Jeg gider ikke bruge tid på alt det andet, da det er pænt ligegyldigt!
Hvorfor må jeg ikke synes det er noget fis? Jeg er sgu ikke enig i alle klubbens tiltag, jeg mener stadig at vi aldrig skulle have rørt ved håndbold.
Men det er jo nemt at få mennesker til, ved at give dem i hoved og røv, hvilket går lige i bukserne på fleste.
Jeg vil da se det som konkurrent til bw, måske også derfor Hekler svarede sådan? Det må da koste lidt på den konto? bw kan jo ikke hamle op med alt det som i får smidt i hovedet. Men det er jo tydeligt at det får den jyske kræmmer mentalitet frem i en del personer. Jeg vil personligt hellere bruge tiden på at synge og støtte holdet, fremfor at stå med en fransk i kæften og en kakao i hånden.
Hver sin smag, men det ændre ikke min holdning til det.[/quote]
Det er også helt i orden. Du har ret til din mening og jeg har ret til min. Det der var mit største problem var måden du svarede på. Som andre har skrevet lad være med at svare på et indlæg hvis du ikke vil svare ordentligt. Men synes vi skall ukke den her, da vi nok aldrig bliver enige.
Alstrup
Klubhuset
- Administrator
Re: Klubhuset
Til oplysning kan jeg sige at Hekler IKKE har admin rettigheder. Han har nøjagtig samme vilkår som jer.5666 skrev:Nej det er ikke dig jeg er efter. var godt klar over du bare flyttede indlægget og at det var skrevet det forkerte sted. Det er nok mere Loofts måde at svare på der var unødvendig.Hekler skrev:Hallo er det mig i er efter???
Jeg kom altså med et meget kort og præcist svar.
BW har intet med FCM´s rabatklub, derfor er det nok heller ikke hos BW man skal finde sit svar.
Jeg kan altså overhovedet ikke finde ud af hvorfor det kan give anledning til at slå knuder på undebukserne???
Alstrup
Re: Klubhuset
Jeg syntes nu at det er sådanne svar der gør, at vi rammer et lavt niveau herinde.Looft skrev:Kan godt være det ikke var helt fin i kanten, men nøj hvor er debatten herinde godt nok faldet ned på et pænt lavt niveau!
Enten er det, de samme personer der detbattere eller også er det ligegyldige tråde som denne, som man sagtens kan finde ud af selv, ved at søge på google eller fcm.dk.
Det virker lidt som om man spørger, bare for at spørge.
Desuden har det ingen relationer til bw, så hvordan skulle de vide det? Og de er vel heller ikke interesseret i foretagner som ikke deres.. Og når der nu er mulighed for at sende en mail til de personer som faktisk har lavet det fis.
Beklager det blev lidt negativt, det er bare dræbene.
Jeg ser ikke noget forkert i at stille sådanne spørgsmål herinde.
Vinding