Henter vi alligevel Gislason, synes jeg, han skal have en islandsk ven med. Faldt lige over dette på bold.dk's forum:
http://www.youtube.com/watch?v=wcrGdMMzWKo
Må indrømme jeg efterhånden også er ret hooked på Sölvi Ottesen, måske det i virkeligheden er en robust solid central forsvarer er den der kan forstærke os allermest? Ottesen virker ihvertfald til at have flere af de kompetencer vi savner, og ud fra Youtube-klippene så virker han også ret ferm med bolden.Acebone skrev: Henter vi alligevel Gislason, synes jeg, han skal have en islandsk ven med. Faldt lige over dette på bold.dk's forum:
http://www.youtube.com/watch?v=wcrGdMMzWKo
[/quote]Må indrømme jeg efterhånden også er ret hooked på Sölvi Ottesen, måske det i virkeligheden er en robust solid central forsvarer er den der kan forstærke os allermest? Ottesen virker ihvertfald til at have flere af de kompetencer vi savner, og ud fra Youtube-klippene så virker han også ret ferm med bolden.
Spørgsmålet er så om der overhovedet er plads i budgettet til en ombejlet herre som ham og et endnu større spørgsmål er nok om vi i så fald ikke skal have afsat en Califf andetsteds, noget som jeg ikke tror er nogen nem opgave..
jeg vil heller ikke hente ham til start 11, men synes han vil løfte niveauet efter de 13 bedste og han dækker flere pladser, med hensyn til Hannes Sigurdson så kan vi lige så godt beholde Kim C som jeg faktisk synes gjorde det ok i sine kampe i starten hvor han skulle erstatte Frank.Dondy skrev:Nu er det her ikke for at forklejne en spiller eller spille smart, men hvis jeg havde valget mellem at hente S. Svard og ikke at hente spillere til truppen. Så tror jeg at jeg vælger ikke at hente nogen.
For mig at se så vil S. Svard's rolle minde om Flinta's, ikke god nok til at true nogen af starterne og vil desuden være i vejen for Izunna og Albæk.
Den centrale midtbanen mener jeg er det sted hvor vi helt sikkert ikke behøver nye spillere. Så hellere forsøge os med en stor stræk angriber. Hannes Sigurdson virker til at være ude i kulden i sin klub.
Ja det lyder endog rigtigt spændende, lyder altså ikke til vi vil få problemer med at forstærke os på trods af den manglende europæiske deltagelse og når vi ligefrem får spillerne tilbudt, er det vel også fordi at de ikke er voldsomt dyre, eller måske endda i overskud et eller andet sted. Spørgsmålet er bare om der er råd i spillerbudgettet til forstærkninger af den kaliber? Tror det er svært nok at få afsat de overskudsspillere vi selv har i klubben og det er vel en nødvendighed for at skabe økonomisk råderum til nye spillere.skippels skrev:http://onside.dk/node/35486
Meget spændende. Håber virkeligt, at vi i dette vindue henter en (højst sandsynligt) udenlandsk spiller, som har spillet på landsholdet, og har masser af rutine fra større klubber. Det løfter den danske liga både niveau og prestige mæssigt. Vi så OB gøre det med Djemba-Djemba.
Artiklen lover dog ikke noget om, at enten FCK eller os har været interesseret i nogle af de henvendelser, der er blevet foretaget.