Sang fra i lørdags

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
PS

Re: Sang fra i lørdags

Indlæg af PS »

Aaaahhh lambada http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A

Udmærket forslag

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

viborg bruger den...
Vi kommer kun for roulade!

odense1

Indlæg af odense1 »

RL/UBM skrev:viborg bruger den...
det plejer da ikke at holde jer tilbage at andre fans bruger en sang???

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Som sagt har vi lånt melodien fra FK Zemun. Beklager meget jeg ikke bruger så meget tid på youtube! I larmede jo ikke så meget sidst vi var der, så jeg hørte sgu ikke i sang den.

Har odense har vel heller ikke lånt en melodi andet sted fra? Y.M.C.A, så må du selv sige om det var ob, aab eller bif der kom først! Jeg kunne ikke være mere ligeglad!
Vi kommer kun for roulade!

odense1

Indlæg af odense1 »

RL/UBM skrev:Som sagt har vi lånt melodien fra FK Zemun. Beklager meget jeg ikke bruger så meget tid på youtube! I larmede jo ikke så meget sidst vi var der, så jeg hørte sgu ikke i sang den.

Har odense har vel heller ikke lånt en melodi andet sted fra? Y.M.C.A, så må du selv sige om det var ob, aab eller bif der kom først! Jeg kunne ikke være mere ligeglad!
yeah right i har helt selv opfundet klappe-delen også :lol: :roll:

men hey, der er da ikk noget problem med lambada-sangen, RL? I siger da bare i har lånt melodien fra Pisa, ikke? Så gør det jo ik noget viborg bruger den ;)

Andro

Indlæg af Andro »

odense1 skrev:
RL/UBM skrev:Som sagt har vi lånt melodien fra FK Zemun. Beklager meget jeg ikke bruger så meget tid på youtube! I larmede jo ikke så meget sidst vi var der, så jeg hørte sgu ikke i sang den.

yeah right i har helt selv opfundet klappe-delen også :lol: :roll:

men hey, der er da ikk noget problem med lambada-sangen, RL? I siger da bare i har lånt melodien fra Pisa, ikke? Så gør det jo ik noget viborg bruger den ;)
Vi klapper på samme måde som jer, det er jo jordens undergang!

Hvad laver du overhovedet herinde? Du skriver jo ikke andet end de latterlige beskyldninger om, at OB har copyright på en melodi, I selv har taget fra udlandet.

Besvar