Hovedsponsor

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Xort
Geografisk sted: Herning

Hovedsponsor

Indlæg af Xort »

Har lige læst at Spar ikke forlænger med FCK fordi de vil satse på OB, AaB og Brøndby..
Der står intet i artiklen om samarbejdet med FCM. Er der nogen der kan huske hvornår vores aftale med dem evt. udløber? tror i vi skal tage det som om at de heller ikke ønsker at forlænge med FCM efter denne periode, eller om det bare skal forståes som om at deres småsponsorater skal flyttes vest for storebælt (noget med at de har langt flere butikker i DK.

Links:
http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... ck-brondby

Brugeravatar
Ravnen

Re: Hovedsponsor

Indlæg af Ravnen »

Jeg var lige på nippet til at sende et indlæg om det samme. Højst overraskende, vores hovedsponsor omtaler en hel ring af vores værste konkurrenter som "satsningsområder".

Det kan være det er mig som er naiv, men jeg troede en hovedsponsor, var en meget engageret sponsor, som stod højt i rangfølgen dybt inde i forretningen FCM. Men hvordan dælen kan det fungere, når de offentligt udtaler deres støtte til vores konkurrenter, og ikke nævner FCM med et eneste ord. Har vi et nyt hovedsponsorat på vej?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ravnen skrev:Jeg var lige på nippet til at sende et indlæg om det samme. Højst overraskende, vores hovedsponsor omtaler en hel ring af vores værste konkurrenter som "satsningsområder".
Nu må man vel godt sponsere mere end en klub? Det er altså ikke noget særsyn...
Prøv fx at sammenligne hovedsponseren for FCK og OB - eller FCN og Silkeborg for den sags skyld.
SPAR må da sponsere så meget de har lyst til, og hvis de gerne vil satse på flere fodboldklubber, er de da velkomne til det. Det er der vist ingen grund til at gå i panik over...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes nu et hovedsponsorat, er noget andet, og forpligter mere for begge parter. Men hvad ved jeg, det er ikke min gebet.

TNPihl

Indlæg af TNPihl »

Tror ikke Spar er på vej ud. I 2007 forlængede de sponsoratet med FCM med 5 år så det løber frem til 2012.
Ved FCMs generalforsamling den 27. oktober trådte Spars direktør også ind i FCMs bestyrelse. Så foreløbig sker der vist ikke noget.

Besvar