HauG skrev:Rigtig mange gode forslag. Håber der laves en event på stadion, så man kan få flere til at synge med på sangene. Kan man evt. få Hekler ned på plænen 5 min. før kampstart med en mikrofon som kan høres gennem stadions lydanlæg og en tekst på storskærmen, og så instruere hele nordea? Evt. benytte lejligheden til at lærer en chant som får faxe tribunen med?
En
Nu skal jeg ikke tale på Hekler's vegne. Men personligt ville jeg undre mig hvis nogen opfordrede til at gå på plænen med en mikrofon. Eller er det bare mig?
Vel er Hekler en "offentlig person" i BW, men man kunne jo foreslå sig selv til den slags tiltag.
Og nej! Jeg mener ikke dette indlæg er med til at "kvæle nye tiltag i fødslen" ved at foreslå at folk selv gør noget istedet for at foreslå andre
PS! jeg syntes det ellers var nogle gode forslag
Jeg har faktisk en aftale om at skulle på plænen til kampen d. 4 okt. mod HB Køge, da der er en masser FSMV unger på besøg den dag. Så vi laver lige de små synger.
Desværre er min stemme totalt røget, efter mishandling de sidste par uger, så vi må se om der er lyd på mig søndag...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Var inde og se sejren igår med to af mine venenr og vi sang med som vi nu kunne teksterne;)
Der var dog specielt en sang vi ikk kunne få til at stemme overens:S
Det vi fangede var vist nóget med:
"vi er 11 mand på banen...."
Nogen der lige vil skrive resten og måske melodien?
Har ledt i den her tråd men fandt den ikk...?
Jeg lagde idag mærke til en sang som jeg tror er ny, men fik ikk den sidste linie med..
Det var den der med at vi er fcm i liv og sjæl eller sådan noget, hvis en ikk lige vil smide teksten ind ville jeg blive glad!
Syntes den lød pisse fed, og kæmpe credit til den/dem der fandt på den! Også pisse fedt at den kunne køre i lang tid ad gangen, lagde mærke til at den på et tidspunkt kørte i 10+ min!
Syntes også det var møg nice i de perioder hvor de flag bare blev fuldstændig blafret med !
Vor' hjerter slår
*klap klap*
For Midtjylland
*klap klap'
Og vi skal vise vi går gennem ild og vand
*klap klap*
For vores klub
*klap klap*
For vores hold
*klap klap*
Og vi vil altid være manden nummer 12
Shalalalaaaaaaaaaaaa
Shalalalaaaaaaaaaaaa
Shalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaa
Ååååååh
Ååååååh
Gå nu amok så klubben atter kan bestå
Simon skrev:Vor' hjerter slår
*klap klap*
For Midtjylland
*klap klap'
Og vi skal vise vi går gennem ild og vand
*klap klap*
For vores klub
*klap klap*
For vores hold
*klap klap*
Og vi vil altid være manden nummer 12
Shalalalaaaaaaaaaaaa
Shalalalaaaaaaaaaaaa
Shalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaa
Ååååååh
Ååååååh
Gå nu amok så klubben atter kan bestå
En Mega mega super sang... og hold kæft hvor den styrede i søndags dejligt med noget nyt og anderledes.... Forsæt endelig med det... Håber den kommer op at køre onsdag i Esbjerg og lørdag i Aarhus...
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
Jeg var for nogle år siden med til de fleste udekampe med mine venner. den tradition har vi dog ikke helt formået at holde ved. Nu jeg så flyttet til Århus for at studere og var ude at se kampen i går det var lækkert.
Jeg synes i fået lavet nogle nye sange der langt bedre end de gamle, det var dejligt at hører
Har i de tekster ligende et sted?
hilsen Ing
ps. lækkert med point igår. og sejren i onsdags. drømmer om en pokalfinale igen