Ingen jingle! - sweet!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Thomas Lund

Ingen jingle! - sweet!

Indlæg af Thomas Lund »

Er jeg den eneste der synes, at det var utroligt befriende, at vi kunne få lov til at synge Black Flag uden en hæslig jingle eller et gammelt udtærsket queen nummer først?

Er jeg den eneste, der nød det friske og naturlige jubelbrøl og bifald, da spillerne løb på banen imens megasizeflagene vejrede uden irriterende musik og "falsk" jubel)?

Vi fik en ufrivillig test på at undvære det (undskyld udtrykket) plastic-håndbold-bras og det var en succes.

Hvem kan sørge for at sabotere det til næste hjemmekamp?

Lund

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Ingen jingle! - sweet!

Indlæg af Acebone »

Alene af den grund, ville jeg gerne have været på stadion i dag.

Jeg bestiller billet til HBK-kampen og håber på en jingleløs fodboldkamp!

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

du er langt fra den eneste...

Jeg skrev til FCM for et stykke tid siden om præcis samme emne og der fik jeg at vide at klubber i tyskland havde lavet det her håndboldtrick med stor succes. Og også at BW var med til at indføre melodien til Black Flag. Er det sandt eller er det en and?

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Jakobnw skrev:du er langt fra den eneste...

Jeg skrev til FCM for et stykke tid siden om præcis samme emne og der fik jeg at vide at klubber i tyskland havde lavet det her håndboldtrick med stor succes. Og også at BW var med til at indføre melodien til Black Flag. Er det sandt eller er det en and?
Hmm det er vist en sandhed med modifikationer. Bestyrelsen har udtrykt ønske om at få fjernet Queens "we will rock you" Det her er så hvad vi fik i stedet for. Jeg erindrer ikke, at jeg har talt med FCM om det imens jeg har været formand. Men jeg har et møde med ledelsen på onsdag så der kan jeg da lige nævne det, selvom det ikke lige er på dagsordenen.

Lund

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Thomas Lund skrev:
Hmm det er vist en sandhed med modifikationer. Bestyrelsen har udtrykt ønske om at få fjernet Queens "we will rock you" Det her er så hvad vi fik i stedet for. Jeg erindrer ikke, at jeg har talt med FCM om det imens jeg har været formand. Men jeg har et møde med ledelsen på onsdag så der kan jeg da lige nævne det, selvom det ikke lige er på dagsordenen.

Lund
Så vil det da være supert hvis du kan få dem til at lade være med at jinxe kampen på forhånd med deres "60 sejre, 25 uafgjorte, 20 nederlag,"-pladder (eller hvad nu det er). Det runger så hult når vi går fra elendighed til elendighed.

Men ellers helt enig, fantastisk at sabotage-jinglen var forsvundet.

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Det er FCMs pr chef der står bag mere eller mindre alt hvad der fyres af i højtalerne på stadion.

Lund

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Mega lækkert! Jeg melder mig gerne frivilligt 8-)
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Lauth

Indlæg af Lauth »

Jeg synes fanme den der Blag Flag Flying high intro sutter helt vildt. Jeg magter ikke synge den sang hvis de skal spille noget vi slet ikke kan komme ind over uden den lyder nøjeren. Så hellere som i de tidligere dage.

Generelt var det bare bedere uden alt det teknologi.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det var da godt nok dejligt uden det jingle-"lir" . Det er da helt forfærdeligt at høre på den amerikansk talende speeker, søde ven vi er i Danmark og taler dansk !..

Ingen Jingle, ja tak !

- Slet ikke til Blag flag flying high !

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

Lund7400 skrev:Det var da godt nok dejligt uden det jingle-"lir" . Det er da helt forfærdeligt at høre på den amerikansk talende speeker, søde ven vi er i Danmark og taler dansk !..

Og synger engelsk.... :P

- Slet ikke til Blag flag flying high !

Besvar