BIF - FCM
Re: BIF - FCM
Flot, flot, flot, drenge! Dejligt med et point.
Så er vi sgu på rette vej....
/Cortez
Så er vi sgu på rette vej....
/Cortez
Smukt.
Godt kæmpet af hele holdet, når det ikke kører 100 pct. som det skal, er det vigtigt at der fightes som de gjorde idag.
Jeg synes de bedste idag var Ilsø, Albæk, Izunna, Ipsa og til dels Thyge mest pga. hans store defensive indsats.
Edit: Ilsø ender sgu med at blive årets indkøb i hele ligaen.
Godt kæmpet af hele holdet, når det ikke kører 100 pct. som det skal, er det vigtigt at der fightes som de gjorde idag.
Jeg synes de bedste idag var Ilsø, Albæk, Izunna, Ipsa og til dels Thyge mest pga. hans store defensive indsats.
Edit: Ilsø ender sgu med at blive årets indkøb i hele ligaen.
Meget enig. Også dejligt at du nævner Thyge - han er sandt for dyden meget udskældt herinde. Ikke altid lige retfærdig, synes jeg.PS skrev:Smukt.
/Cortez
Hmm, Peter Kjær fremhævede også Albrechtsen, det må være noget han kan se pga. hans position som keeper, for jeg synes ikke jeg er helt tryg ved forsvaret endnu.
Uafgjort ude mod BIF er altid et brugbart resultat og da specielt i disse tider.
Syntes det var en god indsats over stort set hele linien, med den centrale akse plus Jessen som den bedste. Ilsø Man of the Match, men også imponerede at en central akse med førsteårsseniorerne Izu og Albæk kunne vinde kampen derinde for os.
Og stort at vi formåede at afvise Brøndby på dødboldene, men vores form in mente, så kunne det nemt have kostet kasser.
Vi er bestemt på den rette vej..
Syntes det var en god indsats over stort set hele linien, med den centrale akse plus Jessen som den bedste. Ilsø Man of the Match, men også imponerede at en central akse med førsteårsseniorerne Izu og Albæk kunne vinde kampen derinde for os.
Og stort at vi formåede at afvise Brøndby på dødboldene, men vores form in mente, så kunne det nemt have kostet kasser.
Superflot kamp af gutterne, der er sandelig kommet fight over feltet og alle mand løber hele tiden for hinanden. Det var en fryd at se på. Fuldt fortjent point vi fik med os hjem.
Borring og Ilsø må være boblere til VM-holdet hvis de forsætter sådan.
Sjovt at se Kuhn konferere med BS under kampen, gad vide hvad han spurgte om
Det var rigtig godt i dag, meget opløftende indsats!
Borring og Ilsø må være boblere til VM-holdet hvis de forsætter sådan.
Sjovt at se Kuhn konferere med BS under kampen, gad vide hvad han spurgte om
Det var rigtig godt i dag, meget opløftende indsats!
Ravnen skrev: Sjovt at se Kuhn konferere med BS under kampen, gad vide hvad han spurgte om![]()
Han forklarede nok bare, at nu da det havde været pause, så skulle vi bytte side og til at score i den anden ende.
Det er bare TOTALT godkendt indsats det her!!
Vi er jo langt bedre end dem og burde ha afgjort kampen, men eftersom vi kommer bagud, bør vi nok være tilfredse...
Ilsø... han spiller da en verdensklassekamp idag! Mangler bare lige en scoring. Som det blev sagt her i tråden: Han kan vise sig at blive årets signing i "supppen".
Og vores unge midtbane bør vist også lige fremhæves!
Og så tror jeg at dét at der sidder en gigantisk-hypet autoritetsperson ude på bænken, allerede har fået sin virkning...
Vi er jo langt bedre end dem og burde ha afgjort kampen, men eftersom vi kommer bagud, bør vi nok være tilfredse...
Ilsø... han spiller da en verdensklassekamp idag! Mangler bare lige en scoring. Som det blev sagt her i tråden: Han kan vise sig at blive årets signing i "supppen".
Og vores unge midtbane bør vist også lige fremhæves!
Og så tror jeg at dét at der sidder en gigantisk-hypet autoritetsperson ude på bænken, allerede har fået sin virkning...
Det tror jeg også er meget præcist, der er næppe nogen som vil falde igennem foran Danmarks mest kendte coach og dermed også konstateres som en del af sygdommen.HKP skrev: Og så tror jeg at dét at der sidder en gigantisk-hypet autoritetsperson ude på bænken, allerede har fået sin virkning...
Bliver spændende at følge om der kommer en B.S-effekt, foreløbigt er han ihvertfald kommet meget godt for land. Point pr kamp uden B.S = 0.9. Point pr kamp med B.S = 1.0
B.S vil nærmest få et mytisk omdømme i Midt- og Vestjylland såfremt han er med til at vende skuden i FCM..
@Cortez

Latterlig kommentar... Han skal da lige ha chancen først... 9 minutter er altså ikke "at få chancen".....Jeg synes ikke vores ven Siv griber chancen, når han får den...
Re: BIF - FCM + UBM
Hausser skrev:Uafgjort ude mod BIF er altid et brugbart resultat og da specielt i disse tider.
Det er sgu helt befriende at kunne sige, at jeg er absolut og fuldstændig enig med dig Hausser
Izunna er helt fantastisk!
Han erobrer masser af bolde, tænker sig om og kigger muligheder før han skiller sig af med bolden igen
Albæk styrede også helt vildt
FLOT FLOT KAMP AF DRENGENE !
UBM
fortjener også ros for at skabe en fantastisk stemning !
De må dog selv tage konsekvensen af diverse romerlys osv, men det var klasse som de sang og især viftede med flag hele kampen
At skabe visuel stemning er nok det bedste når man er på et stadion som Brøndbys og det blev gjort til højeste karakter
Er ligeledes super tilfreds med indsatsen det eneste der manglede var 3 point.
Albrechtsen var outstanding det samme gælder Ilsø.
opløftende spil og fight fra drengene.
Albrechtsen var outstanding det samme gælder Ilsø.
opløftende spil og fight fra drengene.
Re: BIF - FCM + UBM
Enig! Det var en god indsats af de folk som var afsted, selvom vi ikke var mange, var der gang i den.974 skrev: UBM
fortjener også ros for at skabe en fantastisk stemning !
De må dog selv tage konsekvensen af diverse romerlys osv, men det var klasse som de sang og især viftede med flag hele kampen
At skabe visuel stemning er nok det bedste når man er på et stadion som Brøndbys og det blev gjort til højeste karakter
Jeg tror også trommen havde en god effekt, så vi skal nok prøve at få ham til det igen, selvom han ikke er meget for det, det giver et løft.
Vi kommer kun for roulade!
Nu der snakkes om trommen, har man så før forsøgt med flere trommer? eller har det været på tale.
Jeg var inde og se ACH-VFF og her brugte ACH 4 forskellige trommer på samme tid. hvilket gav en rigtig fed effekt, og mulighed for flere melodier.
Jeg var inde og se ACH-VFF og her brugte ACH 4 forskellige trommer på samme tid. hvilket gav en rigtig fed effekt, og mulighed for flere melodier.