"SKANDALE DOMMER!!!!"
-
Klauzito
Re: "SKANDALE DOMMER!!!!"
Det har jo ikke en skid at gøre med om han er ringe eller ej. Det har noget med fodboldkultur at gøre, noget med at få folk op ad stolene og noget at gøre med at lægge pres på dommeren, ja og selvfølgelig også give sin mening til kende.
-
mancitydk
svinetackling???? Ser du den på tv er det klart, at Frank falder idet Thomassen prøver at rejse sig op.... ligner et frispark men er det bestemt ikke.... så køl lige ned....
-
mancitydk
Altså dommeren er ikke værre end fisker. den eneste situation hvor han gør en dårlig figur er da han først vinker afværgende da Lindkvist bliver nedlagt udenfor feltet, og minutter efter giver FCK en tilsvarende i den anden ende. Ud over det gør han det meget godt, bortset fra at kortene blev holdt inde. Fede Ole skulle have haft et.
-
mancitydk
Hør nu lige her.... Igen... jeg sidder og ser kampen på tv og hvis der er nogen der holder med nogen af de her kommentatorer så holder Gehrs faktisk mest med FCM.... Han roser Pimpong hver gang han har bolden.... så slap lige af med de der sammensværgelsesteorier. Peter Rasmussen gjorde det bestemt ikke værre end andre dommere.
1) Frank bliver ikke fældet... det kan se sådan ud.
2) Hvad bliver vi snydt for????
3) hans eneste problem er at han skubber til Pimpong og at han undlader at give fede Ole et kort...
Vi vinder sgu da kampen.... så fokuser positivt. Vi kan selv afgøre vores placering, og skal spille i UEFA cuppen. så slap for søren da af med jeres negative vibes... Og fokuser på at bakke drengene op:)
1) Frank bliver ikke fældet... det kan se sådan ud.
2) Hvad bliver vi snydt for????
3) hans eneste problem er at han skubber til Pimpong og at han undlader at give fede Ole et kort...
Vi vinder sgu da kampen.... så fokuser positivt. Vi kan selv afgøre vores placering, og skal spille i UEFA cuppen. så slap for søren da af med jeres negative vibes... Og fokuser på at bakke drengene op:)
-
mancitydk
Re: Dommeren , temprementsfuld?
mener dog heller ikke, at Dommeren skulle have 11, men jeg mener sådan set heller ikke at vi har dommere til et 11 tal i Superligaen.
I øvrigt fik Peter rasmussen kun 5 sidste gang, så selvom han stadig gjorde det fornuftigt igår, så synes jeg at et 8-9 tal ville være bedre.
I øvrigt fik Peter rasmussen kun 5 sidste gang, så selvom han stadig gjorde det fornuftigt igår, så synes jeg at et 8-9 tal ville være bedre.
-
icebox
Man kan godt komme i tvivl omkring der er frispark eller ej, men han får Frank til at falde og fratager ham for en scoringsmulighed. Jeg mener så at der er frispark og kort til Tomaten.
-
Danny
Man kan ikke dømme et frisspark der er uforsætteligt begået.. Det samme med hånd på bolden.. Det er meget sjælent at man egentlig skal dømme frispark for det er sjælent at det er med vilje.. Der bliver dømt alt for mange forkerte hånd på bolden....
-
Halkjær
mancitydk skrev:
-------------------------------------------------------
> Hør nu lige her.... Igen... jeg sidder og ser
> kampen på tv og hvis der er nogen der holder med
> nogen af de her kommentatorer så holder Gehrs
> faktisk mest med FCM.... Han roser Pimpong hver
> gang han har bolden.... så slap lige af med de der
> sammensværgelsesteorier. Peter Rasmussen gjorde
> det bestemt ikke værre end andre dommere.
>
> 1) Frank bliver ikke fældet... det kan se sådan
> ud.
> 2) Hvad bliver vi snydt for????
> 3) hans eneste problem er at han skubber til
> Pimpong og at han undlader at give fede Ole et
> kort...
>
>
> Vi vinder sgu da kampen.... så fokuser positivt.
> Vi kan selv afgøre vores placering, og skal spille
> i UEFA cuppen. så slap for søren da af med jeres
> negative vibes... Og fokuser på at bakke drengene
> op:)
>
> Proletarer i alle lande, forener eder/ Karl Marx
Det kan altid diskuteres, hvor vidt dommerens præstation var dårlig eller ej, men det er da efter vundne kampe at protesterne og kritikken er saglig og derfor værd at lytte på. Det er rigtigt at dommeren bliver gjort ringere end han var herinde, men jeg blev chokeret da onside tildelte ham et 11-tal. Rent faktisk gik vi på vej hjem fra kampen og jokede med at han sikkert havde fået et flot 10-tal af onside, men et 11-tal er da useriøst.
Men når det er sagt at dommeren ikke var særlig god, ja så synes jeg også bare vi skal glæde os over en god sæson, med Uefa cup og måske både Royal league og medalje.
