Sæsonen 09/10
Sæsonen 09/10
Jeg vil tage denne artikel til at starte med:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=54970
Ud fra det han siger, vil jeg mene at han vrøvler lidt - jeg mener ikke at et hold som AGF ligger foran os, og måske heller ikke Randers. Men er enig med ham i at AaB, OB, Brøndby og FCK gør det, som det ser ud pt.
FCK:
De har ikke lavet nogle ændringer i deres trup, men er imo stadig stor-farvorit til at snuppe det danske mesterskab, igen igen.
De er dog ved at sælge Hutchinson, til en tyrkisk klub. Men hvis dette bliver tilfældet, så har FCK mange muligheder i truppen nu, men er utvivlsomt heller ikke blege for at gå ud og hente en ny spiller, af ca. samme klasse.
OB:
Har mistet Arek til os, hvilket må siges at være en rigtig stor svækkelse af holdet. På målmandspladsen har de dog hentet to tidligere spillere tilbage, i Emil Ousager og Anders Lindegård tilbage - sidstnævnte har været lejet ud, og har stået rigtig godt men dog stadig en svækkelse, som jeg ser det.
De har mistet Peter Nymann, men hentet Caca som erstatning, og der skulle ifølge Fyns være en transferbombe på vej derovre, så jeg synes de ser forstærkede ud.
Brøndby:
Har mistet et par marginalspillere, blandt andet Kasper Lorentzen som jeg synes var en god spiller. De har hentet en ung sort spiller, som dog er tilregnet en plads på 2. holdet i et par år. Der udover har de forstærket deres højre side, ved at hente en Mikael Nilsson, så derfor ser jeg Brøndby som et forstærket hold.
Brøndby har også hentet en forstærkning til venstrebacken, i den tidligere FCM’er, Jan Frederiksen, som jeg også synes er blevet bedre og bedre, siden har kom til Randers. Som jeg ser det er han en af de bedste danske venstrebacks pt.
Og jeg tvivler på at de er blevet færdige med at handle spillere, da de forsøger at sælge Duncan, som de nok henter en erstatning for.
FCM:
Vi har en fin og bred trup, hvor vi har hentet én markant forstærkning i Arek Onyszko, som helt sikkert vil forbedre vores forsvarsspil i denne sæson, men vi ser imo stadig meget tynde ude på den sidste 1/3 del af banen, hvor vi mangler en mand som kan putte den i kassen, som er vores store problem.
AaB:
Har været aktive på markedet, efter salg af to bærende profiler i Augu og Risgaard - endvidere har de mistet Caca til OB, men ellers ikke ret meget andet.
De har forstærket sig rigtigt godt som jeg ser det; til bagerste kæde har de hentet ligalandsholdsspilleren, Kenneth Emil, som alt andet lige, må være en forstærkning.
Derudover har de hentet offensiv-spilleren Louay Chanko i Hammerby, og til den defensive midtbane har de hentet Rasmus Würtz tilbage fra FCK.
Til angrebspladsen, har de lige skrevet kontrakt med en norsk landsholdsspiller, Daniel Freidheim Holm, som må kaldes en god forstærkning af holdet.
Randers:
Har også forstærket sig rigtigt godt, efter John Faxe blev ansat – de har blandt andet hentet den tidligere Brøndby-spiller, Kasper Lorentzen, som jeg gerne havde set i FCM.
Derudover har de hentet Allan K. Jepsen som erstatning for Jan Frederiksen, som er skiftet til Brøndby.
AGF:
Har slanket truppen lidt, hentet nogle unge talenter op på første holdet – det ser vel ganske fornuftigt ud for dem, men jeg mener ikke de er bedre end FCM.
Dog bliver de forstærket hvis Dioh Williams og Nando kommer i topform.
På nuværende tidspunkt, ser jeg AaB som det hold der har forstærket sig bedst, og kan som jeg ser det, spille med om en top-3 plads. Men mit bud på en top-5, er FCK, OB, BIF, AaB og FCM, hvor det pt. ser ud til at vi desværre er det svageste hold af de fem.
