10-års jubilæum

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper - BW415
Geografisk sted: Sunds

10-års jubilæum

Indlæg af Jesper - BW415 »

Selvom det virker syrealistisk, så er det nu 10 år siden Lundberg og co. lammetævede Svendborg i klubbens første turneringskamp. Der er sket ufattelig meget siden - både godt og skidt, men hvis man spørger folk fra dengang vil det entydige svar sikkert være, at vi har nået meget mere, end de havde forventet.

Og hvorfor nu al den nostalgi? - Jo, fordi jeg mener, at når holdet løber på banen søndag, så fortjener de (uanset vores aktuelle krise) den ultimative opbakning, ikke på grund af deres præstationer, men fordi vi skylder klubben en anderkendelse for de flotte resultater gennem de seneste 10-år.

Vil I have Thomasberg på porten? Vil I kun acceptere førstegangsafleveringer og poleret angrebsspil? - helt fint med mig, men så vent med at ydre jer om dette til en anden dag - jeg mener at FC Midtjyllands 10-års jubilæum uanset hvad, er, og skal være en festdag!

Jens-Erik
Geografisk sted: Odense

Re: 10-års jubilæum

Indlæg af Jens-Erik »

AMEN!
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"

100x

Indlæg af 100x »

hørt

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Jesper - BW415 skrev: Og hvorfor nu al den nostalgi? - Jo, fordi jeg mener, at når holdet løber på banen søndag, så fortjener de (uanset vores aktuelle krise) den ultimative opbakning, ikke på grund af deres præstationer, men fordi vi skylder klubben en anderkendelse for de flotte resultater gennem de seneste 10-år.

Vil I have Thomasberg på porten? Vil I kun acceptere førstegangsafleveringer og poleret angrebsspil? - helt fint med mig, men så vent med at ydre jer om dette til en anden dag - jeg mener at FC Midtjyllands 10-års jubilæum uanset hvad, er, og skal være en festdag!
Umiddelbart kan jeg godt se hvor du vil hen med det her indlæg, ingen tvivl om klubben de seneste 9 ÅR har gjort det flot, dog overskygger det sidste års tids under Thomasberg det lige nu i min verden.. Jeg er ikke tilhænger af at holdet fortjener den ultimative opbakning som de har spillet det sidste års tid, du siger selv det er klubben vi skylder en anerkendelse - HER er jeg enig.. De aktuelle spillere skylder vi ikke noget, jeg er godt klar over nogen af dem har været med til at vinde medaljer osv. MEN lige nu fortjener de absolut ikke maksimal opbakning imo.. De render rundt på banen og yder alt for lidt - der bliver sgu ikke maksimal opbakning til de spillere fra min side !

9 år med fremgang, så kom du T.T. :?

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Meyhoff skrev: Umiddelbart kan jeg godt se hvor du vil hen med det her indlæg, ingen tvivl om klubben de seneste 9 ÅR har gjort det flot, dog overskygger det sidste års tids under Thomasberg det lige nu i min verden.. Jeg er ikke tilhænger af at holdet fortjener den ultimative opbakning som de har spillet det sidste års tid, du siger selv det er klubben vi skylder en anerkendelse - HER er jeg enig.. De aktuelle spillere skylder vi ikke noget, jeg er godt klar over nogen af dem har været med til at vinde medaljer osv. MEN lige nu fortjener de absolut ikke maksimal opbakning imo.. De render rundt på banen og yder alt for lidt - der bliver sgu ikke maksimal opbakning til de spillere fra min side !

9 år med fremgang, så kom du T.T. :?
Tro det eller ej men en god opbakning kan rent faktisk få spillere til at hanke op i sig selv og yde en tand mere, det har da ikke kun være dårlige resultater jeg husker da blandt andet:
AAB - FCM: 1-2
FCM - EfB: 3-1
FCM - ACH: 3-1
FCM - OB: 4-0
MCFC - FCM: 0-1
FCM - AAB: 2-1
FCM - VB: 2-0
VB - FCM: 2-3
BIF - FCM 2-4

Under disse kampe var det Thomasberg der stod ved rorpinden, udover disse resultater fik vi to spillere i top 10 på topscorelisten:

1 Nordstrand, Morten FCK 28 16
1 Nygaard, Marc Randers FC 25 16
3 Kristensen, Frank FC Midtjylland 27 15
4 Macena, Gilberto AC Horsens 30 12
4 Utaka, Peter OB 26 12
6 Almeida, Ailton FCK 28 11
6 Berg, Søren Randers FC 30 11 1 Mål for Brøndby IF.
6 Bernburg, Martin FC Nordsjælland 27 11
9 Borring, Jonas FC Midtjylland 31 10
9 Fall, Djiby OB 17 10
9 Fetai, Bajram FC Nordsjælland 30 10
9 Santin, Cesar FCK 31 10

Skal de dårlige kampe ødelægge opbakningen i en jubilæumskamp til disse spillere, der altså også har spillet gode kampe...

Men selvfølgelig det er op til hver især, jeg vil ikke stå i vejen, siger bare min mening..

Besvar