Jeg fatter heller ikke noget af det der sker for øjeblikket. Det er jo ikke fordi man bare taber... Holdet ville ikke holde i 1. div. med det spil man har vist i denne sæson!!!
Og jeg tror, at der er mange andre, der heller ikke fatter, hvad det er der sker...
Jeg har siden sæsonens 1. kamp imod SIF undret mig ufatteligt meget over det her.
SIF-kampen var den værste kamp, jeg hidtil havde set FCM spille. Jeg kom så til at tænke på, om det kunne være blevet til et problem for de ekstremt overbetalte tabere på FCM's hold, at man nu var blevet holdkammerater med en voldsforbryder..? Ja, kan godt være, at det lyder åndssvagt, men hvem ved...? Jeg tror godt spillerne bevidst eller ubevidst kunne finde på at blive anti-FCM af en sådan grund, selvom de så naturligvis burde få trukket hver eneste krone fra deres i forvejen alt for høje løn-checks.
Jeg ved det jo ikke. Men med en så elendig attitude som spillerne viser, er vi jo nødt til at granske i, hvad der er galt!! Hvis de virkelig skulle have dette etiske problem, så må man jo spørge disse spillere, om de mener at det er bedre, bevidst at være forræder overfor en klub med mange ansatte og et kæmpe set-up, som i sidste ende pga. denne attitude, risikerer at måtte begrænse aktiviteterne til et ligegyldigt ligahold...
Igen: Jeg siger ikke at dette er problemet. Men hvis det er: Så skal spillerne f... komme ud af busken i stedet for at ødelægge en klub, ligesom de er godt igang med i fællesskab at gøre pt!!!