En outsider til top-5 kunne dog være Esbjerg, som jeg synes har forstærket sig rigtigt godt også.
Men jeg går stadig og krydser fingre for at vi snart får hentet en klasse angriber, for så ser det slet ikke så tosset ud.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=54970
Ud fra det han siger, vil jeg mene at han vrøvler lidt - jeg mener ikke at et hold som AGF ligger foran os, og måske heller ikke Randers. Men er enig med ham i at AaB, OB, Brøndby og FCK gør det, som det ser ud pt.
FCK:
De har ikke lavet nogle ændringer i deres trup, men er imo stadig stor-farvorit til at snuppe det danske mesterskab, igen igen.
De er dog ved at sælge Hutchinson, til en tyrkisk klub. Men hvis dette bliver tilfældet, så har FCK mange muligheder i truppen nu, men er utvivlsomt heller ikke blege for at gå ud og hente en ny spiller, af ca. samme klasse.
OB:
Har mistet Arek til os, hvilket må siges at være en rigtig stor svækkelse af holdet. På målmandspladsen har de dog hentet to tidligere spillere tilbage, i Emil Ousager og Anders Lindegård tilbage - sidstnævnte har været lejet ud, og har stået rigtig godt men dog stadig en svækkelse, som jeg ser det.
De har mistet Peter Nymann, men hentet Caca som erstatning, og der skulle ifølge Fyns være en transferbombe på vej derovre, så jeg synes de ser forstærkede ud.
Brøndby:
Har mistet et par marginalspillere, blandt andet Kasper Lorentzen som jeg synes var en god spiller. De har hentet en ung sort spiller, som dog er tilregnet en plads på 2. holdet i et par år. Der udover har de forstærket deres højre side, ved at hente en Mikael Nilsson, så derfor ser jeg Brøndby som et forstærket hold.
Brøndby har også hentet en forstærkning til venstrebacken, i den tidligere FCM’er, Jan Frederiksen, som jeg også synes er blevet bedre og bedre, siden har kom til Randers. Som jeg ser det er han en af de bedste danske venstrebacks pt.
Og jeg tvivler på at de er blevet færdige med at handle spillere, da de forsøger at sælge Duncan, som de nok henter en erstatning for.
FCM:
Vi har en fin og bred trup, hvor vi har hentet én markant forstærkning i Arek Onyszko, som helt sikkert vil forbedre vores forsvarsspil i denne sæson, men vi ser imo stadig meget tynde ude på den sidste 1/3 del af banen, hvor vi mangler en mand som kan putte den i kassen, som er vores store problem.
AaB:
Har været aktive på markedet, efter salg af to bærende profiler i Augu og Risgaard - endvidere har de mistet Caca til OB, men ellers ikke ret meget andet.
De har forstærket sig rigtigt godt som jeg ser det; til bagerste kæde har de hentet ligalandsholdsspilleren, Kenneth Emil, som alt andet lige, må være en forstærkning.
Derudover har de hentet offensiv-spilleren Louay Chanko i Hammerby, og til den defensive midtbane har de hentet Rasmus Würtz tilbage fra FCK.
Til angrebspladsen, har de lige skrevet kontrakt med en norsk landsholdsspiller, Daniel Freidheim Holm, som må kaldes en god forstærkning af holdet.
Randers:
Har også forstærket sig rigtigt godt, efter John Faxe blev ansat – de har blandt andet hentet den tidligere Brøndby-spiller, Kasper Lorentzen, som jeg gerne havde set i FCM.
Derudover har de hentet Allan K. Jepsen som erstatning for Jan Frederiksen, som er skiftet til Brøndby.
AGF:
Har slanket truppen lidt, hentet nogle unge talenter op på første holdet – det ser vel ganske fornuftigt ud for dem, men jeg mener ikke de er bedre end FCM.
