Thomasbokr skrev:Punkt 2 og 3. er mere eller mindre manuelle.
Jeg har tjekket og kan se at vedkommende ikke er oprettet i community, men tilmeldingensformularen er kørt igennem. Det kan derfor tyde på at der ikke er tjekket om hvorvidt der er betalt
Tak for forklaringen,, nu giver det en lille smule mere mening..
Hvad med den tid der er gået fra man betalte de 170kr og indtil man evt modtager sit medlemskort bliver den lagt til i den anden ende som kompensation?
Nu er SAS Ligaen snart startet og Det medlemsskab der blev betalt for i slutningen af sidste sæsson er der
1. ikke kommet noget medlemskort på
2. ingen registrering på Black Wolves Community endnu
Vi fik dog en bekræftelse på at medlemsskabet var registreret og at medlemskortet ville komme i næste uge, men det var i starten af Juni måned,
Det drejer sig om medlemsnr BW 6053
Majbritt Sørensen
Vestergade 171
8600 Silkeborg
Kunne være rart hvis der bare en gang blev holdt hvad der blev lovet.
Svar kræves venligst hurtigst muligt, hun kan da ikke være den eneste der er i den sitiuation....
Thomasbokr skrev:
Det der loves skal sgu holdes ja!
Svar kræves venligst hurtigst muligt, hun kan da ikke være den eneste der er i den sitiuation....
Mon ikke det netop kun er fordi der er en enkelt det har kikset for ? - Måske man skulle sørge for at smide næste års medlemsskab med i konvolutten nu man var igang...
Svar kræves venligst hurtigst muligt, hun kan da ikke være den eneste der er i den sitiuation....[/quote]
Hun er ikke den eneste jeg betalte også i slutningen af sidste sæson
og det drejer sig om medlemsnr. 6000
Heine Nielsen
Birkemosevej 12
6933 KIbæk
så hvis i kunne bekræfte medlemsskabet hurtigst mugligt ville jeg blive glad
Jeg synes det er fint, at der kan gå lidt tid, men når der bliver meldt ud at nu sker der noget,, og at der så ikke sker noget alligevel så tænker man lidt,. okay hvor særiøst tager de det egentlig,, vil de overhovedet havde nye medlemmer,, der er måske endda nogle der hopper fra igen pga ventetiden...
Men der er vel ikke andet for end at blive ved med at vente tålmodigt,.
Bare træls at der er folk der har betalt for at medlemsskab men ikke kan bruge det til noget som helst...
1. De kan ikke komme ind i loungen da de mangler medlemskort
2. De kan ikke deltage på community da det ikke er registreret ordentligt
3. De kan ikke tilmelde sig et sæssonkort med bwrabbat, selvom de er berettiget til det
4. De kan ikke komme med på udebane ture, da de ingen medlemskort har.
Så så nu skal vi være søde selvom det er måneder siden vi har betalt skal vi jo ikke forvente at de skynder sig at få sendt kortene ud til os.
@ Thomasbokr du glemte at nævne Pitch som de også sender ud engang imellem det får vi heller ikke ej heller får du kompensation for den tid du har måtte vente det er bare ærgeligt ( gad vide om de selv ville vente månedsvis på en vare bestilt over internettet? ) hvis vi er rigtig heldige kan det være vi får kortet sammen med julegaverne.
Man må nok bare se sådan på det at de 170 kr er bedre brugt på andre ting desværre
Først vil jeg sige at det har taget noget længere tid her de sidste 2 måneder og får sendt både giro og medlemskort ud, af flere grunde. Men det skal ikke være nogen undskyldning.
Jeg lover at der bliver fulgt op på alle problemerne inden for den næste uge.
Jeg undskylder til jer der har haft problemer med det.
Mvh Fyhn
Black Wolves
Iflg min tidsregning er den uge længe gået...
Hvad med at betale pengene tilbage til de folk der har ventet i månedsvis og indrømme i ikke magter opgaven?
Alt andet er at tage dybt pis på folk der har haft stor tålmodighed med jer.
Gør i noget ved sagen?
hvis ja hvornår sker der så noget?
hvis nej hvorfor gør i ikke noget?
Er os der har betalt til grin ?
Hvem er egentlig ansvarlig for den farce der omhandler nye medlemmer?
Kan jeg få mine penge igen idet jeg jo ikke har fået en skid for dem?
Mange spørgsmål men jeg kan ikke se at man kan blive ved med at ignorere dem.
Admin edit. Jeg har rettet lidt store bogstaver og overdreven brug af spørgsmålstegn. Forstår dit spørgsmål, men graven er MIT område, hvor jeg skal holde orden.
Vi har fået vildt mange både girokort og medlemskort tilbage, så der er en del der helt sikkert ikke har fået deres.
Hvis i har problemer så ring til Fyhn på. 20888557 og han vil tage sig af det.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Hvem skrev folk til for at få deres medlemskort så? Jeg har selv over de sidste par mån. prøvede at skrive til flere forskellige email adresser, men har dog stadig ik fået noget svar.
Weevil skrev:Hvem skrev folk til for at få deres medlemskort så? Jeg har selv over de sidste par mån. prøvede at skrive til flere forskellige email adresser, men har dog stadig ik fået noget svar.
I skal skrive til info@black-wolves.com og Rasmus Fyhn der er medlems admin skal hjælpe jer. Hvis i har problemer så ring til Fyhn på. 20888557 og han vil tage sig af det.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
D 13 juni lovede Rasmus Fyhn at der ikke ville gå mere end en uge inden der var styr på sagerne - så nej jeg skal ikke hverken skrive eller ringe til ham fordi han/andre ikke har styr på tingene.
Faktum er at vi er flere der har ventet i månedsvis på at disse ting skulle gå i orden nu er vi på vej mod 5 runde og der er stadig ikke sket en skid og så vil i have at man skal henvende sig en gang til,hvor svært kan det være - man modtager indmeldelse og penge samt navn og adresse ,så kan det vel ikke kræve den store rumforsker at få tingene i orden og sendt de ting som folk har betalt for afsted.
Én ting ligger fast hvis der ikke ligger medlemskort og hvad der ellers følger med i min postkasse inden en uge er det sidste gang jeg bruger 170 kr på BW.
For at indkapsle det hele i en sætning - Det er bare ikke godt nok