> Hør nu lige her.... Igen... jeg sidder og ser
> kampen på tv og hvis der er nogen der holder med
> nogen af de her kommentatorer så holder Gehrs
> faktisk mest med FCM.... Han roser Pimpong hver
> gang han har bolden.... så slap lige af med de der
> sammensværgelsesteorier. Peter Rasmussen gjorde
> det bestemt ikke værre end andre dommere.
>
> 1) Frank bliver ikke fældet... det kan se sådan
> ud.
> 2) Hvad bliver vi snydt for????
> 3) hans eneste problem er at han skubber til
> Pimpong og at han undlader at give fede Ole et
> kort...
>
>
> Vi vinder sgu da kampen.... så fokuser positivt.
> Vi kan selv afgøre vores placering, og skal spille
> i UEFA cuppen. så slap for søren da af med jeres
> negative vibes... Og fokuser på at bakke drengene
> op:)
>
> Proletarer i alle lande, forener eder/ Karl Marx
Det kan altid diskuteres, hvor vidt dommerens præstation var dårlig eller ej, men det er da efter vundne kampe at protesterne og kritikken er saglig og derfor værd at lytte på. Det er rigtigt at dommeren bliver gjort ringere end han var herinde, men jeg blev chokeret da onside tildelte ham et 11-tal. Rent faktisk gik vi på vej hjem fra kampen og jokede med at han sikkert havde fået et flot 10-tal af onside, men et 11-tal er da useriøst.
Men når det er sagt at dommeren ikke var særlig god, ja så synes jeg også bare vi skal glæde os over en god sæson, med Uefa cup og måske både Royal league og medalje.
-
HauG
hvad må man så sige?
hvis ikke man må råbe af en dommer, hvor er vi så nået hen? Hvis du tog til england og fortalte dem at det var synd for dommeren at de råber "the referee's a wanker" tror jeg sikkert du også ville blive kaldt en wanker...
må man så heller ikke råbe tudefjæs når en spiller ligger ned?
Nej nej do... det er kulturen take it or leave it!!!!
må man så heller ikke råbe tudefjæs når en spiller ligger ned?
Nej nej do... det er kulturen take it or leave it!!!!
-
Crasher
Ja ja Danny!! Jeg er selv dommer her i Århus, og ja det ER svært. Men derfra og til at sige at man aldrig laver fejl og forsvare alle dommere over en kam, det er for langt ude. Han dømte en latterlig kamp, som ogsåbeskrevet i Urban idag. At Onside giver ham 11, er vel ikke udtryk for andet, end han dømte i overensstemmelse med FCK's "ønsker" så at sige!
Enhver dommer bør kunne indse en fejl, (og det ved ingen af os jo, om gårsdagens dommer har gjort)
Men man skal sq ikke forsvare alle sine "kolleger" til hver en tid. Laver de noget skidt, må de - som alle andre hverv - gerne blive gjort opmærksomme på det!
At du så ikke bryder dig om, at folk står og råber det udover stadion, er en anden sag. Jeg gør det alligevel.
Det er en uskreven regel, at man ikke råber af sine kolleger, men jeg gør det gerne når dommeren alligevel ikke kan høre forskel på, om jeg hjalp til eller ej
/Kasper Madsen
Enhver dommer bør kunne indse en fejl, (og det ved ingen af os jo, om gårsdagens dommer har gjort)
Men man skal sq ikke forsvare alle sine "kolleger" til hver en tid. Laver de noget skidt, må de - som alle andre hverv - gerne blive gjort opmærksomme på det!
At du så ikke bryder dig om, at folk står og råber det udover stadion, er en anden sag. Jeg gør det alligevel.
Det er en uskreven regel, at man ikke råber af sine kolleger, men jeg gør det gerne når dommeren alligevel ikke kan høre forskel på, om jeg hjalp til eller ej
/Kasper Madsen
-
jakob88
Når man så tænker på at Jesper Mikkelsen fik en advarsel for at lave et lille skub, og dommeren tilmed takserede FCK's tacklinger til ingenting/lille frispark....
Det er utilgiveligt med en serie 6 dommer til en superliga kamp
Han var næsten under FISKER niveau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det er utilgiveligt med en serie 6 dommer til en superliga kamp
Han var næsten under FISKER niveau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Fc-Arne
I dagens udgave af Jyllandsposten er han blevet tildelt et 6-tal for hans præstation. Man kommer til at studse lidt over, at Onside gav ham 11. Utroligt så mange forskellige vurderinger der kan være af en dommer..
-
Altoriso
Det er vist kun Onside der er forskellige.... Og det er vel næppe en overraskelse..
-
schou
jeg synes også det er forkert at juble når der bliver scoret...... Det er jo lidt synd for modstanderne.
/schou
/schou
-
YahooSeeker [Bot]
Danny skrev:
> Man kan ikke dømme et frisspark der er
> uforsætteligt begået.. Det samme med hånd på
> bolden.. Det er meget sjælent at man egentlig skal
> dømme frispark for det er sjælent at det er med
> vilje.. Der bliver dømt alt for mange forkerte
> hånd på bolden....