Dog bliver de forstærket hvis Dioh Williams og Nando kommer i topform.
På nuværende tidspunkt, ser jeg AaB som det hold der har forstærket sig bedst, og kan som jeg ser det, spille med om en top-3 plads. Men mit bud på en top-5, er FCK, OB, BIF, AaB og FCM, hvor det pt. ser ud til at vi desværre er det svageste hold af de fem.
En outsider til top-5 kunne dog være Esbjerg, som jeg synes har forstærket sig rigtigt godt også.
Men jeg går stadig og krydser fingre for at vi snart får hentet en klasse angriber, for så ser det slet ikke så tosset ud.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Re: Sæsonen 09/10
Jeg synes det er alt for tidligt at udtale sig om klubbernes styrke endnu. Dette transfervindue kan ende med at blive meget langsomt, hvor flere klubber/spillere end normalt først handler færdig i sidste øjeblik, da der lurepasses meget grundet krisen.

Netop et eksempel på, at intet kan afgøres før der er handlet færdigt. IMO er OB pt status quo fra sidste sæson og tilgangen af nye spillere, kan medføre afgang af andre. Er de fx stadig forstærkede, hvis Djemba-Djemba, Anders Møller Christensen og Johan Absalonsen sælges?
Så de er forstærkede grundet et avisrygte? Så er det da godt at avisen ikke skrev at de vinder DMArff skrev:OB:
der skulle ifølge Fyns være en transferbombe på vej derovre, så jeg synes de ser forstærkede ud.
Netop et eksempel på, at intet kan afgøres før der er handlet færdigt. IMO er OB pt status quo fra sidste sæson og tilgangen af nye spillere, kan medføre afgang af andre. Er de fx stadig forstærkede, hvis Djemba-Djemba, Anders Møller Christensen og Johan Absalonsen sælges?
Igen meget spekulativt. Jeg mener BIF fik flere point end de fortjente sidste sæson, og de er ok forstærkede i bagkæden, men til gengæld er deres angreb elendigt.Arff skrev:Brøndby:
??? Det forstår jeg ikke helt. IMO scorede vi sådan set rigeligt med mål sidste sæson - det store problem var, at vi - som sædvanligt - lukkede alt for mange ind. Onyzko er en klar forstærkning, og med alle spillere i omdrejning og skadesfri, er vi IMO forstærkede til denne sæson. Vi kan med sindsro lurepasse resten af vinduet, skille os af med nogle overflødige spillere, og så slå til i sidste øjeblik og hente Ilsø/Bernburg 5 min i lukketid. Men vi kan også risikere at miste fx Reid, og så skal vi ud og handle.Arff skrev:FCM:
vi ser imo stadig meget tynde ude på den sidste 1/3 del af banen, hvor vi mangler en mand som kan putte den i kassen, som er vores store problem.
Jo, Olfers, Nomvethe og Shelton. I alt 6 spillere enten i eller lige omkring start-11. De har på nuværende tidspunkt hentet erstatninger for de fleste, men IMO er de max status quo fra sidste sæson, og det var ikke kønt.Arff skrev:AaB:
Det er i hvert fald dem, der har hentet flest spillere, men de har altså afgivet lige så mange. Jeg vil blive meget forbløffet, hvis AaB for alvor spiller med om medaljer i år.Arff skrev:På nuværende tidspunkt, ser jeg AaB som det hold der har forstærket sig bedst, og kan som jeg ser det, spille med om en top-3 plads.
Det er jo fuldstændig forrykt, at Bonde i den artikel ikke nævner FC Midtjylland, men i stedet FC Nordsjælland. De er blevet nummer 9 og 8, mens vi er blevet nummer 2 og 4. Hvad er det lige, der skal ændre på det? Jeg ser FCN som en nedrykningskandidat. Hvis de sælger Bernburg er de mildest talt på røven.
http://www.tipsbladet.dk/artikel/interv ... k%E2%80%9D
Hvis Thomasberg sagde dét, ville han jo blive irettesat noget så eftertrykkeligt.
