Ørgaard tager bladet fra munden

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vinding

Ørgaard tager bladet fra munden

Indlæg af Vinding »

Han frikender stort set holdet, og ligger pres på TT for at få det til at hænge sammen.

http://www.bold.dk/nyt/Oergaard-utilfreds-med-det-hele

Vinding

Dondy

Re: Ørgaard tager bladet fra munden

Indlæg af Dondy »

Ja det lyder til at TT står alene med den her, men er det en god ide at ligge så hårdt pres på træneren?

Jeg synes TT står til kun at kunne fejle som situationen er i øjeblikket. Mon spillerne i virkeligheden er ude på at komme af med TT? De var jo i efteråret ude og kritiserer hans træningsmetoder og det kan være de stadigvæk mener at de ikke er optimale og egentligt ønsker en ny træner.

Jeg har faktisk lidt ondt af TT, synes han er en meget sympatisk mand og vil vitterligt ønske han kan få success. Måske han skulle gå efter at udnævne nogle ministre på holdet som vi har set det med herrelandsholdet.

Onysko som dødboldsminister (defensiv)
Frank som dødboldsminister (offensiv)
Kolja/Califf som forsvarsminister
Borring som angrebsminister
Og Thygesen som socialminister

Så vidste man altid hvem der skulle dirregerer, men det hjælper jo selvfølgelig ikke noget at skrive ideer herinde. Dog er det sjovt nok at se på at typerne som ville være ministre måske ikke passer særligt godt til at lede og det kunne være et tegn til ørgaard om at der i særdeleshed mangler en offensiv styrmand ala holmen eller Kron Deli.

Fyrsten

Indlæg af Fyrsten »

Dondy skrev:Ja det lyder til at TT står alene med den her, men er det en god ide at ligge så hårdt pres på træneren?

Jeg synes TT står til kun at kunne fejle som situationen er i øjeblikket. Mon spillerne i virkeligheden er ude på at komme af med TT? De var jo i efteråret ude og kritiserer hans træningsmetoder og det kan være de stadigvæk mener at de ikke er optimale og egentligt ønsker en ny træner.

Jeg har faktisk lidt ondt af TT, synes han er en meget sympatisk mand og vil vitterligt ønske han kan få success. Måske han skulle gå efter at udnævne nogle ministre på holdet som vi har set det med herrelandsholdet.

Så vidste man altid hvem der skulle dirregerer, men det hjælper jo selvfølgelig ikke noget at skrive ideer herinde. Dog er det sjovt nok at se på at typerne som ville være ministre måske ikke passer særligt godt til at lede og det kunne være et tegn til ørgaard om at der i særdeleshed mangler en offensiv styrmand ala holmen eller Kron Deli.
Det kunne faktisk være en god ide med nogle ministre, men tror bare ikke der skal være så mange forskellige.

Vil da sige at det der bliver skrevet her inde måske ikke ligefrem vil blive brugt, men i hvert fald bliver hørt af ikke mindre end DR. Kunne læse omkring TT på deres hjemmeside, at der var en del der ikke ønskede ham mere på fcm's supporter-side.

4904

Thomasberg: Tag jer sammen

Indlæg af 4904 »

TT blev åbenbart så sur, at han mødte syg op på arbejde mandag for at skælde ud....

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... jer-sammen

Men virket det har det ikke - bare hør Thygesen:

"Vi skal have en reprimande efter sådan en kamp. Det var en kollektiv kollaps. Men det var kun én kamp. Jeg synes, indstillingen generelt er god nok. Nu må vi vinde i Brøndby, og så er det glemt."

Generelt god nok ? :shock: De har sgu ikke spillet fodbold det sidste år - der er ingen vilje i den trup - sæt Thyge på bænken - magen til instilling fra en anfører skal man lede længe eter...

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Dondy skrev:Ja det lyder til at TT står alene med den her, men er det en god ide at ligge så hårdt pres på træneren?

Beklager men vi vinder altså ikke fodboldkampe med medlidenhed, Thomasberg kender udemærket gamet og han kan ihvertfald ikke påstå han ikke har fået chancen. Vil vove at påstå at han også har fået flere chancer end de fleste andre trænere i danske topklubber ville ha fået, med de spil han har præsteret.

Ørgaard siger det der skal siges, trænernen har fandme bare at levere og tage sig sammen og det i en fart, ellers er det ud af vagten. Det vi så mod Silkeby, var totalt uacceptabelt på alle mulige niveauer og der kan simpelthen ikke være råd til give flere chancer ovenpå den kamp, ser vi ikke lynhurtig forbedring så er det farvel.

