Kristian Bak

Om FC Midtjylland og Black Wolves
bw152/michael

Kristian Bak

Indlæg af bw152/michael »

Senest rettet af bw152/michael 4. jun 2005, 19:19, rettet i alt 1 gang.

René

Re: Kristian Bak

Indlæg af René »

Kristian Bak Nielsen: Skulle jeg skifte, ville jeg helst til udlandet, men vil heller ikke udelukke et skifte til enten Brøndby eller FC København. Som vi snakkede om tidligere kunne det måske også styrke mine chancer for at komme på landsholdet.

aaaaaarghh - er det ikke nye toner.........??

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

nej det er vel klart at bak osse har ambitioner om at komme videre i sin karriere. Og tager vi de sort/røde briller af et øjeblik er det da uomtvisteligt at en skifte til en af de 2 storklubber i kbh altid vil være et trin for enhver af vores spillere. Kan da godt være at andre herinde er uenige.

René

Indlæg af René »

uenig er jeg vel ikke helt - set ud fra spillerens egoistiske synspunkt forstår jeg det godt af karriere-hensyn - jeg kan dog svært forestille mig, at FCM´s strategi er at være rugekasse for BIF og FCK ved at lave vores allerbedste spillere gå til dem, som i parentes bemærket er benhårde konkurrenter til os!

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Nu er det jo ikke sådan at vi som klub bevidst kan fravælge at forholde os til købstilbud fra BIF/FCK. Det kunne vi måske gøre hvis vi ikke var dybt afhængige af at tjene penge på spillersalg. Så jo i lighed med andre klubber med samme økonomiske klasse som os eks EFB så er vi rugekasse for pengestærke klubber i dk og udlandet. sådan er det bare og det nytter intet at forholde sig til virkeligheden som den ser ud idag. Dermed ik være sagt at vi for tid og evighed vil være afhængige at SKAL sælge spillere

René

Indlæg af René »

ved godt, at vi er afhængige af spiller-salg i hvert fald de næste 2-3 år - når det så er sagt - > hvad vil et salg af Bak til FCK/BIF kaste af sig contra et salg til udlandet? Det er 2 forskellige verdener

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Hmm...Kan ikke på nuværende tidspunkt se hvorfor FCK/BIF skulle være interesserede. FCK har Svenne og Dan Thomassen. BIF har Agger og Per Nielsen..Bif er efter min mening de eneste der kunne være inde i billedet, hvis et eventuelt salg af Agger skulle blive en realitet. De har i øvrigt også en ung talentfuld spiller i Thomas Hansen.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Så længe af en indtægt på 2,5-3 mill kan være afgørende for under/overskud for os "citat ørgaard" har vi ikke råd til at afslå tilbud fra dem

René

Indlæg af René »

tror du selv på, at Bak vil ryge for det beløb - hvis jeg nu kendte dig godt, ville jeg uden problemer sætte en 25-års single malt på, at det ikke vil ske!

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

du misforstår mit indlæg. Jeg mener da osse at bak er mere værd. Min pointe er at sålænge vi balancere så hårfint ifh økonomi så kan vi ikke være kræsne

Alto

Indlæg af Alto »

Det centrale er vel ikke om vi er nødt til at sælge til FCK eller Brønby.

Det centrale er, at Kristian Bak udtaler sig i positive vendinger omkring et skifte til en af de to klubber, og det kan man så mene om, hvad man vil...

Det ER interessant, og vel egentlig osgå lidt overraskende. Men skulle næsten tro der var noget på vej....

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

ja hvem ved. Hans kæreste skal jo spille i fck næste år så...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

René skrev:
-------------------------------------------------------
> Kristian Bak Nielsen: Skulle jeg skifte, ville jeg
> helst til udlandet, men vil heller ikke udelukke
> et skifte til enten Brøndby eller FC København.
> Som vi snakkede om tidligere kunne det måske også
> styrke mine chancer for at komme på landsholdet.

Jeg synes det er træls hvis Morten Olsens københavner-mani skal koste os en klassespiller. Men omvendt så har han jo udtaget spillere fra Aab og VFF denne gang, så hvis Bak forsætter sit spil burde det ikke være helt umuligt.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

ja landsholdet er vel altid en mulighed. Men som jeg tolker Morten Olsens udtalelser forbindelse med landskampen vil MO satse på krøldrup og Agger i mange år frem. Men ok hvem siger at MO vedbliver som træner for A holdet. Men bliver Laudrup hans afløser vil Agger vel hans førstevalg.

Kim

Indlæg af Kim »

øhh... og så os der ikke følger med i spillernes koner og kærester, hvem er hun (går ud fra det er en kvinde)...

BW #456

Besvar