FCM vs Sønderjyske
-
Dondy
Re: Ny træner
Hans Backe ville være en rigtig god træner, men han spiller lidt kedeligt fodbold så jeg ved ikke om vi er interesserede i ham.
Han kunne dog måske skabe gode resultater.
Han kunne dog måske skabe gode resultater.
-
BW - 665
Re: Juande Ramos
Det er allerede udmeldt at han ikke får en ny kontrakt i Madrid efter sæsonen, måske var det en mulighed? Han klarede det jo godt i Sevilla, og han trænger nok til lidt medvind efter de seneste fyringer, han kan uden tvivl give truppen et boost!
-
Le compte
Re: Pinlig og skamfuld halvleg!
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Så fordi man ikke har fuld indsigt i
> trænermarkedet, kan man altså ikke mene at den
> nuværende ikke gør det godt nok, til trods for
> selv den mest snævertsynede kan se problemerne?
Jo men det er vel ikke debatskabende bare at lukke sin galde ud ved at svine spillerne og kalde dem lallende amatører. Det er vel for f..... da et debatforum IKKE et kritikforum.
> Magen til useriøs tilgang til debatten skal man da
> lede længe efter,
Du skal ikke lede længe efter mere en useriøst tilgang til debatten. Men du læser måske ikke dine indlæg inden du poster dem? Touché
Den lå sgu da lige til højrebenet mand!
så kan vi altså lige så godt
> sløjfe diskussionen med mindre du altså kan sige
> god for de alternativer der nævnes?
Jeg skal ikke sige god for alternativerne. Men de forslag du kunne komme med hvis du gad istedet for at kritisere alt og alle er vel selfølgelig til debat ligesom TT er det i øjeblikket Jeg er enig i at hans stilling er til diskussion, men TT er trods alt bedre end ingen træner (det ved jeg godt nogle sikkert vil være uenige efter kampen igår)
Andet sted i tråden forelsås Allan Kuhn som er godt bud men som vel har samme mængde erfaring som TT. Kuhn har gjort det godt i en periode og jeg skal ikke afvise ham. En anden foreslår Hans Backe som helt klart er et godt bud som er relastisk for FCM at hente.
Der findes
> masser af skandinaviske, hollandske, tyske og
> britiske trænere derude og går ud fra at Ørgaard
> ved mere hvad der rører sig på det marked end vi
> gør.
>
Ja for du er jo tilfreds med ørgårds spillerindkøb så han finder sikkert en træner bare sådan lige. Du har kværnet løs om hvordan vores scouts i østeuropa er udulige og hvordan ørgård har købt tvivlsomme spillere (skal jeg finde links til dine indlæg?) Men det er godt at høre at du erkender at Ørgård ved mere om transfermarkeded end vi gør (det gælder måske kun trænermarked?)
> Og så kan du snakke løs om mulige
> indkøringsperioder og spekulere i hvad der gavner
> FCM på sigt, noget som du naturligvis INTET ved om
> og som du naturligvis INTET har at have i.
Ved du mere om dette end mig? Har du et ansættelsesforhold hos FCM (så er du vist den mest iloyale medarbejder man kan tænke sig) eller har du en bagrund i en superliga eller divisions klub der gør at du ved mere end mig. Du kan ikke argumentere for at jeg INTET ved om dette før du dokumentere at du ved mere og at dine argumenter dermed bliver mere valide end mine. (magen til useriøs tilgang til debatten....)
Det du
> kan forholde dig til er nutiden og, at spillet
> ikke fungerer og ikke har gjort det i umindelige
> tider og at TT ikke endnu har vist nogle som helst
> tegn på at han har de løsninger der skal til for
> at løsne op for det planløse spil vi er vidner
> til, vi har ganske enkelt ikke nogle idéer
> overhovedet i vores tilgang til fodbolden.
Ja spillet fungere ikke lige nu og resultaterne kommer heller ikke. Det kan man ikke være uenig i.
Desuden
> kan du forholde dig til vores spilleres mentale
> tilstand, ellers snarere fraværet af vores
> spilleres mentale tilstand og hvor træners
> manglende evne til at motivere og begejstre
> spillerne.