Latterlig "ekspertudtalelse". Jeg er ved at blive mere og mere irriteret på vores virkelighedsfjerne landstrænerteam.
http://www.tipsbladet.dk/artikel/interv ... k%E2%80%9D
Hvis Thomasberg sagde dét, ville han jo blive irettesat noget så eftertrykkeligt.
Latterlig "ekspertudtalelse". Jeg er ved at blive mere og mere irriteret på vores virkelighedsfjerne landstrænerteam.
-
Jesper BW1100
Det er jo fuldstændig irrelevant hvad Peter Bonde udtaler. For min skyld kunne han sige vi rykkede ned. Det har jo ingen betydning for noget som helst.
Det kommer jo an på, om man er interesseret i landsholdet som sådan, og om man er interesseret i, at klubbens spillere bliver vist i det store udstillingsvindue, landsholdet er. Hvis landstrænerne kommer med udtalelser, der er helt i skoven, er der noget der tyder på, at de ikke følger godt nok med i, hvad der sker omkring dem. Det er forhåbentlig begrænset, hvad man skal lægge i den udtalelse, men det er da vand på møllen for dem, der mener, at eksempelvis AaB og FCM bliver overset af landstrænerne. Hvor mange tror helt alvorligt på en top-6 uden hverken AaB eller FCM? Jeg gør i hvert fald ikke.Jesper BW1100 skrev:Det er jo fuldstændig irrelevant hvad Peter Bonde udtaler. For min skyld kunne han sige vi rykkede ned. Det har jo ingen betydning for noget som helst.
Prøv at hør her 
I stort set hele FCM´s historie har vi fået at vide af de forskellige "eksperter" at vi ikke ville ende særligt højt oppe
Heldigvis har holdet gang på gang vist noget andet, så gør som mig; Lad være med at lægge for meget i disse udtalelser
I stort set hele FCM´s historie har vi fået at vide af de forskellige "eksperter" at vi ikke ville ende særligt højt oppe
Heldigvis har holdet gang på gang vist noget andet, så gør som mig; Lad være med at lægge for meget i disse udtalelser
Jeg vil gerne give dig ret i at det er ret tidligt at kommenter på klubbernes styrke, men dog mener jeg at de klubber som er færdige med at handle inden sæsonen starter, allerede der er et lille skridt foran de andre klubber.Kent skrev:Jeg synes det er alt for tidligt at udtale sig om klubbernes styrke endnu. Dette transfervindue kan ende med at blive meget langsomt, hvor flere klubber/spillere end normalt først handler færdig i sidste øjeblik, da der lurepasses meget grundet krisen..
Igen, der har du helt ret - men pålidlige kilder, tæt på OB skulle også sige at der var noget stort under opsejling. Men i fodboldverdenen er intet sikkert, før det er officielt, og offentliggjort.Kent skrev:Så de er forstærkede grundet et avisrygte? Så er det da godt at avisen ikke skrev at de vinder DM
Netop et eksempel på, at intet kan afgøres før der er handlet færdigt. IMO er OB pt status quo fra sidste sæson og tilgangen af nye spillere, kan medføre afgang af andre. Er de fx stadig forstærkede, hvis Djemba-Djemba, Anders Møller Christensen og Johan Absalonsen sælges..
Det jeg mener, er at hvis Frank går i stykker, og at hvis Danny eller Borring sidder ude med skader, eller lign., så ser det sort ud på angrebsposten.Kent skrev:??? Det forstår jeg ikke helt. IMO scorede vi sådan set rigeligt med mål sidste sæson - det store problem var, at vi - som sædvanligt - lukkede alt for mange ind. Onyzko er en klar forstærkning, og med alle spillere i omdrejning og skadesfri, er vi IMO forstærkede til denne sæson. Vi kan med sindsro lurepasse resten af vinduet, skille os af med nogle overflødige spillere, og så slå til i sidste øjeblik og hente Ilsø/Bernburg 5 min i lukketid. Men vi kan også risikere at miste fx Reid, og så skal vi ud og handle..
