Mød Kuhn torsdag i Fanloungen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Bwglad

Re: Mød Kuhn torsdag i Fanloungen

Indlæg af Bwglad »

Angående den åbne lounge, er det så ikke sådan at BW har en bevilling og mulighed for at sælge billige øl til medlemmer, og ikke til ikke-medlemmer?

Jeg kan da heller ikke få lov til at gå om i den lokale billardklub og drikke billige øl der, uden at jeg melder mig ind. Derfor er et medlemskab da en naturlig ting, hvis man vil benytte BW's faciliteter.

Pyroteknik er ikke legetøj, og bør ikke bruges til en fodboldkamp. Uanset om folk mener at der bare skal være styr på det, og at dem der bruger det sagtens kan styre det, så er det fyrværkeri, og fyrværkeri kan gå galt.
Jeg har selv prøvet at stå nedenfor en såkaldt kontrolleret romerlystifo, resultatet var en ødelagt jakke, og flere sæder skulle skiftes. Hvad nu, hvis der havde stået en med en letantændelig jakke? Så havde katastrofen været der.

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

pow21 skrev:Hvis nu det er sådan, at folk vil stå med lys, så sørg lige for at folk ikke har fået noget at drikke inden.

Nybegyndere laver ofte fejl, og det kan vi da vidst godt kalde den her nye stil fra vores side af.

I kan få det der rævepis non alchol, JUST MY OPINION! det er til fare for os andre hvis ikke i har nogle retningslinier på de interne linier
Vildt lavt niveau du lige får vist der! Jeg gider ikke gå ind i en diskussion om lys, jeg ændre ikke holdning og det gør du sikkert heller ikke.
Vi har selvfølgelig retningslinjer, dumt at udtale sig om noget du ikke ved en skid om!
Vi kommer kun for roulade!

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Micha_el skrev:jeg har et kort spørsmål til dig vil du bruge et rommerlys også bliver du opdag og end i det er et år hvor du ikke kan se fodboldt i sas liga
Jaa.. Men nu handler det jo også om at skjule det hvis man gør det ;)
- Men udover det så vil en karantæne selvfølgelig være meget træls, men tror nu stadig ikke det er umuligt at komme ind og se superliga på trods af en karantæne :D

Momme

BW formål - kan det bedres? JA!

Indlæg af Momme »

BW har vel som hovedformål at skabe en kanon stemning på stadion(?).

Herefter kan man så spørge sig, om opbakningen til holdet kan bedres ved at give flere adgang til loungen, eller om det er bedre, som jeg forstår det er nu, hvor kun medlemmer kan komme ind?
Vil en lounge med fans fra flere forskellige fraktioner af FCM tilhængere ikke skabe en bedre stemning på tværs af folk?
Vil det ikke være grobund for en bedre dialog og følgende et evt. ligeledes forbedret samarbejde mellem BW og fraktionerne?

Jeg kan godt se, at dem der betaler de 100,- (eller hvad nu beløbet er) mister noget i at andre også kan komme ind i loungen, men det er vel ikke for at kunne have dette som et slags helle, at man er medlem af fanklubben. Det er vel for....ja....at støtte FCM?!

Lur mig, om nu ikke "problemerne" med bevillingen, som Hekler nævner, ville kunne blive løst.

Se nu på mulighederne i stedet for udelukkende at fokusere på udfordringer og problemer!

Besvar