Det er virkelig flot... og noget som jeg bestemt ikke havde troet han ville opnå... i hvert fald ikke i sin første sæson.. Skråt op med de folk (inklusive mig selv), der sagde at han ikke var de 30 mio. værd....Mon ikke Palermo får mindst det dobbelte?
Det er sgu i orden! Tror heller ikke der går længe inden vi ser Kjær på landsholdet... Vi vidste han var et kæmpe talent, men det var nok de færreste, der havde regnet med at det ville gå så godt på så kort tid..
"Hvis ikke fodbold fandtes, ville vi alle være frustrede fodboldspillere" - Mick Lyons.
Det er jo en kanon landskamp Simon spiller. På en eller anden underlig vis får han tilsyneladende lavet et straffespark, som kun dommeren kan se. Heldigvis stod Thomas Sørensen jo nok også hans bedste kamp for DK. Jeg synes faktisk ikke at Simon og Agger laver en eneste fejl dernede. Og hvor er Zlatan dog bare opreklameret.
Midterforsvarer burde hedde Simon Kjær og Daniel Agger nu. Agger er jo fortjent nok selvskreven, og Simon er jo bare 10 gange bedre end Krøldrup. For mig er der ingen tvivl om hvem det skal være.
Håber bestemt at Morten vil beholde den forsvarsopstilling han brugte mod svensken.
Jeg er også vildt imponeret over at en så und debutant kan gå ind og spille sig op efter en katastrofe start. Virkelig flot, er også helt enig i vi har fundet det nye midterforsvar på landsholdet det er der hvis ingen der kan være i tvivl om.