Helt ærligt. Nok er vores gutter virkelig ringe i øjeblikket. Men i stedet for at fyre både Ørgaard, Kuhn, Riddersholm, Steinlein og hele spillertruppen, burde vi så ikke hjælpe på en eller anden måde?
Det er tydeligt, at det er moralen og viljen der svigter. Da Sønderjyske scorede i dag, hang samtlige FCM-spillere med næbbet med det samme. Klubben burde få fat i en mentalcoach og sparke noget vilje og moral i dem.
Eller man kunne gøre som i OB for nogle år siden. Fanklubben hyrede en stripper som optrådte for dem til træning. Dermed ikke sagt, at man skal kopiere OB's tiltag, men måske kunne der laves noget lignende. En lille gemik som kan få spillere og ledere til at grine og komme på andre tanken samtidig med, at det skal tages som et tegn på at vi står bag dem, men at vi som fans langtfra er tilfredse med hvad vi ser (og betaler for at se!).
Det er bare nogle tanker jeg har gjort mig.
Kritisere kan enhver idiot. Komme med løsningsforslag kræver andre ting. Kom nu med forslag, vær kreative i stedet for destruktive.
Vi skal fremad. Fortet skal bygges op igen efter alle de skudhuller der er kommet!
Skal vi ikke hjælpe gutterne i stedet for at rakke dem ned??
Re: Skal vi ikke hjælpe gutterne i stedet for at rakke dem ned??
Det med stripper gider Arek ikke, så vidt jeg husker. Men UBM'erne har vist været i gang med noget opmuntring til træning. Jeg tror dog ikke, det er dét, der kommer til at flytte det helt store, men fint nok.Snaddis skrev:Eller man kunne gøre som i OB for nogle år siden. Fanklubben hyrede en stripper som optrådte for dem til træning. Dermed ikke sagt, at man skal kopiere OB's tiltag, men måske kunne der laves noget lignende.
Jeg synes, det med mentaltræneren er en meget rimelig idé. Var det ikke noget med, at Viborg blomstrede fuldstændigt op med hjælp fra Erik Østenkjær, der endda tidligere har været tilknyttet FCM? Jeg ved ikke, hvad han render og laver nu, men det kunne måske være et samarbejde, man skulle genoptage?
Jeg tror i hvert fald ikke på den dér med, at spillerne er dovne. Borring er et godt eksempel. Han prøver og prøver, men der er slet ikke det samme overskud i hans aktioner, som vi tidligere har set det for både OB og os. Jeg synes også, Leon Jessen virker rystet. Han kunne jo knapt nok tæmme en bold mod SønderjyskE.
Det er noget, der sker oppe i hovederne på spillerne. Det gør situationen så fandens svær.
Vi kan alle sammen tage til træning i Ikast og synge lungerne ud, mens vi har et banner, vi støtter 100 %.....
Jeg er på plads hver lørdag kl. 10.30 på bane 1.
I kan jo bare kigge forbi...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
- Thomasbokr
Ville gerne hvis jeg ku' få fri til det... Nu er vi jo nogen der skal arbejde om lørdagen,Hekler skrev:Jeg er på plads hver lørdag kl. 10.30 på bane 1.
- Jesper-Sunds
Jeg har sagt det før det med mental træner i en tråd hvor jeg havede snakket med en af spillerne der selv nævnte det som ku være en god ide. Men ingen gad tage det seriøst fordi jeg ikke gad og fortælle hvilken spiller jeg havede snakket med.Acebone skrev:Det med stripper gider Arek ikke, så vidt jeg husker. Men UBM'erne har vist været i gang med noget opmuntring til træning. Jeg tror dog ikke, det er dét, der kommer til at flytte det helt store, men fint nok.Snaddis skrev:Eller man kunne gøre som i OB for nogle år siden. Fanklubben hyrede en stripper som optrådte for dem til træning. Dermed ikke sagt, at man skal kopiere OB's tiltag, men måske kunne der laves noget lignende.
Jeg synes, det med mentaltræneren er en meget rimelig idé. Var det ikke noget med, at Viborg blomstrede fuldstændigt op med hjælp fra Erik Østenkjær, der endda tidligere har været tilknyttet FCM? Jeg ved ikke, hvad han render og laver nu, men det kunne måske være et samarbejde, man skulle genoptage?
Jeg tror i hvert fald ikke på den dér med, at spillerne er dovne. Borring er et godt eksempel. Han prøver og prøver, men der er slet ikke det samme overskud i hans aktioner, som vi tidligere har set det for både OB og os. Jeg synes også, Leon Jessen virker rystet. Han kunne jo knapt nok tæmme en bold mod SønderjyskE.
Det er noget, der sker oppe i hovederne på spillerne. Det gør situationen så fandens svær.
Hvis spillerne selv vil have en mentalcoach fatter jeg jo hat af at vi så ikke har fået en tilknyttet.... Kan godt huske Erik Østerkjær i VFF, var han ikke ude med riven overfor Morten Jensen, fordi han ikke fik lov at gøre sit arbejde færdigt?
Tror muligvis det er JØ (ikke en kritik af ham) der måske kunne være af den gamle skole på det punkt.
Det er jo efterhånden blevet meget normalt med psykologer og det kan sgu rykke på mange ting som man ikke lige går og er klar over.... så det ville sgu ikke skade. Men dermed ikke sagt at det bare skal være Hulk Hogan og BS Christiansen.. det må sgu godt være nogen der er uddannet psykologer og ikke bare nogen nu-fanger-vi-fisk-med-de-bare-næver gutter der tror det er det der skal til. Så kan vi jo ligeså godt hyre Karl Mar-Møller...
Tror muligvis det er JØ (ikke en kritik af ham) der måske kunne være af den gamle skole på det punkt.
Det er jo efterhånden blevet meget normalt med psykologer og det kan sgu rykke på mange ting som man ikke lige går og er klar over.... så det ville sgu ikke skade. Men dermed ikke sagt at det bare skal være Hulk Hogan og BS Christiansen.. det må sgu godt være nogen der er uddannet psykologer og ikke bare nogen nu-fanger-vi-fisk-med-de-bare-næver gutter der tror det er det der skal til. Så kan vi jo ligeså godt hyre Karl Mar-Møller...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Sådan en debat, som emnet ligger op til, bliver hurtigt til den evige, hvem er mest fan vs vi vil underholdes vs medvindsfans vs loyalitet osv osv.
Der er intet rigtigt svar på den debat, og jeg kan sagtens se det fra begge sider, dem hvor et fcm nederlag smerter ugen efter, og dem der søger underholdning og oplevelse og er fan af fodbold generelt, og som skal vælge mellem en tur i biffen og en på stadion f.eks.
Det eneste jeg personligt ikke forstår, er dem der buer lige så snart en spiller sætte en enkelt fod forkert, efter 1 minut, dem forstår jeg ikke kommer. Det hele bliver jo selvforstærkende
Der er intet rigtigt svar på den debat, og jeg kan sagtens se det fra begge sider, dem hvor et fcm nederlag smerter ugen efter, og dem der søger underholdning og oplevelse og er fan af fodbold generelt, og som skal vælge mellem en tur i biffen og en på stadion f.eks.
Det eneste jeg personligt ikke forstår, er dem der buer lige så snart en spiller sætte en enkelt fod forkert, efter 1 minut, dem forstår jeg ikke kommer. Det hele bliver jo selvforstærkende