>
> --------------------------------------------------
> -----------------
>
> http://nrviumgf.webbyen.dk/
Det skal dømmes hvis ham der tager den med hånden drager fordel af det.
Men til sagen om dommeren. Han var intet mindre end en skandale. Du kan diskutere frisparket mod frank så meget du vil. Men der er masser at tage fat på.
1. Tobias Linderoth: Sviner gentagne gange dommeren til (også når kendelsen var med ham). Da han havde gjort det, noget der ligner fem gange, giver dommeren ham en henstilling og peger på sin brystlomme. Det ændrede bare ikke Linderoth's opførsel det mindste. Og der skete ikke en skid.
2. Hans skub til Pimpong som, af enhver spiller, ville have udløst rødt kort (det skal det i hvert fald). Det er ganske enkelt for dårligt.
3. Slagtningen af Leon Jessen er til min. gult kort.
4. Jeg husker ikke om det var KBN eller Ulrik der lavede den. Men i første halvleg så jeg den måske flotteste skuldertakling nogensinde. Der dømmer han friskpark, hvilket er helt hen i hegnet. Men OK, hvis det er hans linie. Det var det bare ikke. For til slut i kampen lavede en FCK'er noget der lignede (knap så ren, men OK), hvilket der ikke blev dømt noget for.
5. Taklingen på Ulrik Lindkvist (som derfra hvor jeg stod så ud til at være udenfor feltet), er en takling bagfra. Det må man ikke i fodbold. Ganske vist rammer han bolden først, men når han også rammer Ulrik er reglerne simple: Frispark.
Det var det jeg lige gad skrive ned nu. Jeg er iøvrigt igang med at skrive et brev til Onside, hvori jeg beder dem om at tage deres 11'tal op til overvejelse. De har kommentatorere der skamroser en elendig dommer. Det var ALDRIG sket hvis kendelserne var gået den anden vej. Samtidig beskylder han os for at være hårde ved dommeren fordi vi råber "DOMMER PÅ BANEN". Og det var "synd for ham, for han havde ellers gjort det upåklageligt". Den var dælme ikke gået på Brøndby stadion.
Undskyld - Skulle bare af med min vrede..
Ps. er der andre end mig der hav hørt at dommeren er fra Ålborg?? tankevækkende.!
> Man kan ikke dømme et frisspark der er
> uforsætteligt begået.. Det samme med hånd på
> bolden.. Det er meget sjælent at man egentlig skal
> dømme frispark for det er sjælent at det er med
> vilje.. Der bliver dømt alt for mange forkerte
> hånd på bolden....
>
> --------------------------------------------------
> -----------------
>
> http://nrviumgf.webbyen.dk/
Det skal dømmes hvis ham der tager den med hånden drager fordel af det.
Men til sagen om dommeren. Han var intet mindre end en skandale. Du kan diskutere frisparket mod frank så meget du vil. Men der er masser at tage fat på.
1. Tobias Linderoth: Sviner gentagne gange dommeren til (også når kendelsen var med ham). Da han havde gjort det, noget der ligner fem gange, giver dommeren ham en henstilling og peger på sin brystlomme. Det ændrede bare ikke Linderoth's opførsel det mindste. Og der skete ikke en skid.
2. Hans skub til Pimpong som, af enhver spiller, ville have udløst rødt kort (det skal det i hvert fald). Det er ganske enkelt for dårligt.
3. Slagtningen af Leon Jessen er til min. gult kort.
4. Jeg husker ikke om det var KBN eller Ulrik der lavede den. Men i første halvleg så jeg den måske flotteste skuldertakling nogensinde. Der dømmer han friskpark, hvilket er helt hen i hegnet. Men OK, hvis det er hans linie. Det var det bare ikke. For til slut i kampen lavede en FCK'er noget der lignede (knap så ren, men OK), hvilket der ikke blev dømt noget for.
5. Taklingen på Ulrik Lindkvist (som derfra hvor jeg stod så ud til at være udenfor feltet), er en takling bagfra. Det må man ikke i fodbold. Ganske vist rammer han bolden først, men når han også rammer Ulrik er reglerne simple: Frispark.
Det var det jeg lige gad skrive ned nu. Jeg er iøvrigt igang med at skrive et brev til Onside, hvori jeg beder dem om at tage deres 11'tal op til overvejelse. De har kommentatorere der skamroser en elendig dommer. Det var ALDRIG sket hvis kendelserne var gået den anden vej. Samtidig beskylder han os for at være hårde ved dommeren fordi vi råber "DOMMER PÅ BANEN". Og det var "synd for ham, for han havde ellers gjort det upåklageligt". Den var dælme ikke gået på Brøndby stadion.
Undskyld - Skulle bare af med min vrede..
Ps. er der andre end mig der hav hørt at dommeren er fra Ålborg?? tankevækkende.!