UBM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kristian_Hansen

UBM

Indlæg af Kristian_Hansen »

Hej. Da jeg er forholdsvis ny her på forum (0g på stadion) vil jeg gerne vide hvad UBM er.
VH
Kristian Hansen

RL/UBM

Re: UBM

Indlæg af RL/UBM »

Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Jeg kan se på jeres hjemmeside, at i går ind for romerlys, (dog ikke på hjemmebane) Hvorfor går i ind for det?

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Fordi vi henter meget af vores inspiration fra Italien, frankrig og balkan-lande, hvor man ofte ser disse brugt i forbindelse med tifos ala denne fra Milan:
Billede

Vi synes det ser super fedt ud, og derfor ser vi dem da også gerne brugt i forbindelse med tifos.

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Samtidigt giver det en fed stemmning, og får folk til at give 10% mere. Desuden er det ikke farligt, så længe det bliver brugt ordentligt(blandt folk som er med på det, og uden at kaste dem), men romerlys debatten er taget utallige gange, og folk har hver deres mening om det.

Brugeravatar
Ikastbo

Indlæg af Ikastbo »

Når man læser jeres forum, lyder det som et super tiltag :D . Måske er der fordi jeg ikke kender 100% til UBM, men syntes der har været en del konflikter mellem BW og UBM....og kunne da godt tænke mig at læse hvad der foregår på jeres interne forum... nogen grund til det ikke er åbent for alle som fx. som her på graven???
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Ikastbo skrev:

Når man læser jeres forum, lyder det som et super tiltag :D . Måske er der fordi jeg ikke kender 100% til UBM, men syntes der har været en del konflikter mellem BW og UBM....og kunne da godt tænke mig at læse hvad der foregår på jeres interne forum... nogen grund til det ikke er åbent for alle som fx. som her på graven???
Vi gider ikke input fra andre klubber, det vil medføre en masse lort, desuden gider vi ikke spilde ressourcer på at lege admins, når kampene foregår på tribunenen...
Vi bruger siden til at kommikere internt, arrengere busture, aftale hvilken pub vi skal på, og dage vi tager i byen sammen.
Vi er ikke kun sammen søndag, når FCM spiller, men også i hverdagene osv. Derfor står der nogle private ting som ikke kommer andre ved.

Besvar