Nu har jeg ikke klæbehjerne, men var du imponeret at ER evne til at motiver spillerne?
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,486 ... #msg-48618
Jeg citerer:
"Erik Rasmussen: 7 Det er for dårligt man ikke er bedre i stand til at sætte spillerne op til en kamp som kan betyde sølvmedaljer. Omvendt skal han dog også have ros for at turde satse offensivt da kampen skulle afgøres og indskifte angribere for defensive spillere."
Men måske en af de utallige britiske, hollandske, svenske eller andre udenlandske træner kan motivere bedre?
>
> Holdet har behov for ny idéer, ny input og ny
> motivation og det kan en ny træner bringe holdet,
> så enkelt er det faktisk.
>
Ja forhåbentligt eller er der ikke ide at skulle skifte træner.
> Og nej, jeg mener ikke at fans kan påvirke en kamp
> så meget at de kan vende den forestilling vi var
> vidner til igår. Om der havde være 100.000 aktive
> fans til stede, ændrer ikke ved det faktum at vi
> igen gik på banen uden at have en plan eller
> taktik og spillerne tydeligvis mere havde lyst til
> at være hjemme og spille playstation..
Playstation? Og du taler om en seriøs tilgang til debatten? Så kan jeg jo sige at "det ved du absolut INTET og og som du naturligvis INTET har at have i". (for at bruge din egen retorik)
Jeg har ikke til hensigt at forsvare TT uanset hvad, men inden man kræver fyringer må man da se på konsekvensen. Vi skal finde en ny træner. HVEM? At du så flegner ud over at jeg spørger til en navngiven person, og ævler om at der findes massevis at trænere. Det ved jeg sgu da godt. Der er vel en træner til hvert fodboldhold og så kan jeg trods alt godt regne ud at der findes en del. Det var ikke det der var øvelsen. Det var at se realistisk på de mulige emner som vi kan tiltrække så kan vi vurdere TT op i mod dette. Det vil være debatskabende og analyserende.
I modsætning til KRITISERENDE som du altid er. Beklager at det er personligt. Men find dog 3 positive indlæg du har postet på graven hvor du ikke er udpræget negativ. Så lover jeg en gratis gå-tur til Kina (forplejning og andre omkostninger betaler du selv, det er kun transporten der er gratis)
GODDAW MAND ØKSESKAFT!
Det er da godt man har fri fra arbejde så man har tid til at svare på den slags. Det er da ikke værd at bruge sin kostbare fritid på folk som aldrig flytter deres holdning bare en smule.
Jeg overvejer ny signatur
"Mod tåber kæmper selv guderne forgæves..."
> Så fordi man ikke har fuld indsigt i
> trænermarkedet, kan man altså ikke mene at den
> nuværende ikke gør det godt nok, til trods for
> selv den mest snævertsynede kan se problemerne?
Jo men det er vel ikke debatskabende bare at lukke sin galde ud ved at svine spillerne og kalde dem lallende amatører. Det er vel for f..... da et debatforum IKKE et kritikforum.
> Magen til useriøs tilgang til debatten skal man da
> lede længe efter,
Du skal ikke lede længe efter mere en useriøst tilgang til debatten. Men du læser måske ikke dine indlæg inden du poster dem? Touché
så kan vi altså lige så godt
> sløjfe diskussionen med mindre du altså kan sige
> god for de alternativer der nævnes?
Jeg skal ikke sige god for alternativerne. Men de forslag du kunne komme med hvis du gad istedet for at kritisere alt og alle er vel selfølgelig til debat ligesom TT er det i øjeblikket Jeg er enig i at hans stilling er til diskussion, men TT er trods alt bedre end ingen træner (det ved jeg godt nogle sikkert vil være uenige efter kampen igår)
Andet sted i tråden forelsås Allan Kuhn som er godt bud men som vel har samme mængde erfaring som TT. Kuhn har gjort det godt i en periode og jeg skal ikke afvise ham. En anden foreslår Hans Backe som helt klart er et godt bud som er relastisk for FCM at hente.
Der findes
> masser af skandinaviske, hollandske, tyske og
> britiske trænere derude og går ud fra at Ørgaard
> ved mere hvad der rører sig på det marked end vi
> gør.
