3 kampe tilbage

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Klauzito

3 kampe tilbage

Indlæg af Klauzito »

2 FC København (MP)..30 15 7 8 50-37 52
3 FC Midtjylland.....30 15 5 10 42-39 50
4 AaB................30 14 7 9 55-39 49
5 Esbjerg............30 13 8 9 59-44 47

FCMs restprogram
Randers FC-FC Midtjylland
Esbjerg-FC Midtjylland
FC Midtjylland-AaB

FCKs restprogram
FC København-Esbjerg
AaB- FC København
FC København-Herfølge

AaBs restprogram
OB-AaB
AaB-FC København
FC Midtjylland-AaB

EFBs restprogram
FC København-Esbjerg
Esbjerg-FC Midtjylland
Randers FC-Esbjerg

Umiddelbart ser AaB ud til at ha det hårdeste program tilbage og de har i de sidste kampe ikke virket total stabile.
FCK ser ud til at ha det nemmeste program, den 2. plads bliver utrolig svær at snuppe.

EFBs og vores restprogram virker ret lige, så den kamp i Esbjerg ligner en nøglekamp, en vi skal ha point i for at holde 3. pladsen.

Men vinder vi i Randers i næste uge og AaB og EFB taber eller spiller uafgjort begynder det altså ret meget at ligne medaljer
Senest rettet af Klauzito 30. maj 2005, 11:41, rettet i alt 1 gang.

jj

Re: 3 kampe tilbage

Indlæg af jj »

virker vores program let?

Det synes jeg ikke, hvis man tager i betragtning, at randers skal vinde og vi har nr. 4 og 5, som begge har noget at spille om..

Esbjerg ude, tror jeg virkelig bliver svært

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

jj skrev:
-------------------------------------------------------
> virker vores program let?

Er det mig du stiller det spørgsmål for det har jeg vist ikke givet udtryk for?!?!

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Jeg tror på:

Randers-FCM 2
Esbjerg-FCM X
FCM-Aab 1 FCM TOTAL = 57 point.

OB-Aab 1
Aab-FCK 1
FCM-Aab 1 Aab TOTAL = 51 point.

FCK-Esbjerg X
Aab-FCK 1
FCK-Herfølge 1 FCK TOTAL = 56 point.

FCK-Esbjerg X
Esbjerg-FCM X
Randers-Efb 2 Efb TOTAL = 52 point

Altså sølv til drengene. Det er ikke umuligt. I hvert tilfælde bronze og stadig den hidtil bedste sæson i FCM's historie!!!!! Hvem ville ha troet det, lige efter salget af en hvis egypter og DK's bedste keeper.

FORZA FCM

ulv865

Jakob/3346

Indlæg af Jakob/3346 »

det er godt at se at du er så optimist, men pas nu på med at sætte for høje forventninger, der kan ske meget endnu. husk bare på hvor dårligt vi spillede i starten af foråret.

René

Indlæg af René »

kampen i Esbjerg er vigtig - men kampen i Randers er endnu vigtigere - vinder vi her, og FCK slår EFB (hvilket jeg tror de gør) - ja, så kan vi reelt nøjes med 1 point i de 2 sidste kampe - så er Royal League og Europa Cup en kendsgerning - derfor kære Randers - håber ikke, at i får hjælp fra FCM i nedrykningsdramaet!

Bør/kan vi ikke slå dem? De SKAL pinedød have 3 points og er presset udover kanten - det bør vi kunne lukrere på - enig?

René

Indlæg af René »

tror desværre ikke, at OB slår Aab - OB´s sæson sluttede i Esbjerg i går - hvad har de lige at spille for........?

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

René skrev:
> kampen i Esbjerg er vigtig - men kampen i Randers
> er endnu vigtigere - vinder vi her, og FCK slår
> EFB (hvilket jeg tror de gør) - ja, så kan vi
> reelt nøjes med 1 point i de 2 sidste kampe - så
> er Royal League og Europa Cup en kendsgerning -
> derfor kære Randers - håber ikke, at i får hjælp
> fra FCM i nedrykningsdramaet!

UEFA-cup er jo allerede nærmest en kendsgerning. Brøndby fører med 8 point og skal bare ha' et point i de sidste 3 kampe, så er de mestre. Deres målscore er meget bedre end FCKs. 3. pladsen gir ikke UEFA-Cup.

> Bør/kan vi ikke slå dem? De SKAL pinedød have 3
> points og er presset udover kanten - det bør vi
> kunne lukrere på - enig?

Ja, vi skal slå Randers. Ikke fordi de skal ha' 3 point, men fordi vi skal ha' 3 point. Hvis vi ikke kan slå Randers, så fortjener vi ikke medaljer... vi har et meget bedre hold og har noget at spille for. Randers er færdige...

