Brøndby - FCM
Re: Brøndby - FCM
Storvasken må fortsætte, de vigtigste udskiftninger blev ikke gjort, Danny Olsen og Mikkel Thygesen har efterhånden spillet sig af holdet så mange gange.
Marcic, Leon og Florescu, med solide indsatser, men endeligt var backs med og det gjorde hele forskellen.
Marcic, Leon og Florescu, med solide indsatser, men endeligt var backs med og det gjorde hele forskellen.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Nu ved jeg ikke hvilken kamp du så, men i den jeg så, skabte vi sådan set rigeligt med chancer. Florescu og 2*Danny brænder stort set 100% chancer samtidig med at vi har en håndfuld halve chancer.Hausser skrev:Hvad enten du vil det eller ej, så er Jude vores næstfaligste angriber og der er vist ingen der i fuld ædruelighed kan påstå at vi ikke godt kunne brugt en angriber.
Tja, vi spiller igen kun med én angriber og er åbrnbart heller ikke villig til at skifte en ind selv om vi er bagud med to mål. Det er selvfølgelig også svært når vi nærmest ikke har udtaget nogen.
Ved godt det er din kæphest lige nu, at vi ikke skaber chancer, men i dag var det altså på ingen måde noget problem. Det var skarpheden, der manglede.
I mine øjne er der ikke meget at udsætte på indstillingen i denne kamp, og hvis folk mener, at de på baggrund af denne kamp kan se, at der er noget helt galt med holdet, så er de godt nok kritiske. Vi havde rigelig med muligheder for at komme foran, og så var det blevet en helt anden kamp. Kombinationsspillet flød især i 1. halvleg langt bedre end i de to tidligere kampe, vi skaber masser af chancer og der blev kæmpet og tacklet. Klar fremgang over hele linien.
Senest rettet af Kent 2. aug 2009, 20:36, rettet i alt 1 gang.
Fagerberg og Baba kan genoplives af nye træner
Det lyser langt væk, at holdet har behov for nye impulser og start med en ny træner hvor alt nulstilles.
EN kæmpe fejl at ansætte TT og GR som trænere, GR kender de unge fra tidligere år i ungdomsafd. og TT mangler evnen til at give glæde og energi i spillet.
EN kæmpe fejl at ansætte TT og GR som trænere, GR kender de unge fra tidligere år i ungdomsafd. og TT mangler evnen til at give glæde og energi i spillet.
Mange har sagt det på graven, i tv, og div medier... Vi mangler et alternativ til Frank.. tænk ikke at kunne spille med 2 sikre angribere. Jeg ser ikke Jude som vores frelser, det der b.la. mangler er en klasse angriber, så det der må ske at selv Hr Ørgaard må indse at det er nu der må handles.. Tænk 7 hjørne til FCM, mod 1 til brøndby, og hva fik vi ud af det??? et par halv sløje indlæg fra Frank... Hvis vores håb om en top 3 placering skal holde, må der handles nu.... så op med pungen Hr Ørgaard
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
Der er behov for en topangriber a la Frank Kristensen og så er der behov for en hængende angriber der kan løbe i dybden.Ikastbo skrev:Mange har sagt det på graven, i tv, og div medier... Vi mangler et alternativ til Frank.. tænk ikke at kunne spille med 2 sikre angribere. Jeg ser ikke Jude som vores frelser, det der b.la. mangler er en klasse angriber, så det der må ske at selv Hr Ørgaard må indse at det er nu der må handles.. Tænk 7 hjørne til FCM, mod 1 til brøndby, og hva fik vi ud af det??? et par halv sløje indlæg fra Frank... Hvis vores håb om en top 3 placering skal holde, må der handles nu.... så op med pungen Hr Ørgaard
Men det største behov er ny træner, hvor alle spillere har noget at skulle vise.
Der var sket store fremskridt på holdet siden sidste kamp. Jeg har tit været efter Leon Jessen, men jeg må indrømme at han var en god erstatning for CP.
Der var en helt anden indstilling til tingene, men vi var ikke skarpe nok til at udnytte Brøndbys fejl foran målet. Vi bliver desværre hårdt ramt af vores fejl at et efektivt Brøndby midtbane.
Jeg syntes at kampen var godkendt, men resultatet viser ikke helt det rigtige billede af kampen. Det er aldrig nemt at få point med fra Brøndby, og jeg ser det lidt som når FCK er i Brøndby, de får også sjældent point med derfra.
Jeg er glad for at se at indstillingen var ændret så markant siden sidste uge. Vi manglede godt nok noget mere tyngde i angrebet, og her skal der arbejdes mere i den kommende tid.
Vinding
Der var en helt anden indstilling til tingene, men vi var ikke skarpe nok til at udnytte Brøndbys fejl foran målet. Vi bliver desværre hårdt ramt af vores fejl at et efektivt Brøndby midtbane.
