Der står lidt mere om bevæggrundene herHekler skrev:Hvad sagde jeg. de kunde ikke sælge det og må nøjes med at bruge det selv.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 185631.ece
Der står lidt mere om bevæggrundene herHekler skrev:Hvad sagde jeg. de kunde ikke sælge det og må nøjes med at bruge det selv.
Jep, det er jo desværre det der er sket, vel nok det dårligste af alle scenarier.Hekler skrev:Hvad sagde jeg. de kunde ikke sælge det og må nøjes med at bruge det selv.
Arh, mon ikke man glædeligt havde taget imod et solo-sponsorat hvis nu en sponsor ville smide det rigtige beløb..Thomasbokr skrev:Kan godt forstå, det logiske i at de venter med at sælge navnet indtil multiarenaen står færdig, hvorved de kan sælge navnene samtidig,
kan måske være lidt svært at vende sig til: "Velkommen til MCH Arena" Men det er vel bare et spørgsmål om tid...
Kommunen er ganske rigtigt aktionær i MCH, nok mest fordi de ganske udemærket er klar over hvor vigtig MCH er for Herning kommune og resten af byen. Der er en hel masse synergieffekter fra messerne og MCHs øvrigt arrangementer, som Hernings caféer, restauranter, butikker, barer og hoteller ikke kan undvære, derfor er Herning kommune aktionær. MCH er en privat, børsnoteret virksomhed og er ikke "ejet af kommunen. Hvor stor en aktieandel kommune besidder ved jeg dog ikke.PS skrev:Er der nogen af jer der er klar over hvordan og hvorledes MCH's ejerforhold er, her tænker jeg på er det et privat a/s eller er det kommunalt?
Jeg ved det er et Aktieselskab, men når Herning kommune (iflg. oplysninger på bold.dk) ejer nogle aktier, hvad er MCH så egentlig.
Jeg spørger fordi der som så ofte før er nogle på bold.dk der mener at Fcm er umoralske og uetiske, og kalder det kommunal støtte når det er Herning kommune der ejer stadion.
http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... art=0&vis=
Der er sgu ikke nogen der er misundelige på det FCM står for, det er sjovt som folk altid trækker det kort når de er lost.PS skrev:Det er nu sjovt som Fcm's succes og initiativrige foretagsomhed, skaber misundelse blandt rigtig mange fans af andre klubber, det må vi jo bare tage som et cadeau.
Mange kommer med udtalelser om at klubber som f.eks. Fcm, Fck osv. er plastic klubber og kun tænker på økonomien. Tåber... som fodbold er skruet sammen idag, kommer man ingen steder uden mønter, og på det område har Fcm da haft relativ stor succes, selvom det er lidt sløjt pt.
Nu er FCM jo også en overbygning på to klubber med en lang historie, og dermed også traditioner. At Hverken Ikast eller Herning Fremad var de store trofæ tagere, betyder jo ikke at de ikke kan have ligeså mange tradtioner osm fcUk.CasperOB skrev:Der er sgu ikke nogen der er misundelige på det FCM står for, det er sjovt som folk altid trækker det kort når de er lost.PS skrev:Det er nu sjovt som Fcm's succes og initiativrige foretagsomhed, skaber misundelse blandt rigtig mange fans af andre klubber, det må vi jo bare tage som et cadeau.
Mange kommer med udtalelser om at klubber som f.eks. Fcm, Fck osv. er plastic klubber og kun tænker på økonomien. Tåber... som fodbold er skruet sammen idag, kommer man ingen steder uden mønter, og på det område har Fcm da haft relativ stor succes, selvom det er lidt sløjt pt.
Plastik klubber har intet med økonomien ... og fansne.
Det er en identitetsløs klub, betegnelsen er bare en geografisk opdeling. Jeg har været på sas arena flere gange nu, inden for det sidste år og det er ikke ligefrem fordi stedet emmer af ret meget engagement. Det er små børn og deres forældre med klappepølser man møder på SAS arena, 50 fans der ind i mellem råber hvis det går godt, en boksespeaker der råber fc midtjuhhhland på ogging engelsk, det bliver ikke mere tåkrummende og der er tydeligvis en mangel på fankultur og traditioner, og deraf ordet FC platik klub midtjuuhlannnd.
Face it, i bliver aldrig et tophold i D ... er det nu.
Nu har du en masters i hvad en plastik klub er, hvorfor en plastik klub bliver set ned på, og hvorfor en plastik klubs muligheder for succes er stærkt forringet.