Mht. 2. pladsen så har vi en stor fordel i at vi selv kan afgøre det mod Aab. Desuden skal Aab og FCK møde hinanden, og de kunne jo passende spille uafgjort.

René

Indlæg af René »

god pointe - men vi er jo ikke ligefrem overbevisende på udebane - tænker bl.a. med gru på vores kamp og indstilling i Odense........Omvendt - kan vi stille med samme 11 som mod FCK, stiller vi også med en noget stærkere opstilling end i Odense...."gynger og karuseller".....

Jean / BW# 1238

René skrev:
> god pointe - men vi er jo ikke ligefrem
> overbevisende på udebane - tænker bl.a. med gru på
> vores kamp og indstilling i Odense........Omvendt
> - kan vi stille med samme 11 som mod FCK, stiller
> vi også med en noget stærkere opstilling end i
> Odense...."gynger og karuseller".....

Rigtigt. Jeg tænker med gru på udekampen mod Esbjerg. Esbjerg har ligaens 2. bedste hjemmebane efter os..., og vi har ikke været gode på udebane. I samme runde skal Aab og FCK møde hinanden, så vi må håbe de spiller uafgjort, eller at Aab vinder, hvis de har tabt point i runden inden mod OB...

En ting er sikkert. Topstriden bliver mere spændende end bundstriden. Jeg tror ikke på Herfølge og Randers kan hente point nok ind på FCN. Herfølge har et umuligt kampprogram, og Randers' er ikke meget bedre.

René

Indlæg af René »

men kampen mod Esbjerg kan vi tage mere med "ro", hvis vi får 3 P mod Randers - det er til gengæld også vigtigt!

Jean / BW# 1238

René skrev:
> men kampen mod Esbjerg kan vi tage mere med "ro",
> hvis vi får 3 P mod Randers - det er til gengæld
> også vigtigt!

Ja, det kommer sandelig an på om du går efter 2. eller 3. pladsen... :-)

6 point er nok ikke nok... for så skal FCK bare ha' 4 point i de sidste 3 kampe. De møder Herfølge, som gir dem 3 point, og derudover har de Aab og Esbjerg, og der er 1 point så nok for FCK, så når de 4 i alt. FCK har bedre målscore end os.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Mener dog heller ikke, at FCK har det nemmeste program tilbage... Det synes jeg faktisk at Esbjerg har...

De plejer at være rimelig skrappe på hjemmebane, og tror sgu at FCK er gået i stå.... så tror på Esbjerg point i parken.... og derefter Har de os hjemme og til sidst randers ude.... ligner minimum 7 point er jeg bange for...

Vi skal gerne kunne slå randers og Aab.... det burde kunne lade sig gøre. Og det burde give minimum seks point.

FCK taber point i de sidste tre kampe. Det er jeg overbevist om. Både i parken mod Esbjerg og i Aab. Men tager nok tre point hjemme mod Herfølge (som er det dårligste hold i SAS-ligaen siden B93 og Århus Fremad) derfor minimum 5 point

Aab tager point fra FCK... Men kampen mellem OB og AaB er meget spændende og kan gå hver vej. Også selvom OB ikke har andet end en ekstra hjemmekamp at spille for. Så minimum 2 point. Men nok nærmere 4.

Slutstillingen bliver vist FCM på 2. pladsen og Esbjerg på 3. pladsen.

Jean / BW# 1238

mancitydk skrev:
> De plejer at være rimelig skrappe på hjemmebane,
> og tror sgu at FCK er gået i stå.... så tror på
> Esbjerg point i parken.... og derefter Har de os
> hjemme og til sidst randers ude.... ligner minimum
> 7 point er jeg bange for...
>
> Vi skal gerne kunne slå randers og Aab.... det
> burde kunne lade sig gøre. Og det burde give
> minimum seks point.

Ja, det svært at få mere end 6 point i 2 kampe... ;-)

> FCK taber point i de sidste tre kampe. Det er jeg
> overbevist om. Både i parken mod Esbjerg og i Aab.
> Men tager nok tre point hjemme mod Herfølge (som
> er det dårligste hold i SAS-ligaen siden B93 og
> Århus Fremad) derfor minimum 5 point

Hvis du mener FCK får 5 point i de sidste 3 kampe, så er de 7 foran FCM. Du mener altså at FCM vinder de 3 sidste... ellers kan det ikke blive til 2. plads, da FCK har bedre målscore end FCM.

> Slutstillingen bliver vist FCM på 2. pladsen og
> Esbjerg på 3. pladsen.

Det kan ikke lade sig gøre... Esbjerg har 10 point (5 point i dag) op til FCK (forudsat FCK får 5 point, som du mener de gør.)

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Godt nok.... det var også en fejl fra min side.... glemte lige FCK i slutstillingen.... :) mener ¨åbenbart ikke de hører hjemme:) Undskyld men det er eksamensstresset...

Besvar