Jeg syntes at kampen var godkendt, men resultatet viser ikke helt det rigtige billede af kampen. Det er aldrig nemt at få point med fra Brøndby, og jeg ser det lidt som når FCK er i Brøndby, de får også sjældent point med derfra.
Jeg er glad for at se at indstillingen var ændret så markant siden sidste uge. Vi manglede godt nok noget mere tyngde i angrebet, og her skal der arbejdes mere i den kommende tid.
Vinding
Synes helt klart også dagen indsats er godkendt. Det er trods alt, som andre også skriver I Brøndby vi spiller. Og selvom vi har vundet her før, så er det ikke noget alle bare gør. Spillerne beviste idag, bortset fra det sidste kvarter, at de ville gøre ALT hvad de kunne for at vinde og bænken gjorde hvad de kunne. Jeg bakker helt op om, ikke at smide hele holdet på porten, det kunne have gået meget værre så.
Vi må bare indrømme, at ledelsen/resten av staben omkring har failet i at få angriberne i vores klub til at udvikle sig til det de troede/havde håbet de kunne. Baba, Fager, Dadu og Jude har ikke kunnet slå til i FCM. Fager blev hentet for ca. 10 mio. som det største angrebstalent i Sverige siden Zlatan!!! Dadu var mega farlig, da vi købte ham og så gik han i stå, for nu igen at score!!!
FINANSKRISE siges der, men i min optik har vi ikke råd til at lade være med at handle. Der har ikke været bedre muligheder for at hente en eller to spillere, som kunne gavne vores hold end nu. I det mindste kunne man prøve, men ingen over hele sommeren er blevet rygtet til FCM. Også det synes jeg er skuffende. Kom igang FCM og hent Ilsø og Gilberto. Helst Bernburg, men det kræver hurtig handling. Hvor end vi handler så, send Kim C. + evt en mere den anden vej som en del af betalingen.
Men ingen tvivl om, at der er pres på, hver evig eneste kamp nu. Vi må nærmest ikke tabe en eneste af de næste 4 kampe inden landsholds-pausen (RFC, OB, FCK, AaB).
Bottum line: isoleret set kan jeg leve med dagens resultat og indsats, men set i det store billede, skal der snart nogle sejre på kontoen. Og det sker kun ved vores hjælp ikke modhjælp - FORZA FCM!
ps. Til jer der ikke kan tælle. Vi stiller idag op i en 4-4-2, med Frank og Danny på top. Så please lad vær med at sige at der skal en mere angriber på banen. Danny scorer faktisk vores mål. Jeg vil ikke gennemgå de enkelte spilleres indsats. Bare konstatere, som nævnt ovenover. Generelt en godkendt indsats over hele linien.
Vi må bare indrømme, at ledelsen/resten av staben omkring har failet i at få angriberne i vores klub til at udvikle sig til det de troede/havde håbet de kunne. Baba, Fager, Dadu og Jude har ikke kunnet slå til i FCM. Fager blev hentet for ca. 10 mio. som det største angrebstalent i Sverige siden Zlatan!!! Dadu var mega farlig, da vi købte ham og så gik han i stå, for nu igen at score!!!
FINANSKRISE siges der, men i min optik har vi ikke råd til at lade være med at handle. Der har ikke været bedre muligheder for at hente en eller to spillere, som kunne gavne vores hold end nu. I det mindste kunne man prøve, men ingen over hele sommeren er blevet rygtet til FCM. Også det synes jeg er skuffende. Kom igang FCM og hent Ilsø og Gilberto. Helst Bernburg, men det kræver hurtig handling. Hvor end vi handler så, send Kim C. + evt en mere den anden vej som en del af betalingen.
Men ingen tvivl om, at der er pres på, hver evig eneste kamp nu. Vi må nærmest ikke tabe en eneste af de næste 4 kampe inden landsholds-pausen (RFC, OB, FCK, AaB).
Bottum line: isoleret set kan jeg leve med dagens resultat og indsats, men set i det store billede, skal der snart nogle sejre på kontoen. Og det sker kun ved vores hjælp ikke modhjælp - FORZA FCM!
ps. Til jer der ikke kan tælle. Vi stiller idag op i en 4-4-2, med Frank og Danny på top. Så please lad vær med at sige at der skal en mere angriber på banen. Danny scorer faktisk vores mål. Jeg vil ikke gennemgå de enkelte spilleres indsats. Bare konstatere, som nævnt ovenover. Generelt en godkendt indsats over hele linien.
Senest rettet af Jens-Erik 2. aug 2009, 20:50, rettet i alt 1 gang.
