quote]

I disse tider udstilles både vores mangler på fodboldbanen, vores mangler på trænerbænken og en håndfuld af vores plastikfans, det er i sandhed en deprimerende tid at være positiv supporter i...[/quote]
Jeg kan fornemme på her på graven at det gør meget ondt pt måske især på dem som var optimiske før sæson starten... MEN faktum er at fordi man i forhold til de disputioner eller mangle på samme som ens klub foretager, er kritisk betyder ikke at man er plastikfan (iøvrigt et tåbeligt udtryk som desværre er blevet en del af sprogbrugte idag).
Derfor vil jeg bare opfordre til at man ikke når det går dårligt bevæger sig tilbage til børnehave stadiget, og dette gælder uanset om man mener man har ret i ens prognose eller ej.
Desvære er jeg lige tilbage fra ferie så jeg vil afholde mig fra at kommentere på FCM spil i nuværende sæson lige nu og her.
Dog med den tilføjelse et jeg tror ikke vores økonomi er særlig god (sikkert som mange andre klubber) og derfor er der muligvis ikke så meget at handle med/ud fra.
erland