Kl. 15 spiller Ynglinge. De har allerede sikret sig sølvet men skal være meget heldige for at tager et trin op, de skal nemlig vinde samtidigt med at Brøndby taber, det bliver svært, da Brøndby i 2. sidste kamp vandt overlegent over netop FCK.
Et andet interessant aspekt af kampene, er at FCK i vinters oprettede deres akademi, og har satset massivt økonomisk. Her kan vi lave en status måling.
Men vi skal jo ikke glemme hvorfor vi i virkeligheden kommer: Det er lørdag, det er sommer, og vi har en anledning til en fest. Der kommer helt sikkert mange mennesker i forvejen, men jeg foreslår at dem der er med på lidt ekstra gang i den, finder plads på plænen modsat tribunen.
Her er der plads til os, og bannere kan hænges på hegnene, desuden er vi jo nogen der er ret pinlige for arrangørene som helst skal hegnes ind
Jeg har en del personlige tilsag til dagen, og jeg har hørt rygter om en UBM sommerfest, så det skal nok gå hen og blive sjovt.
For den voksne del af os har jeg arrangeret noget Krocket og grillfest om aftenen, jeg har været en tur i Tyskland og hente forfriskninger, så vi skal nok klare os, men folk skal selv have noget med og smide på grillen. Men den del regner jeg med at vi ordner når vi tager fra Stadion.
Hvis du vil deltage i aftenens arrangement, eller har spørgsmål, så skriv her eller i en PM.
/Hekler