Fan videoer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
xXjonasXx

Fan videoer

Indlæg af xXjonasXx »

Háløjsa allesammen..
-i de sidste par kampe har jeg. og bette jonas. optaget nogle videor som jeg gerne skulle bruge til at klippe nogle videor sammen. så vi kan vise resten af verden hvad vi står for.
-men har brug for nogle flere videor. Så derfor vil jeg bede jer om hjælp til dette.
-i skal (hvis i har mulighed for det) optage en masse videor fra nordea tribunen. og udebane kampe. fx. stemning i bussen osv. jeg skal kun bruge stemnings videor.
-da bette jonas ikke kan optage under hele kampen vil jeg bede jer om at deltage i optagelserne. kvaliteten er såmend ligemeget (det skal selvfølgelig ikke være alt for ringe.)
jeg har indtil videre kun kunne ligge 2 videor ud på youtube.

-til de mennesker som ikke ønsker at hjælpe med optagelserne. vil jeg bede jer om at når i kan se at der er nogle der optager går i amok.. har tjekket nogle kommentarer på videor af fcms fans fra andre fans. og de er ikke specielt gode.
citat fra et brøndby fan "i er verdens ringeste fans. der er ingen der synger med. Total plastic fans" citat slut.. jeg mener vi skal undgå sådan nogle kommetarer..
- i kan komme i kontakt med mig hvis i har nogle spørgsmål til hver hjemmekamp eller skriv på tlf: 31391691 tak på forhånd :D
med smil med mod. har vi fc i vores blod. med skrig og råb. er fc vores håb. FORZA FC

MBS/UBM

Re: Fan videoer

Indlæg af MBS/UBM »

Stemning i BW bussen??? Kunne ikke lade være:D

Nå, til sagen.. Udmærket idè, men pas nu på med, hvad du kaster på nettet..

Hvis det er dig der har kastet "vor hjerter slår" på nettet , så tjek lige teksten..

Idèen med at filme noget, er som sådan fin... - men at stå med en mobiltlf, og filme igen og igen, ved jeg ikke helt hvad jeg synes om. Jeg ville ekstremt gerne have filmet noget mere, men helst fra langsiden. Helst med et godt kamera.

Skal du endelig filme med halv skidt kamera, så lad i det mindste være med at synge med selv:D

Til sidst: husk at tænk over, hvad du kaster ud!

Edit: og det med at man skal gå amok, når andre filmer.. Det er en pinlig kommentar..

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Var der ikke nogen på et tidstpunkt der filmede en masse sange med videokamera, til at lægge ud på nettet, med sangtekst, eller er det gået i glemmebogen igen. Har da set at han filmede på et tidspunkt, nogen der ved hvad der er sket i sagen??

pow21

Indlæg af pow21 »

altså der ligger da en enkelt på nettet, der blev filmet dengang, fra lige omkring capoen. Men jeg har ikke ku finde den igen, men fint initiativ, der er ikke nok fcm stuff på youtube osv.

xXjonasXx

Indlæg af xXjonasXx »

MBS/UBM skrev:Stemning i BW bussen??? Kunne ikke lade være:D

Nå, til sagen.. Udmærket idè, men pas nu på med, hvad du kaster på nettet..

Hvis det er dig der har kastet "vor hjerter slår" på nettet , så tjek lige teksten..

Idèen med at filme noget, er som sådan fin... - men at stå med en mobiltlf, og filme igen og igen, ved jeg ikke helt hvad jeg synes om. Jeg ville ekstremt gerne have filmet noget mere, men helst fra langsiden. Helst med et godt kamera.

Skal du endelig filme med halv skidt kamera, så lad i det mindste være med at synge med selv:D

Til sidst: husk at tænk over, hvad du kaster ud!

Edit: og det med at man skal gå amok, når andre filmer.. Det er en pinlig kommentar..
..bare rolig jeg skal nok passe på med hvad der bliver smidt ud.
-med hensyn til "hvor hjerter slår" skal jeg nok få det rettet. det var bare lige noget der hurtigt skulle op. - med hensyn til det med den elendige kvalitet er det sådan at vi ikke har nogle specielt gode kamera. men jeg skal nok finde ud af et eller andet de næste par dage. - og det er ikke mig der har filmet videoen. det får jeg bette jonas til. skal nok sige til ham han ikke selv skal synge med når han optager. :D
med smil med mod. har vi fc i vores blod. med skrig og råb. er fc vores håb. FORZA FC

Besvar