
Det her tror jeg ikke på. Kuhn har selv sagt at han ikke er enig i at Ilsø skulle deltage, men at han accepterede ledelsens valg. Hvis Kuhn ikke har indflydelse har BS det selvfølgelig endnu mindre.
Jeg synes til gengæld ikke det som udgangspunkt er super interessant hvorvidt Ilsø deltager eller ej, udover jeg let ser brand-værdien i at en FCM'er deltager igen.
Jeg synes det primære problem ligger i Ørgårds udtalelse, som diverse medier også med det samme bed mærke i - Det er til gengæld et meget skidt signal at sende - både til trup, sponsorer og fans.
Men jeg kan selvfølgelig sagtens forstå Kuhn og de som er imod hans deltagelse's holdning, og i en perfekt verden var optagelserne jo foregået i december.
Jeg tror måske det har været den opfattelse elelr erkendelse at lige præcis den første kamp i forårssæsonen måske nok ikke lige er den kamp der afgør om foråret blir en succes.
Det kan godt være det ikke ser så prof ud, men man må nok også erkende at grundlaget for FCM er lidt tyndere end det er i Ålborg, Odense og København, hvorfor der af og til skal tænkes lidt anderledes...