Men ja, hvis vi sælger en stamspiller, så skal vi helt sikkert ud og handle, men så sidder vi i saksen med at spillerens klub kan forlange noget mere end spilleren reelt er værd, da de ved vi akut står og mangler.
Jeg vil ikke kalde Shelton for en nøglespiller for AaB, og jeg mener han var en del af grunden til AaB ikke fik flere point. Nomvethe mener jeg heller ikke var stamspiller hele sidste sæson, jeg tror faktisk ikke han havde mere end 5-6 kampe fra start.Kent skrev:Jo, Olfers, Nomvethe og Shelton. I alt 6 spillere enten i eller lige omkring start-11. De har på nuværende tidspunkt hentet erstatninger for de fleste, men IMO er de max status quo fra sidste sæson, og det var ikke kønt..
Olfers har de mistet, og det er måske lidt af et tab for dem, men omvendt har de jo selv vurderet han ikke var værd at forlænge med, til det han forlangte.
Til gengæld er de blevet erstattet af Gaardsøe og Kenneth Emil.
Transforoversigt, d. 10 juli
AaB:
Ind: Thomas Gaardsøe (klubløs), Lolo Chanko (Hammerby), Michael Steen Jensen (egne rækker), Kenneth Emil Pedersen (AC Horsens), Rasmus Wurtz (FC København), Daniel Fredheim Holm (Vålerenga IF)
Ud: Thomas Augustinussen (Salzburg), Kasper Risgård (Bielefeld), Luton Shelton (Udlånt fra Vålerenga), Steve Olfers (?), Siyabonga Nomvethe (Moroka Swallows), Caca (OB)
AGF:
Ind: Jesper Sørensen (assistenttræner)
Ud: Ole Budtz (?), Morten Beck Andersen (?), Johnny Mølby (AC Horsens)
Brøndby IF:
Ind: Mikael Nilsson (Panathiniakos), Jan Frederiksen (Randers FC), Paul Jatta (Banjul Hawks), Jens Stryger Larsen (Egne rækker)
Ud: Kasper Lorentzen (Randers FC)
Esbjerg:
Ind: Tim Janssen (Nijmegen), Kevin Bechmann Timm (FCK II), Peter Nymann (OB), Jakob Ankersen(Egne rækker), Peter Ankersen (Egne rækker)
Ud: Kari Arnason (Udlånt fra AGF), Frank Hansen (Silkeborg IF), Jesper Bech (Silkeborg), Thiago Pinto Borges (?)
FC København:
Ind: Rasmus Würtz (lejeaftale slut – Vejle), José Junior (lejeaftale slut - FC Nordsjælland)
Ud: Kevin Bechmann Timm (Esbjerg), José Junior (?) Rasmus Würtz (AaB)
FC Midtjylland:
Ind: Baba Collins (lejeaftale slut – Vejle), Arek Onyszko (OB)
Ud: Jonas Jacobsen (Skive), Lasse Heinze (Udlånt til Silkeborg)
FC Nordsjælland:
Ind:
Ud: Bo Storm (?), Christian Lundsteen (FC Roskilde), Mohammed Abdalas (?), José Junior (lejeaftale slut - FC København), Andreas Dahl (Hammarby)
HB/Køge:
Ind: Niklas Svendsen (BK Frem)
Ud: Lasse Rostholm (?), Jesper Snoholm (?), Steen Träger (Stoppet), Mikkel Sørensen (?)
