http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=107632,107298
det er hvad der sker i Randers, mens Ørgaard udtaler at vi stadig skal i Europa.
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=106661
dette er den sidste officielle melding fra Ørgaard. Og hvis ikke det er arrogant ikke snart at ændre på målsætningen så ved jeg snart ikke hvad der er arrogant. Det er okay at ville være 'klassens frække dreng' så længe det giver mening at være det. Men nu er vi en joke for alle andre, ikke mindst fordi vi ikke ændrer vores målsætning. Og ja, jeg ved godt at 'overbetalte lejesvende' ectc. etc. burde vide bedre og skulle tage sig sammen, men burde den sportslige ledelse ikke også erkende at der var et problem? Jeg vil ikke fratage spillerne et ansvar, men det er dog et sygdomstegn når den handlingslammede ledelse ikke kan vedkende sig det reelle omfang af krisen. Og ændrer ledelsen ikke sit image / sit syn på tingene så går det galt.... ligesom man kan diskutere om AK er den rette i krisetider så kan man også diskutere hvorvidt JØ kan begå sig i kriser.... vi havde en krise tilbage i 2005/06, hvor det endte med en 7. plads.... Men krisen er denne gang meget værre, og det kan gå galt. Spørgsmålet er om virkeligheden er ved at indhente 'klassens frække dreng'???
Arrogance problem i FCM???
Arrogance problem i FCM???
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Re: Arrogance problem i FCM???
ignogance er når man ikke gider at læse en hel artikel men kun læser noget af det
Artiklen er fra d. 3. september !
Der havde man som skrevet i artiklen netop hentet forstærkninger i den ellers for dig handlingslammede ledelse
Jeg må være ærlig at mene at dit indlæg er lidt "skudt ved siden af"
Men regner med at det skyldes den manglende nærlæsning
Artiklen er fra d. 3. september !
Der havde man som skrevet i artiklen netop hentet forstærkninger i den ellers for dig handlingslammede ledelse
Jeg må være ærlig at mene at dit indlæg er lidt "skudt ved siden af"
Men regner med at det skyldes den manglende nærlæsning
Nej men på pågældende tidspunkt lå vi stadig under stregen med 15 point op til 2 pladsen, der giver Europa cup fodbold... Jeg ved godt hvornår artiklen er taget fra, og det var jo netop en af pointerne.... Vi har ikke hørt mere fra ledelsen siden og vi er stadig lige langt væk fra europacup pladserne.
mener stadig at det er på tide at vi sænker ambitionerne. Og hvis vi så kommer længere op så er det jo bare et godt resultat på en skidt sæson. Sagt med andre ord, hvad kan der ske ved at vi sænker ambitionerne?
mener stadig at det er på tide at vi sænker ambitionerne. Og hvis vi så kommer længere op så er det jo bare et godt resultat på en skidt sæson. Sagt med andre ord, hvad kan der ske ved at vi sænker ambitionerne?
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Hmm, nu giver 3.pladsen også Europa League fodbold. Og synes det er fint man holder fast i målsætningen om Europa League fodbold. Vinder vi 4 kampe mere i Pokal turneringen, så er vi også i Europa. Målsætningen må alt andet lige motivere spillerne til at vinde pokalturneringen. Det samme gjorde AaB i sidste sæson. De beholdte deres målsætning om at spille Europæisk og kom i pokalfinalen og fik en 7.plads, hvilket også er tilfredstillende for os og så opfylder vi tilmed målsætningen.mancitydk skrev:Nej men på pågældende tidspunkt lå vi stadig under stregen med 15 point op til 2 pladsen, der giver Europa cup fodbold... Jeg ved godt hvornår artiklen er taget fra, og det var jo netop en af pointerne.... Vi har ikke hørt mere fra ledelsen siden og vi er stadig lige langt væk fra europacup pladserne.
Her kan man så være flabet og spørge til din tro på at vi kan slå Esbjergs førstehold, når 2.-holdet gav vores førsteholdsdrenge skridt-prygl?Lupus1999 skrev: Vinder vi 4 kampe mere i Pokal turneringen, så er vi også i Europa
Man kan jo håbe på at EFB stiller med reservehold når de havde mandagskamp mod AGF og de har en kamp mod FCK på søndag som de nok vurdere lidt vigtigere..Ralle skrev:Her kan man så være flabet og spørge til din tro på at vi kan slå Esbjergs førstehold, når 2.-holdet gav vores førsteholdsdrenge skridt-prygl?Lupus1999 skrev: Vinder vi 4 kampe mere i Pokal turneringen, så er vi også i Europa
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!