Træningskamp: Fcm vs Agf

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Simon

Re: OT prøvespilleren

Indlæg af Simon »

Troede egentlig bare det var Yakubu?

Han bliver så vidt jeg ved kaldt "Abu" i truppen.

Brugeravatar
Hausser

Re: Træningskamp: Fcm vs Agf

Indlæg af Hausser »

Kent skrev:åhhh nej.... 3-0, igen Borring.

Jamen, okay så er jeg overbevist:

Jeg vil gerne på baggrund af resultatet af årets 2. træningskamp - som jeg ikke har set og endnu ikke er færdigspillet - udnævne os til DM-favoritter i år. Jeg forventer vi vinder 33 kampe i træk, Frank scorer 45 mål, Borring 30 og i 2011 gentager vi succesen samtidig med, at vi vinder Chl. leauge, ved i finalen at slå Man U 5-0. Kort efter finalen skriver Hausser et positivt indlæg på Graven.

Det er ganske vist! - det er sådan det går (selvom jeg er lidt i tvivl med den sidste)
Dramaqueen. Du ærger dig vel over at vi ikke fik stokkeprygl og spillede som en pose usaltede nødder, sådan trænerne og spillerne kunne lære en hel masse af det?

Igår vandt vi en klar sejr over AGF, hvor det virkede til at vi spillede rigtigt fornuftigt, forsvaret stod bedre og flere af vores offensive nøglespillere virkelig sprudlede og heldigvis da og ikke så overraskende igen, vi ved jo at spillerne har niveauet til at levere sådan og da specielt mod et svækket AGF-mandskab, som vel var 7-8 mand fra en optimal starter.

Problemet er bare, at vi allerede i næste træningskamp, i noget nær stærkeste opstilling, kan gå ud og levere en fuldstændig kønsløs indsats og tabe til AB eller Skive. Den ene dag er Thygesen helt ved siden af sig selv og næste dag sprudler han så. Så meget svinger vi faktisk, kollektivt som individuelt, i præstationerne og man skal ikke være fodboldprofessor for at vide hvor problematisk den form for stabilitet er. Den manglede stabilitet betyder man ikke kan påregne at være en udfordrer til medaljepositionerne og den manglende stabilitet betyder at vi er på røven i dette transfervindue, fordi ingen spillere har leveret så stabilt at de nu er en attraktiv salgsvare. Manglende stabilitet er hovedårsagen til at kassen er tom, ikke finanskrisen.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

David skrev:Han er Angriber og rimelig høj og slank.

gjorde det ok synes jeg

David
Spillede han kun på top? Hvor gammel var han sådan ca.?

Syntes det er fint vi tester nogle prøvespillere, det kan trods alt være vi er heldige og rammer guld (Fall var jo prøvespiller i Rfc), og i min optik så manger vi en boksspiller, såfremt vi altså har planer om at skille os af med Kim C, hvilket jeg mener vi bør.

Er der ikke råd til en etableret spiller, så kan et talent måske være sagen, men så er det altså også vigtigt vi får ham testet godt og grundigt.

Staropramen

Indlæg af Staropramen »

Er der nogen, der var i Nr. Snede, der gider fortælle lidt om kampen og de enkelte spilleres præstationer? Hvordan fungerede spillet, hvem skilte sig positivt/negativt ud, osv.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Erik stillede et AGF 2. hold, eller noget der lignede, så det var umuligt at få noget fornuftigt ud af det.

Ud over at det er nemmere at spille offensivt, hvis de andre ikke har noget at komme med den anden vej.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Klemme

Indlæg af Klemme »

Hold da op hvor spilede FCM godt igår, elsker nr snede øl, de smager fandme godt...

Bobby

Indlæg af Bobby »

Problemet er bare, at vi allerede i næste træningskamp, i noget nær stærkeste opstilling, kan gå ud og levere en fuldstændig kønsløs indsats og tabe til AB eller Skive. Den ene dag er Thygesen helt ved siden af sig selv og næste dag sprudler han så. Så meget svinger vi faktisk, kollektivt som individuelt, i præstationerne og man skal ikke være fodboldprofessor for at vide hvor problematisk den form for stabilitet er. Den manglede stabilitet betyder man ikke kan påregne at være en udfordrer til medaljepositionerne og den manglende stabilitet betyder at vi er på røven i dette transfervindue, fordi ingen spillere har leveret så stabilt at de nu er en attraktiv salgsvare. Manglende stabilitet er hovedårsagen til at kassen er tom, ikke finanskrisen.
[/quote]

Hvor har du købt krystalkuglen henne? Det er muligt du får ret, men der er vel ingen grundt til at tage sorgerne på forskud?
/Bobby

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Bobby skrev:
Hvor har du købt krystalkuglen henne? Det er muligt du får ret, men der er vel ingen grundt til at tage sorgerne på forskud?
Det jeg skriver er bagudrettet, men udgangspunkt i vores spil de sidste sæsoner. Det bør ikke komme som nogen overraskelse at jeg kalder vores præstationer for ekstremt ustabile og med mindre du har læst noget andet i sol, måne og stjernene, så er det bedste bud altså at trenden fortsætter i den kommende sæson og det bekræfter træningskampene da også. Uden mere stabilitet og et højere bundniveau, så kan vi altså ikke forvente at spille lige op mod de hold som sluttede over os i sidste sæson, det kan der vel ikke herske megen tvivl om?

pow21

Indlæg af pow21 »

Det er svært at være uenig med dig Hausser, jeg har kigget med på sidelinien i et stykke tid, og det rart at der er enkelte der hælder realisme ud over graven til tider, selvom der er lidt modstand :D .

Besvar