OB:
Ind: Matti Lund Nielsen (lejeaftale slut – Lyngby), Srdjan Radonijc (lejeaftale slut – Altach), Anders Lindegaard (lejeaftale slut – Aalesund), Oliver Feldballe (egne rækker), Emil Ousager (Randers FC), Timmi Johansen (Heerenveen, Holland), Caca (Aab)
Ud: Morten Bisgaard (?), Peter Nymann (Esbjerg), David Preece (?), Michael Hemmingsen (Assistenttræner, Sønderjyske), Srdjan Radonijc (FK Mogren, Montenegro), Arek Onyzsko (FC Midtjylland)
Randers FC:
Ind: Danni König (Brønshøj), Allan K. Jepsen (Vålerenga IF), Kasper Lorentzen (Brøndby IF), Alexander Fischer (Lyngby BK), Yura Movsisyan (Real Salt Lake - Skifter først 1. januar 2010)
Ud: Jan Frederiksen (Brøndby), Kian Christensen (Hobro), Carsten Fredgaard (AB), Tiago Targino (?), Emil Ousager (OB), Stig Tøfting (assistenttræner), Bedi Buval (?)
Silkeborg:
Ind: Emil Farver (B93), Jesper Bech (Esbjerg), Frank Hansen (Esbjerg), Lasse Heinze (Udlånt fra FC Midtjylland)
Ud: Steffen Ernemann (Zulte Waregem), Thomas Olsen (?), Michael Nørgaard (FC Fyn), Mikkel Buur (?), Jeppe Brandrup (lejeaftale slut - Randers)
SønderjyskE:
Ind: Michael Hemmingsen (Cheftræner, tidl. OB)
Ud: Carsten Broe (Cheftræner), Anders Østli (?)
Ind: Thomas Gaardsøe (klubløs), Lolo Chanko (Hammerby), Michael Steen Jensen (egne rækker), Kenneth Emil Pedersen (AC Horsens), Rasmus Wurtz (FC København), Daniel Fredheim Holm (Vålerenga IF)
Ud: Thomas Augustinussen (Salzburg), Kasper Risgård (Bielefeld), Luton Shelton (Udlånt fra Vålerenga), Steve Olfers (?), Siyabonga Nomvethe (Moroka Swallows), Caca (OB)
AGF:
Ind: Jesper Sørensen (assistenttræner)
Ud: Ole Budtz (?), Morten Beck Andersen (?), Johnny Mølby (AC Horsens)
Brøndby IF:
Ind: Mikael Nilsson (Panathiniakos), Jan Frederiksen (Randers FC), Paul Jatta (Banjul Hawks), Jens Stryger Larsen (Egne rækker)
Ud: Kasper Lorentzen (Randers FC)
Esbjerg:
Ind: Tim Janssen (Nijmegen), Kevin Bechmann Timm (FCK II), Peter Nymann (OB), Jakob Ankersen(Egne rækker), Peter Ankersen (Egne rækker)
Ud: Kari Arnason (Udlånt fra AGF), Frank Hansen (Silkeborg IF), Jesper Bech (Silkeborg), Thiago Pinto Borges (?)
FC København:
Ind: Rasmus Würtz (lejeaftale slut – Vejle), José Junior (lejeaftale slut - FC Nordsjælland)
Ud: Kevin Bechmann Timm (Esbjerg), José Junior (?) Rasmus Würtz (AaB)
FC Midtjylland:
Ind: Baba Collins (lejeaftale slut – Vejle), Arek Onyszko (OB)
Ud: Jonas Jacobsen (Skive), Lasse Heinze (Udlånt til Silkeborg)
FC Nordsjælland:
Ind:
Ud: Bo Storm (?), Christian Lundsteen (FC Roskilde), Mohammed Abdalas (?), José Junior (lejeaftale slut - FC København), Andreas Dahl (Hammarby)
HB/Køge:
Ind: Niklas Svendsen (BK Frem)
Ud: Lasse Rostholm (?), Jesper Snoholm (?), Steen Träger (Stoppet), Mikkel Sørensen (?)