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"
Jamen da lige præcis, vi har behov for angribere til at afslutte vores angreb, det er vel det de er bedst til?Kent skrev:
Nu ved jeg ikke hvilken kamp du så, men i den jeg så, skabte vi sådan set rigeligt med chancer. Florescu og 2*Danny brænder stort set 100% chancer samtidig med at vi har en håndfuld halve chancer.
Ved godt det er din kæphest lige nu, at vi ikke skaber chancer, men i dag var det altså på ingen måde noget problem. Det var skarpheden, der manglede.
Bagude med 2 mål 20-25 minutter før tid, så vil det faktisk være logisk at gå over til at spille med to angribere og ikke benytte udskiftningsmulighederne på at skifte en højre back for en centerback.
- Thomasbokr
Er man væk fra toppen ved, at være 5 point fra første pladsen efter 3 spillerunder.. come on, de fejtede en hvis lemensdel ud af bukserne i dag, og spillede godt, tror simpelthen bare du har set resultatet og ikke kampen, for FCM kunne have været foran mange gange inden Brøndby scorede første gang. Der er stadig muligheder, positiviteten skulle gerne være til stede stadigvæk, hvis vi slår Randers på søndag ser det pludselig anderledes ud.Since 1887 skrev:Ja så er fcm endegyldigt væk fra toppen af dansk fodbold. Slutplacering denne sæson tror jeg bliver 7-9
Spørgsmålet er nu hvornår Arek begynder at kritisere holdet, træneren, ledelsen.
Dansk mester senest 2011
Enig, men kampen imod Randers skal bare vindes.Thomasbokr skrev:Er man væk fra toppen ved, at være 5 point fra første pladsen efter 3 spillerunder.. come on, de fejtede en hvis lemensdel ud af bukserne i dag, og spillede godt, tror simpelthen bare du har set resultatet og ikke kampen, for FCM kunne have været foran mange gange inden Brøndby scorede første gang. Der er stadig muligheder, positiviteten skulle gerne være til stede stadigvæk, hvis vi slår Randers på søndag ser det pludselig anderledes ud.
Vinding
NEJ kære Hausser. Ikke de første par kampe taget i betragtning. Slet ikke på Brøndby stadion. Var det kun et mål ville det være noget andet. Eller til nøds, hvis det var hjemme på MCH Arena.Jamen da lige præcis, vi har behov for angribere til at afslutte vores angreb, det er vel det de er bedst til?Ja og det beviser Danny med sin ene scoring - som angriber.
Bagude med 2 mål 20-25 minutter før tid, så vil det faktisk være logisk at gå over til at spille med to angribere og ikke benytte udskiftningsmulighederne på at skifte en højre back for en centerback.
1-3 er ikke retvisende for spillet/chancerne. Havde SÅ meget fortjent, at fører inden de får scoret lige inden pausen. 1-4 el sågar 1-5, ville have været noget af en bet at tage hjem med. Med sidste kamp in mente. Så korrekt ikke, at satse yderligere
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"
-
Since 1887
Det er ikke 5 point fra førstepladsen efter kampen imorgen 
Lige en ting, det er fint nok spillerne viste bedre indstilling i dag, men det er også typisk at vi har en god indstilling mod "gode" hold, mens det er mod de svage vi slår op i banen. Derfor kan det måske ikke bruges til så meget igen, den virkelig måling bliver når vi atter møder et hold vi SKAL slå komfortabelt... 
At jeg tager en kittel på og et stetoskop om halsen gør mig ikke til læge, lige så lidt som Danny Olsen bliver angriber af at spille bag Frank. I øvrigt så er udgangspunktet altså bag Frank, ikke ved siden af ham. Nu scorer Danny en, men i min optik så skylder han også mindst to idag, det kunne en dygtig angriber måske have gjort bedre.Jens-Erik skrev:
Ja og det beviser Danny med sin ene scoring - som angriber.
Det er da vist en logik som kan benyttes af en træner som prøve at redde sit skind og sminke liget, i det for at forsøge at genoplive detJens-Erik skrev: NEJ kære Hausser. Ikke de første par kampe taget i betragtning. Slet ikke på Brøndby stadion. Var det kun et mål ville det være noget andet. Eller til nøds, hvis det var hjemme på MCH Arena.
Vi snakker 2 angribere, ikke 10, det er altså ikke så gennemgribende radikalt og ultraoffensivt som du tror, der er faktisk mange klubber som spiller permament med det også selv om de ikke har noget at indhente..
"1-3 er ikke retvisende for spillet/chancerne. Havde SÅ meget fortjent, at fører inden de får scoret lige inden pausen. 1-4 el sågar 1-5, ville have været noget af en bet at tage hjem med. Med sidste kamp in mente. Så korrekt ikke, at satse yderligere"
5-1 ved pausen til FCM
Helt uenig- BIF scorede i 1. halvleg og havde og så den næststørste chance (skuddet på overliggeren)
5-1 ved pausen til FCM