"SKANDALE DOMMER!!!!"
-
Danny
"SKANDALE DOMMER!!!!"
Hvorfor er det at tilskuerne skal råbe sådan noget barnligt pis?!?!
Det er til at blive helt harm over den opførsel af voksne mennesker!!
Det er til at blive helt harm over den opførsel af voksne mennesker!!
Senest rettet af Danny 31. maj 2005, 10:32, rettet i alt 1 gang.
-
Klauzito
Re: "SKANDALE DOMMER!!!!"
Sikkert for at lægge pres på dommeren og fordi det faktisk lignede et frispark og dermed rødt kort! Hvis forsvarsspilleren ved hvor Frank er, så er det jo nemt at løfte armen lige der!
Men hvorfor er det barnligt??????
Men hvorfor er det barnligt??????
-
jj
De har fuldstændigt ret, han er en skandale!!!!!!!!!!(Skrevet ved 1-0)
Red. og tilføje´t
Nu skulle superligaens supertanker Ole Tobiasen være smidt ud. 1 GULT for hans første indgreb i kampen og så hans sviner mod Leon jessen
2 tilføjning
Hvordan kan dan t. ikke få gult for den svine takling på frank k.
Red. og tilføje´t
Nu skulle superligaens supertanker Ole Tobiasen være smidt ud. 1 GULT for hans første indgreb i kampen og så hans sviner mod Leon jessen
2 tilføjning
Hvordan kan dan t. ikke få gult for den svine takling på frank k.
-
YahooSeeker [Bot]
Hvordan kan onside sidde og rose en dommer som efter dem har leveret en "fejlfri" kamp ??
Det kunne vel ikke have noget ad gøre med at han dømmer "lidt" til FCuK ?
Wonder
Det kunne vel ikke have noget ad gøre med at han dømmer "lidt" til FCuK ?
Wonder
-
Klauzito
Og havde de fået kort for de ting der så havde det netop været meget kendetegnende for dansk fodbold.
-
Danny
Jeg er selv dommer og det er faktisk svært at dømme.. Man kan med nemhed komme til at overse noget og INGEN -Selv ikke de ALLERBEDSTE- ser alt!!!
Desuden er det små børn der står og synger sådan noget pjat!!
Desuden er det små børn der står og synger sådan noget pjat!!
-
YahooSeeker [Bot]
Hej
Først vil jeg give jer ret i at dommer var en skandale og derefter tillykke med sejren, det var fortjent.
Tak fordi i slog FCK
jeg er meget meget lykkelig
Først vil jeg give jer ret i at dommer var en skandale og derefter tillykke med sejren, det var fortjent.
Tak fordi i slog FCK
jeg er meget meget lykkelig
-
Klauzito
Hvad er det for noget bavl!
Der er blevet sunget skandaledommer på de danske stadions de sidste mange år og det er da fløjtende ligemeget om det er svært at dømme eller om du er dommer, der SKAL lægges pres på dommeren.
Hvorfor er det barnligt og hvorfor mener du kun dete r noget børn synger????
Der er blevet sunget skandaledommer på de danske stadions de sidste mange år og det er da fløjtende ligemeget om det er svært at dømme eller om du er dommer, der SKAL lægges pres på dommeren.
Hvorfor er det barnligt og hvorfor mener du kun dete r noget børn synger????
-
kopien
Hvad med at du mødte op på stadion og udtrykte din utilfredshed ved at starte en ny sang i stedet for at sidde derhjemme og surmule foran computeren når gutterne er i færd med at hive en fantastisk sejr hjem...
Mit bud ville være at det virkede væsentlig bedre!!
Mit bud ville være at det virkede væsentlig bedre!!
-
Sunds
Ganske enkelt foordi han var en skandale...jf. bl.a. da Linderoth nedlægger Lindkvist i andnhalvleg og han vinker afværgende....
-
Jacob2602
Den dårligste dommerpræstation længe, troede ikke der var nogen under Fisker...
Linderoth får ikke et gult kort i hele kampen, han lavede frispark efter frispark, og så situationen hvor Frank bliver hevet ned, utroligt dommeren ikke kan se det...
Nu var det jo Svend Gehrs der kommenterede kampen...... han er jo rimelig FCK-glad!!!!, så kommer ikke som den store overraskelse at han synes dommeren gjorde det godt...
Men vi vandt sgu alligevel.....
Linderoth får ikke et gult kort i hele kampen, han lavede frispark efter frispark, og så situationen hvor Frank bliver hevet ned, utroligt dommeren ikke kan se det...
Nu var det jo Svend Gehrs der kommenterede kampen...... han er jo rimelig FCK-glad!!!!, så kommer ikke som den store overraskelse at han synes dommeren gjorde det godt...
Men vi vandt sgu alligevel.....
-
Klauzito
Frank bliver nu ikke hevet ned, forsvareren løfter armen så Frank falder over den!
Umuligt at afgøre om det er med vilje elle rikke vil jeg mene
Umuligt at afgøre om det er med vilje elle rikke vil jeg mene
-
Jacob2602
Hvordan kan du forsvare en dommerpræstation som den idag.... han var pisse dårlig og længere er den ikke..
Det kan godt være det er svært at dømme, men når man overser de mest banale ting, så er der kun en ting og sige: SKANDALEDOMMER....
At Linderoth kan slippe fra den kamp uden mindst et gult kort er mig en gåde, han lavede 4-5 frispark der burde have givet gult....
Det kan godt være det er svært at dømme, men når man overser de mest banale ting, så er der kun en ting og sige: SKANDALEDOMMER....
At Linderoth kan slippe fra den kamp uden mindst et gult kort er mig en gåde, han lavede 4-5 frispark der burde have givet gult....
-
Klauzito
Men igen! Meget af det er ift dansk standard. I Europa cup kampe vil meget af det der knapt blive dømt. Men et par gule kunne der nu godt være faldet til FCK.
-
Ravnen
Dommeren var ærligt talt noget underlig i dag, jeg har sjældent oplevet en dommer opføre sig så ubehersket overfor spillerne på banen, han ligefrem skubbede til Pimpong og gik generelt ikke af vejen for at tirre spillerne. Han skal være glad for der ikke var mere nerve på i dag, så havde det udviklet sig til en ond affære.
Det er i det mindste den opfattelse jeg fik fra sidelinien..
Så hvis man råbte skandale dommer efter ham så er det ikke helt ufortjent (-;
Det er i det mindste den opfattelse jeg fik fra sidelinien..
Så hvis man råbte skandale dommer efter ham så er det ikke helt ufortjent (-;