OB:
Ind: Matti Lund Nielsen (lejeaftale slut – Lyngby), Srdjan Radonijc (lejeaftale slut – Altach), Anders Lindegaard (lejeaftale slut – Aalesund), Oliver Feldballe (egne rækker), Emil Ousager (Randers FC), Timmi Johansen (Heerenveen, Holland), Caca (Aab)
Ud: Morten Bisgaard (?), Peter Nymann (Esbjerg), David Preece (?), Michael Hemmingsen (Assistenttræner, Sønderjyske), Srdjan Radonijc (FK Mogren, Montenegro), Arek Onyzsko (FC Midtjylland)
Randers FC:
Ind: Danni König (Brønshøj), Allan K. Jepsen (Vålerenga IF), Kasper Lorentzen (Brøndby IF), Alexander Fischer (Lyngby BK), Yura Movsisyan (Real Salt Lake - Skifter først 1. januar 2010)
Ud: Jan Frederiksen (Brøndby), Kian Christensen (Hobro), Carsten Fredgaard (AB), Tiago Targino (?), Emil Ousager (OB), Stig Tøfting (assistenttræner), Bedi Buval (?)
Silkeborg:
Ind: Emil Farver (B93), Jesper Bech (Esbjerg), Frank Hansen (Esbjerg), Lasse Heinze (Udlånt fra FC Midtjylland)
Ud: Steffen Ernemann (Zulte Waregem), Thomas Olsen (?), Michael Nørgaard (FC Fyn), Mikkel Buur (?), Jeppe Brandrup (lejeaftale slut - Randers)
SønderjyskE:
Ind: Michael Hemmingsen (Cheftræner, tidl. OB)
Ud: Carsten Broe (Cheftræner), Anders Østli (?)
- Colt Sivas
Re: Transforoversigt, d. 10 juli
Morten Bisgaard er stoppet. Han begynder på Journalist uddannelse og skal samtidigt være skærm trold på den nye Canal 9.Arff skrev: OB:
Lur mig om Björn Runström ikke snart er fortid i OB også. Han fik ikke spilletid imod Herfølge/Køge i dag selvom Nyren var skadet.
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
Han har vel heller ikke slået igennem, for alvor i OB? - og samtidig er han en løntung spiller? Men har i så ikke kun Utaka, Demba og en eller anden ung angriber i truppen tilbage?Colt Sivas skrev:Morten Bisgaard er stoppet. Han begynder på Journalist uddannelse og skal samtidigt være skærm trold på den nye Canal 9.
Lur mig om Björn Runström ikke snart er fortid i OB også. Han fik ikke spilletid imod Herfølge/Køge i dag selvom Nyren var skadet.
- Colt Sivas
7 mål i 34 kampe er ikke meget for en angriber, men Runström arbejder hårdt for holdet. Han løber solen sort, men det er lidt de andre der høster frugten af hans arbejde. Han skulle efter sigende var en af de dyreste i truppen. Udover Runström, Utaka og Nyren har vi Anders K. Jacobsen(til nøds Absalonsen).Arff skrev:Han har vel heller ikke slået igennem, for alvor i OB? - og samtidig er han en løntung spiller? Men har i så ikke kun Utaka, Demba og en eller anden ung angriber i truppen tilbage?Colt Sivas skrev:Morten Bisgaard er stoppet. Han begynder på Journalist uddannelse og skal samtidigt være skærm trold på den nye Canal 9.
Men der er jo også nogle vedholdende rygter om en ny angriber. Har hørt det flere steder fra, men kunne tyde på at det er ved at gå i vasken eller i hvert fald trækker ud. Godt 14 dage siden jeg hørte det fra min kammerart der har sin daglige gang/arbejde i OB. Og det var før det kom frem på OB's debat forum.
