Mød Kuhn torsdag i Fanloungen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Mød Kuhn torsdag i Fanloungen

Indlæg af Hekler »

http://www.black-wolves.com/nyheder/208 ... tivet.html

Jeg vil gerne opfordre folk til at sprede nyheden, da vi ved at alt for få kommer forbi hjemmesiden og får set nyheden.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Hekler

Re: Mød Kuhn torsdag i Fanloungen

Indlæg af Hekler »

Jeg skriver lige igen her i tråden, da jeg kan se det lige nu kun er 263 der har læst nyheden og derfor er vi altså ikke nået helt ud til folk endnu.

Jeg vil godt bede folk om at sprede budskabet. Jeg tror Kuhn bliver lidt skuffet hvis vi kun bliver 5...
/Hekler

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Skal man være medlem?
Vi kommer kun for roulade!

100x

Indlæg af 100x »

RL/UBM skrev:Skal man være medlem?
Hvis ja kan jeg så komme ind nu hvor jeg har betalt for medlemsskab (i maj måned) men stadig ikke har modtaget mit medlemskort???

974

Indlæg af 974 »

100x skrev:
Hvis ja kan jeg så komme ind nu hvor jeg har betalt for medlemsskab (i maj måned) men stadig ikke har modtaget mit medlemskort???
Du kan jo bare tage din kvittering med...

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Jeg regner med at se forbi. Synes man skal lave det åben for alle. Er dog selv medlem.

100x

Indlæg af 100x »

974 skrev:
100x skrev:
Du kan jo bare tage din kvittering med...
Der poppede ingen kvittering ud da jeg betalte via netbank desværre

Momme

Indlæg af Momme »

Der poppede ingen kvittering ud da jeg betalte via netbank desværre
Så er det ikke sværere end at du printer posteringen på netbank ud!

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

100x skrev:
Hvis du dukker op og forklarer dig sag, så skal man vist være noget af et fjols for at afvise dig, kvittering eller ej, så tror roligt du kan gøre det.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

For det første ja det er selvfølgeligt et medlemsarrangement.

For det andet, er jeg blevet gjort opmærksom på, at der er en del der kommer direkte fra arbejde. Vi vil derfor have åbent i lokalerne, fra kl. 18 således at dem der har brug for at hente en bid mad på vejen, har et sted at spise.
/Hekler

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Jeg ved sgu ikke om jeg skal grine eller græde, men fuck hvor er bw dog efterhånden blevet en sørgelig forsamling.
Jeg forstår ikke hvorfor i ikke laver et åbent hus arrangement, det vil sgu give en del flere mennesker og muligheder for at få flere med.

I tænker for meget i penge og forretning, det stemnings møde handlede slet ikke om stemning, men hvordan i kunne få lokket flest penge ud af folk.
Og det er jo også et sjovt tidspunkt, for lige pt. har vi noget af den bedste stemning, som vi ikke har haft længe, og det er selvom bw ikke sender nogen busser afsted!
Der burde være nogen alarmklokker der begyndte at ringe, 8 tilmeldte til en gf tur er bare ikke godt nok.

Andro

Indlæg af Andro »

RL/UBM skrev:Jeg ved sgu ikke om jeg skal grine eller græde, men fuck hvor er bw dog efterhånden blevet en sørgelig forsamling.
Jeg forstår ikke hvorfor i ikke laver et åbent hus arrangement, det vil sgu give en del flere mennesker og muligheder for at få flere med.

I tænker for meget i penge og forretning, det stemnings møde handlede slet ikke om stemning, men hvordan i kunne få lokket flest penge ud af folk.
Og det er jo også et sjovt tidspunkt, for lige pt. har vi noget af den bedste stemning, som vi ikke har haft længe, og det er selvom bw ikke sender nogen busser afsted!
Der burde være nogen alarmklokker der begyndte at ringe, 8 tilmeldte til en gf tur er bare ikke godt nok.
Enig langt hen af vejen. Man skal efterhånden være medlem af BW for at deltage i noget som helst, man kan ikke komme med i en bus eller deltage i noget udenfor stadion, medmindre man er medlem. Hvis man ville det bedste for stemningen og fanklubben og kulturen i klubben, lod man alle komme ind.

Om det koster er 100 eller 500 kr. at blive medlem er ikke vigtigt, det er mere princippet. Derudover er vi også nogle, for hvem 150 kr. er mange penge at ofre, men man kan vel snart ikke komme ind på Nordea uden at være BW-medlem.

Gør nu det møde(og andre ting) åbent for alle, hvorfor skal Kuhn kun have lov at møde BW-medlemmerne og ikke alle FCM-fans?

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Var nu ikke helt sådan ment, det vil da trække en del folk ud i loungen hvis man åbnede op for alle, så der vil da være mulighed for nye medlemmer og måske tjene lidt på drikkevare?
Men man vil hellere lukke sig selv inde og stille grave sin egen død...
Jeg er for så vidt ligeglad, for jeg kan da bare tage til træning, hvis jeg vil snakke...
Kuhn er en super fin mand, han snakkede hvertfald rigeligt da vi havde et par stykke ude for at se træning.

974

Indlæg af 974 »

At der ikke lige kunne komme en bus afsted til Århus er vel en anden diskussion, som ikke vedrører dette arrangement

BW er som sådan en medlemsforening, som det står folk frit for at melde sig ind i

BW bruger og ejer Ulvegraven, hvortil dette debatemne/oplysning er tilføjet

BW har lavet et arrangement for sine medlemmer - pointen er vel at man så gerne vil lave nogle ting for disse medlemmer

Foreningsarbejde kan foregå på mange måde - UBM er som sådan også en slags forening med en form for "usynligt medlemsskab" ( der er jo nogle krav for at være med ikk )
BWEast på Sjælland og Fyn mv. er også en slags forening - her gøres der dog ikke så meget ud af om folk er officielle medlemmer - man kan sige at alle er velkomne i BWEast, faktisk er der også en del der holder med andre klubber :-)
BWEast overvejer dog også at oprette en officiel forening - dette skyldes dog primært at arbejdsopgaver kunne deles bedre ud, og at der kunne opstå bedre muligheder for feks lån af lokaler mv

Jeg synes ikke at der er nogen grund til at klandre BW for at lave dette tiltag KUN for sine medlemmer, men det er da klart at man altid i bestyrelsen kan tage mere åbne tiltag op til debat

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

RL/UBM skrev:Var nu ikke helt sådan ment, det vil da trække en del folk ud i loungen hvis man åbnede op for alle, så der vil da være mulighed for nye medlemmer og måske tjene lidt på drikkevare?
Men man vil hellere lukke sig selv inde og stille grave sin egen død...
Jeg er for så vidt ligeglad, for jeg kan da bare tage til træning, hvis jeg vil snakke...
Kuhn er en super fin mand, han snakkede hvertfald rigeligt da vi havde et par stykke ude for at se træning.
Det er egentligt ret simpelt.
En forening laver arrangementer for des medlemmer.
Men mere end det så er der en del regler som vi skal overholde, fx skal vi jo gerne kunne beholde vores bevilling, og det kan vi ikke hvis vi bare lukker folk ind.

Det er altså som nogen antyder, ikke en sammensværgelse for at vride penge ud af folk eller noget. Men vi har jo også medlemmer der er det alene fordi de vil støtte foreningen...
/Hekler

Besvar