Var jeg Thomasberg, så skyndte jeg mig at få luget ud i prinsesserne og de svage led på holdet og det uanset hvor stor en stjerne de så tror de er. Og så skal der ellers tales dunder og inddrages fridage, sådan der kan trænes 12 timer dagligt på alle de ting der er galt. Spillerne har jo selv udtalt at der skal arbejdes stenhårdt på træningsbanen, så det burde ikke være noget problem at ofre lidt ekstra timer for klubben. Jeg så også gerne en 3 dages overlevelsestur for hele truppen på Svalbard, kun udstyret med en fiskekrog, tændgrej og en lommekniv. Ved dog ikke om tiden er til det, så det skal man måske vente med.

Taktisk mener jeg at Califf, C.P, Danny Olsen, Thyge og Florescu bør være ude af næste uges startopstilling og helst også ude af truppen. Vil de med igen, så må de bevise den holdning og det niveau i en reserveholdskamp eller to. Stiller vi med samme hold mod BIF, så mener jeg manden viser et helt utroligt mangel på lederskab, sådan en fadæse skal simpelthen have konsekvenser, det kan ikke passe andet.

Vinding

Re: Thomasberg: Tag jer sammen

Indlæg af Vinding »

4904 skrev: Men virket det har det ikke - bare hør Thygesen:

"Vi skal have en reprimande efter sådan en kamp. Det var en kollektiv kollaps. Men det var kun én kamp. Jeg synes, indstillingen generelt er god nok. Nu må vi vinde i Brøndby, og så er det glemt."
Hvis det er hans oplevelse, så må jeg indrømme, at han er mere virkelighedsfjern end jeg troede var tilfældet.

Vinding

erland

Indlæg af erland »

En del af problemet som vi diskutere så ivrigt er vel lige præcis at det virker som om spillerene ikke helt forstår hvor dårligt det står til med spillet på banen, at de ikke spiller som et hold, at ingen tager et ansvar og de præstere under niveau.

At spillerne ikke kan se dette reflektere tilbage på træner teamet og TT. Hvis de andre deler Thyges opfattelse af situationen så kan vi risikere at holdet falder igennem igen og meget snart.

Jeg mener også at det skal have konsekvenser at de spillede så dårligt mod SIF, men vi kan ikke sætte halvdelen af holdet af alene af den grund at vi ikke har et halv hold med superliga klasse sidende ude på bænken - ellers havde de vel spillet?

Kommer der ikke en klar forbedring i weekenden så tror jeg at man må erkende at TT er fortid og arbejde på ASAP at erstatte ham.

erland

Optimisten

Indlæg af Optimisten »

FCM er blevet en sekunda klub. Vi havde ambition om at spille om mesterskabet hver sæson og blive mestre senest i 2011. Hvem tager skylden for denne deroute??? INGEN!

Jens Ørgaard har åbenbart helt mistet overblikket over den sportslige situation. FCM har jo spillet meget ringe og meget svingende hele sidste sæson samt starten på denne. Vi fans må efterlyse HANDLING fra den sportslige ledelse og hvis ikke fra Ørgaard, så fra bestyrelsen, som i sidste ende har ansvaret for FC Midtjylland.

Stakkels Thomasberg. Trænerstaben er jo åbenlyst ude hvor de ikke kan bunde. TT gør hvad han kan - det er bare ikke nok. TT er nødt til at sætte sig i respekt nu. Thygesen, D.Olsen, Califf m.fl. skal af holdet. De sjofler med vores klub og viser en alt for ringe indstilling til spillet og det ansvar der ligger på deres skuldre.

Ørgaard det er dit ansvar - Gør noget! Hvis der ikke sker noget fra ledelsens side, er bestyrelsen nødt til at komme på banen.

Der skal ske markante fremskridt allerede fra næste kamp. Et nederlag til BIF må betyde ansættelse af en ny cheftræner, og/eller en ny sportsdirektør.

Hvordan kan FCM forvente opbakning fra fansene, når de viser så stor ligegyldighed???

Måske er det os fans, der skal til at handle, så de forstår at VI interesserer os for klubben og forventer bedre sportslige resultater.

Vinding

Ingen garantier fra JØ

Indlæg af Vinding »

http://www.bold.dk/nyt/Ingen-garantier-fra-Oergaard

Jeg læser som om TT er på vej ud, hvis der ikke sker noget radikalt.

Vinding

Besvar