Grunden til at jeg skriver dette er at jeg her 6 måneder efter jeg betalte 175 til BW stadig ikke har set skyggen af medlemskort og hvad der ellers følger med, er jeg den eneste i denne situation ?
Blev faktisk lidt sur da jeg var inde og se den sidste HB Køge kamp hvor man på storskærme opfordrer folk til at tilmelde sig klubben ,hvor mange skal have deres penge i klemme før de første tilmeldte før det det har betalt for.?
Det er jo ikke fordi at der ikke har været hoveder nok ind over først en medlemsadmin der ikke magtede sin opgave så kom selveste formanden på banen skarpt forfulgt af næstformanden alle syngende samme sang men hvad er der sket siden IKKE EN SKID
Er det fremtidens BW lok penge ud af folk og når de så bliver utilfredse over at de ikke får noget som helst for pengene så stik dem en sludder for en sladder og før eller siden bliver de jo trætte at at brokke sig og indser at pengene er længe væk.
Jeg håber øllerne smager de herrer godt til næste hjemmekamp jeg har jo givet nogle af dem……
Åbent brev til Bestyrelsen og andre i min situation
Re: Åbent brev til Bestyrelsen og andre i min situation
Det er da også for ringe, hvis din betaling er registreret burde det da ikke tage mange minutter at udskrive din velkomstmail og sende et medlemskort afsted.
Det er jo også det jeg mener men den opgave er åbenbart for stor/tidskrævende til at de gider....
-
Thomas Lund
Jeg kan kun beklage at det har taget så lang tid. Vi har netop flyttet opgaven til en ny medlemsadmin, som skal varetage opgaven fremover.
Vores plan er at alle der ikke har modtaget medlemskort for 2009 får et gratis medlemsskab for 2010.
Desværre har der været en ophobning af tingene de sidste måneder, så der er nogle hængepartier, men vi forventer at der er styr på det ved udgangen af året.
Der bliver postet en nyhed om det her på hjemmesiden i denne måned.
Lund
Vores plan er at alle der ikke har modtaget medlemskort for 2009 får et gratis medlemsskab for 2010.
Desværre har der været en ophobning af tingene de sidste måneder, så der er nogle hængepartier, men vi forventer at der er styr på det ved udgangen af året.
Lund
Thomas Lund skrev:Jeg kan kun beklage at det har taget så lang tid. Vi har netop flyttet opgaven til en ny medlemsadmin, som skal varetage opgaven fremover.
Lund
Det er fint nok alt sammen men det undrer mig bare at det skal være nødvendigt at oprette en tråd om problemet før der kommer lidt respons jeg havde noget PB korrespondence kørende med Hekler men svarene udeblev hvorfor det ved jeg ikke der var da tid nok til at skrive andre steder på forum.
Det bliver spændende at se om der kommer handling denne gang...
Nu blev du jo ved med at skrive til mig trods det jeg havde forklaret dig situationen, at det ikke var mig der kom til at ordne det, og at der ville blive meldt noget ud når vi havde styr på det.100x skrev:Thomas Lund skrev:Jeg kan kun beklage at det har taget så lang tid. Vi har netop flyttet opgaven til en ny medlemsadmin, som skal varetage opgaven fremover.
Lund
Det er fint nok alt sammen men det undrer mig bare at det skal være nødvendigt at oprette en tråd om problemet før der kommer lidt respons jeg havde noget PB korrespondence kørende med Hekler men svarene udeblev hvorfor det ved jeg ikke der var da tid nok til at skrive andre steder på forum.
Det bliver spændende at se om der kommer handling denne gang...
At du så begynder at skrive PMér fra alle mulige tråde, til mig selvom jeg gentagende gange har forklaret dig det ikke er mit område og henvist dig til hvor du skulle spørge, så kan du vel ikke bebrejde mig at jeg i sidste ende ignorerer dig.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Det du skrev den 1 oktober var "Hej jeg kan fortælle vi har hyret en ny medlemsadmin.
Når vi har fået kørt hende ind, så tager vi fat på at rydde ordenligt op. Håber du forstår vi venter med at melde ud til hun er klar?
Jeg sletter lige tråden herunder, fordi sys-admin, synes det ser ud som han får skylden for problemerne, og det er det ikke."
ud fra ordene "Når vi har fået kørt hende ind, så tager vi fat på at rydde ordenligt op"
især ordet vi får mig til at tro at du vil hjælpe med at få tingene bragt i orden
mht at melde ud når der var styr på tingene....hvor lang tid ville du selv sidde i uvished uden at reagere igen husk nu vi taler måneder ?
Men nu har Lund meldt ud at der sker noget i denne måned så er det jo bare at vente
Når vi har fået kørt hende ind, så tager vi fat på at rydde ordenligt op. Håber du forstår vi venter med at melde ud til hun er klar?
Jeg sletter lige tråden herunder, fordi sys-admin, synes det ser ud som han får skylden for problemerne, og det er det ikke."
ud fra ordene "Når vi har fået kørt hende ind, så tager vi fat på at rydde ordenligt op"
især ordet vi får mig til at tro at du vil hjælpe med at få tingene bragt i orden
mht at melde ud når der var styr på tingene....hvor lang tid ville du selv sidde i uvished uden at reagere igen husk nu vi taler måneder ?
Men nu har Lund meldt ud at der sker noget i denne måned så er det jo bare at vente
Du kunne jo også vælge fx at citere mit svar til dig 4 dage senere?100x skrev:Det du skrev den 1 oktober var "Hej jeg kan fortælle vi har hyret en ny medlemsadmin.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
Som ønsket "Jeg kan kun beklage, desværre er der ikke noget jeg kan gøre for at der sker noget hurtigere, men jeg vil da helt sikkert sørge for at dem der som dig står i den situation at de er blevet snydt, trods deres 150 kr i kontingent bliver kompenseret.
Tro mig det er mindst lige så frustrerende for mig at høre på tingene ikke er i orden som det er for dig ikke at få dine ting.
Håber meget på vi får en mere pålidelig medlemsadmin nu.
/Hekler
ps, jeg kender naturligtvis ikke din historien så jeg ved ikke om det er medlemsadmin der har lavet en fejl, eller det er sket et andet sted."
Der står minsanten heller ikke at du ikke kan hjælpe mig kun at du ikke kan fremskynde processen....
Tro mig det er mindst lige så frustrerende for mig at høre på tingene ikke er i orden som det er for dig ikke at få dine ting.
Håber meget på vi får en mere pålidelig medlemsadmin nu.
/Hekler
ps, jeg kender naturligtvis ikke din historien så jeg ved ikke om det er medlemsadmin der har lavet en fejl, eller det er sket et andet sted."
Der står minsanten heller ikke at du ikke kan hjælpe mig kun at du ikke kan fremskynde processen....
- Administrator
Så er der vidst kogt nok suppe på det ben. Der er kommet et svar, og har i mere bedes i tage den over PM.