Fagerberg retur til Örgryte - mangler vi angribere

Om FC Midtjylland og Black Wolves
erland

Fagerberg retur til Örgryte - mangler vi angribere

Indlæg af erland »

Hej

Jeg blev en smule overrasket over denne nyhed hvis det viser sig at det har hold i virkligheden
http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/fcm ... il-sverige

Spørgsmålet er om vi så har angriber nok: Jeg erkender at ligaplacering i denne season ikke er et emne, men vi skulle meget gerne i pokalfinale og helst vinde for at vise at vi hører til i toppen og bevare det mentale overskud.

Jeg er godt klar over at det ikke er vores angribere der har stået for de fleste af vores mål i efteråret, men dette udstiller jo vores problem med et til tider manglende angrebs trussel. Jeg er af den overbevisning at man ikke spiller med i toppen af ligaen uden et godt fungerende angreb.

FF er god men også skrøbelig og holde ikke evigt. Baba og Jude har ikke indtil videre vist sig som løsning eller arvtagere for FF.
Hvem har vi så? Kommer der nye unge?
Jeg kan kun huske Hvilsom som mest oplagt men han mangler erfaring og noget mere fysik.

Jeg vil være den først til at erkende at Fagerberg ikke har udnyttet mulighederne og ikke har leveret "varen", men han er jo endnu meget ung og spørgsmålet er om han har vist noget i optagten (at han er på vej frem).

Jeg vil være trist vist det viser sig at vi forære Fagerberg væk for sidenhen at kunne konstatere at har slår igennem.

Hvad synes i ?

Erland

Brugeravatar
Thomasbokr

Re: Fagerberg retur til Örgryte - mangler vi angribere

Indlæg af Thomasbokr »

erland skrev:Hej

Jeg blev en smule overrasket over denne nyhed hvis det viser sig at det har hold i virkligheden
http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/fcm ... il-sverige

Spørgsmålet er om vi så har angriber nok: Jeg erkender at ligaplacering i denne season ikke er et emne, men vi skulle meget gerne i pokalfinale og helst vinde for at vise at vi hører til i toppen og bevare det mentale overskud.

Jeg er godt klar over at det ikke er vores angribere der har stået for de fleste af vores mål i efteråret, men dette udstiller jo vores problem med et til tider manglende angrebs trussel. Jeg er af den overbevisning at man ikke spiller med i toppen af ligaen uden et godt fungerende angreb.

FF er god men også skrøbelig og holde ikke evigt. Baba og Jude har ikke indtil videre vist sig som løsning eller arvtagere for FF.
Hvem har vi så? Kommer der nye unge?
Jeg kan kun huske Hvilsom som mest oplagt men han mangler erfaring og noget mere fysik.

Jeg vil være den først til at erkende at Fagerberg ikke har udnyttet mulighederne og ikke har leveret "varen", men han er jo endnu meget ung og spørgsmålet er om han har vist noget i optagten (at han er på vej frem).

Jeg vil være trist vist det viser sig at vi forære Fagerberg væk for sidenhen at kunne konstatere at har slår igennem.

Hvad synes i ?

Erland
Det er vist kun på en lejeaftale ifølge bold.dk,
http://www.bold.dk/nyt/FCM-flop-paa-vej ... l-Oergryte
hvilket vil sige at vi kan få en toptunet angriber tilbage, hvis han slår igennem under hans lejeophold, minus ville være hvis de laver "en Heinze" og sætter købsoptionen meget lavt. Især hvis han slår igenne, og de så vælger at købe ham hjem til Örgryte igen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Umiddelbart mangler vi vel ikke angribere. Det betyder vel bare at Baba Collins, Jude Nworuh og Mads Hvilsom har en konkurrent mindre. Frank og Ilsø er sikre startere, og så længe de er det, så har vi ikke meget at tilbyde en "ny" angriber.

Jeg håber Mads kan blive et hit, og tror også at de to afrikanere kan nå et niveau mere op.

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Er det ikke lidt og give talenterne chancen for at slå igennem??

Der er vel også udover hvilsom, Baba og Jude tre spillere i Sylvester(?), Morten Foged og Elvedin "Edo" Sarajcic ?? :D

selv om jeg synes det lyder mega fedt, er spørgsmålet vel om det nu også er klogt. Vi kan jo nemt risikere at trække et ret svært hold over to kampe i semien.. :?

Momme

Indlæg af Momme »

Personligt tror jeg, at Jude er ude af FCM, så snart muligheden byder sig.

Mht. Edo, så er han langt fra klar til SAS-ligafodbold, hvilket i mine øjne også er sig gældende med Morten Foged.
Sylvester skal nok komme op på et godt niveau, men er det ikke endnu, og kommer det heller ikke i denne halvsæson, tror jeg.

Hvilsom er god, men tvivler på han kan blive fast, eller bare fast substitut for SAS-holdet.
Baba Collins vil være en god substitut for Frank/Ilsøe.

Besvar