Men hvis jeg feks er ude i et lidt længere indlæg, så begynder min tekst længst nede at forsvinde og scrolleren begynder at små hoppe
Jeg kan godt skrive, men jeg kan ikke se det jeg skriver mens jeg skriver
Det er som om boksen ikke er stor nok...
Hvad kan dette skyldes ?
Tilsidst oplever jeg tit at når der postes indlæg på samme tid som andre poster, så kan det godt komme til at skabe lidt panik, da man tror indlægget er blevet væk, men med tålmodighed og en ekstra gang Udfør så lykkes det som regel