Leon Jessen udtaget til landsholdet

Om FC Midtjylland og Black Wolves

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Re: Leon Jessen udtaget til landsholdet

Indlæg af mrjelle »

Havde jeg ikke ventet, men kæmpe klap på skulderen til Leon har kæmpet sig flot tilbage efter sin lange skade.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Hell Yeah!

"The Great White Hope" on track!
Så sent som i går sag jeg og havde en diskussion, med en af mine venner om Leon, og jeg sagde han ville komme på landsholdet....jeg havde ikke lige regnet med det skulle være med det samme....
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Wauw - det havde jeg overhovedet ikke set komme.

Men tillykke til Leon - det er sgu en fedt for ham og han har også præsteret godt og stabilt i efteråret.

Jeg havde dog ikke umiddelbart ham i tankerne som noget i nærheden af landsholdet.

pow21

Indlæg af pow21 »

Interessant, han er også bedre end Lumb anyways!

Er AaBeren alvorligt skadet? så kan vi jo tro på at han kommer til VM!!! så stiger hans markedsværdig vildt :D

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Sælg sælg sælg for fanden Ørgaard.
Alle ved at når FCM spillere kommer på landsholdet, så får de bagefter en downperiode.
Der er altså ikke andet at gøre end at se at få solgt Leon med det samme....

Alternativt, skal vi have gang i noget ægte Jantelov, hvor vi står og råber til træning at han ikke skal tro han er noget....elller andre geniale ting, således at vi kan holde ham på jorden.

Forslag er velkomne.
/Hekler

pow21

Indlæg af pow21 »

Jeg kan læse at Michael Jakobsens skade er en forstrækning.

Men så må Leon bare udkonkurrere Lumb! det burde ikke være noget problem

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

pow21 skrev:Jeg kan læse at Michael Jakobsens skade er en forstrækning.

Men så må Leon bare udkonkurrere Lumb! det burde ikke være noget problem
Jammen der er jo ikke andet at sige til det, end at når først Olsen har set ham ordenligt an, så nupper han jo den VM billet.
/Hekler

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Hekler skrev:Sælg sælg sælg for fanden Ørgaard.
Alle ved at når FCM spillere kommer på landsholdet, så får de bagefter en downperiode.

Alternativt, skal vi have gang i noget ægte Jantelov, hvor vi står og råber til træning at han ikke skal tro han er noget....elller andre geniale ting, således at vi kan holde ham på jorden.

Forslag er velkomne.
Kan i ikke råbe at han ligner en billig kopi af Christian Poulsen?

Anyways, seriøst tillykke til Leon. Han er en af de få, der igennem krisen har virket supermotiveret og engageret i alle kampe og det tror jeg er det der tipper på vægtskålen.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Thomas Lund skrev:
Hekler skrev:Sælg sælg sælg for fanden Ørgaard.

Forslag er velkomne.
Kan i ikke råbe at han ligner en billig kopi af Christian Poulsen?

Anyways, seriøst tillykke til Leon. Han er en af de få, der igennem krisen har virket supermotiveret og engageret i alle kampe og det tror jeg er det der tipper på vægtskålen.

Uuh hvad med allesammen at komme med pandebånd??
/Hekler

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Stort tillykke til Jessen!

Han har vist klassen, selvom holdets resultater svigtede i starten af sæsonen. Og så har han slået den tidligere landsholdsmand, CP, helt af. Selv når de frygtede "Nordea oddballs" har råbt lort efter ham, har han holdt hovedet højt. Godt gået.

Endnu en af vore egne mænd inde omkring landsholdet! Det var også super fedt at se Kjær få prisen som Årets Talent i går. Hurra for ungdomsarbejdet. :)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Super fortjent. Jeg har længe tænkt at han ville blive den næste på landsholdet.

Pladsen virker rimelig åben, Michael Jacobsen har ikke imponeret og Silberbauer eller Martin Jørgensen (hehe) som venstre back er ikke optimalt. Leon har et eller andet Simon Kjær-agtigt over sig, han virker som en spiller med stor mental styrke, og jeg tror en landsholdsdebut vil sende hans niveau en tak mere op. Det er absolut muligt at vi før eller siden ser ham i en europæisk storklub (siger min krystalkugle, så vent bare og se ;) )

Tillykke Leon!

pow21

Indlæg af pow21 »

Ravnen skrev:Super fortjent. Jeg har længe tænkt at han ville blive den næste på landsholdet.

Pladsen virker rimelig åben, Michael Jacobsen har ikke imponeret og Silberbauer eller Martin Jørgensen (hehe) som venstre back er ikke optimalt. Leon har et eller andet Simon Kjær-agtigt over sig, han virker som en spiller med stor mental styrke, og jeg tror en landsholdsdebut vil sende hans niveau en tak mere op. Det er absolut muligt at vi før eller siden ser ham i en europæisk storklub (siger min krystalkugle, så vent bare og se ;) )

Tillykke Leon!
Nahh Michael Jakobsen har spillet en del A landskampe i VM kvalen og har en stor international rutine, og Morten Olsen har desuden allerede sagt, at han er førstevalget på positionen, så pladsen er ikke åben.

Derimod er reserverollen nogenlunde åben, hvis Lumb udkonkurreres.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Hvor er det fortjent, han er en af de FÅ, som også spillede godt i downperioden.

Stort tillykke til Leon Jessen! :D

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Han af alle spillere har fortjent det, efter hans lange skades helvede.

Vi vidste han var et kæmpe talent efter hans debut i tidernes morgen mod EFB. Siden har han været sat tilbage af skader, men har nu niveauet. Manden har meget at lære defensivt, men offensivt er han klart en af de bedste venstre backs i dk. Med andre ord, han er en back lige efter Morten Olsen´s fodboldfilosofi.

TILLYKKE!!!! :D

Besvar