Ja okay - men hvis Runström ryger, må det vel være et klart tegn på der er noget under opsejling derovre, for det er for mig tvivlsomt at man sælger en, når man ikke har for mange, hvis man ikke har noget næsten på plads med en andet.Colt Sivas skrev:7 mål i 34 kampe er ikke meget for en angriber, men Runström arbejder hårdt for holdet. Han løber solen sort, men det er lidt de andre der høster frugten af hans arbejde. Han skulle efter sigende var en af de dyreste i truppen. Udover Runström, Utaka og Nyren har vi Anders K. Jacobsen(til nøds Absalonsen).
Men der er jo også nogle vedholdende rygter om en ny angriber. Har hørt det flere steder fra, men kunne tyde på at det er ved at gå i vasken eller i hvert fald trækker ud. Godt 14 dage siden jeg hørte det fra min kammerart der har sin daglige gang/arbejde i OB. Og det var før det kom frem på OB's debat forum.
AKJ har jeg aldrig rigtig hørt om, men han er vel ikke god nok endnu, er han?
Har godt læst lidt inde på jeres fora, og synes en mand som John Utaka lyder lidt urealistik, eller er den en spiller af hans kaliber?
- Colt Sivas
AKJ var ham der blev smidt hjem fra Vejle efter han og bl.a. Brian Nielsen var ude at drikke juleøl. Hvis det siger dig noget?(ikke at drikke juleøl altsåArff skrev:Ja okay - men hvis Runström ryger, må det vel være et klart tegn på der er noget under opsejling derovre, for det er for mig tvivlsomt at man sælger en, når man ikke har for mange, hvis man ikke har noget næsten på plads med en andet.Colt Sivas skrev:7 mål i 34 kampe er ikke meget for en angriber, men Runström arbejder hårdt for holdet. Han løber solen sort, men det er lidt de andre der høster frugten af hans arbejde. Han skulle efter sigende var en af de dyreste i truppen. Udover Runström, Utaka og Nyren har vi Anders K. Jacobsen(til nøds Absalonsen).
AKJ har jeg aldrig rigtig hørt om, men han er vel ikke god nok endnu, er han?
Har godt læst lidt inde på jeres fora, og synes en mand som John Utaka lyder lidt urealistik, eller er den en spiller af hans kaliber?
-
Jesper BW1100
n
Men blev John Utaka ikke solgt til Portsmouth for omkring 70 millioner kroner tilbage i 2007? Så mon ikke Portsmouth gerne vil have minimum halvdelen tilbage, især taget i betragtning at han har kontrakt til 2011 (signede en 4-årig kontrakt i 2007). Så det virker lidt vel urealistisk i mine øjne, med mindre OB vil lægge boksen for hamColt Sivas skrev: AKJ var ham der blev smidt hjem fra Vejle efter han og bl.a. Brian Nielsen var ude at drikke juleøl. Hvis det siger dig noget?(ikke at drikke juleøl altså) Urealistisk tja - det var Djemba-Djemba vel også. Altså man skal aldrig sige aldrig. John Utaka er jo nævnt fordi lillebror spiller i OB og der er europæisk forbold på programmet. Det kunne jo være sjovere end sidde på bænken i PL. Har også set at Mido er nævnt. Men den tror jeg sgu ikke på. Den er for langt ude.
Så kan jeg godt huske hamColt Sivas skrev:AKJ var ham der blev smidt hjem fra Vejle efter han og bl.a. Brian Nielsen var ude at drikke juleøl. Hvis det siger dig noget?(ikke at drikke juleøl altså) Urealistisk tja - det var Djemba-Djemba vel også. Altså man skal aldrig sige aldrig. John Utaka er jo nævnt fordi lillebror spiller i OB og der er europæisk forbold på programmet. Det kunne jo være sjovere end sidde på bænken i PL. Har også set at Mido er nævnt. Men den tror jeg sgu ikke på. Den er for langt ude.
Det er rigtigt nok, men jeg må stadig sige at jeg er tvivlsom - iøvrig mener jeg at John Utaka er en bedre spiller end Mido! - men det er en helt anden diskussion.