>
Ja for du er jo tilfreds med ørgårds spillerindkøb så han finder sikkert en træner bare sådan lige. Du har kværnet løs om hvordan vores scouts i østeuropa er udulige og hvordan ørgård har købt tvivlsomme spillere (skal jeg finde links til dine indlæg?) Men det er godt at høre at du erkender at Ørgård ved mere om transfermarkeded end vi gør (det gælder måske kun trænermarked?)
> Og så kan du snakke løs om mulige
> indkøringsperioder og spekulere i hvad der gavner
> FCM på sigt, noget som du naturligvis INTET ved om
> og som du naturligvis INTET har at have i.
Ved du mere om dette end mig? Har du et ansættelsesforhold hos FCM (så er du vist den mest iloyale medarbejder man kan tænke sig) eller har du en bagrund i en superliga eller divisions klub der gør at du ved mere end mig. Du kan ikke argumentere for at jeg INTET ved om dette før du dokumentere at du ved mere og at dine argumenter dermed bliver mere valide end mine. (magen til useriøs tilgang til debatten....)
Det du
> kan forholde dig til er nutiden og, at spillet
> ikke fungerer og ikke har gjort det i umindelige
> tider og at TT ikke endnu har vist nogle som helst
> tegn på at han har de løsninger der skal til for
> at løsne op for det planløse spil vi er vidner
> til, vi har ganske enkelt ikke nogle idéer
> overhovedet i vores tilgang til fodbolden.
Ja spillet fungere ikke lige nu og resultaterne kommer heller ikke. Det kan man ikke være uenig i.
Desuden
> kan du forholde dig til vores spilleres mentale
> tilstand, ellers snarere fraværet af vores
> spilleres mentale tilstand og hvor træners
> manglende evne til at motivere og begejstre
> spillerne.
Nu har jeg ikke klæbehjerne, men var du imponeret at ER evne til at motiver spillerne?
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,486 ... #msg-48618
Jeg citerer:
"Erik Rasmussen: 7 Det er for dårligt man ikke er bedre i stand til at sætte spillerne op til en kamp som kan betyde sølvmedaljer. Omvendt skal han dog også have ros for at turde satse offensivt da kampen skulle afgøres og indskifte angribere for defensive spillere."
Men måske en af de utallige britiske, hollandske, svenske eller andre udenlandske træner kan motivere bedre?
>
> Holdet har behov for ny idéer, ny input og ny
> motivation og det kan en ny træner bringe holdet,
> så enkelt er det faktisk.
>
Ja forhåbentligt eller er der ikke ide at skulle skifte træner.
> Og nej, jeg mener ikke at fans kan påvirke en kamp
> så meget at de kan vende den forestilling vi var
> vidner til igår. Om der havde være 100.000 aktive
> fans til stede, ændrer ikke ved det faktum at vi
> igen gik på banen uden at have en plan eller
> taktik og spillerne tydeligvis mere havde lyst til
> at være hjemme og spille playstation..
Playstation? Og du taler om en seriøs tilgang til debatten? Så kan jeg jo sige at "det ved du absolut INTET og og som du naturligvis INTET har at have i". (for at bruge din egen retorik)
Jeg har ikke til hensigt at forsvare TT uanset hvad, men inden man kræver fyringer må man da se på konsekvensen. Vi skal finde en ny træner. HVEM? At du så flegner ud over at jeg spørger til en navngiven person, og ævler om at der findes massevis at trænere. Det ved jeg sgu da godt. Der er vel en træner til hvert fodboldhold og så kan jeg trods alt godt regne ud at der findes en del. Det var ikke det der var øvelsen. Det var at se realistisk på de mulige emner som vi kan tiltrække så kan vi vurdere TT op i mod dette. Det vil være debatskabende og analyserende.
I modsætning til KRITISERENDE som du altid er. Beklager at det er personligt. Men find dog 3 positive indlæg du har postet på graven hvor du ikke er udpræget negativ. Så lover jeg en gratis gå-tur til Kina (forplejning og andre omkostninger betaler du selv, det er kun transporten der er gratis)
GODDAW MAND ØKSESKAFT!
Det er da godt man har fri fra arbejde så man har tid til at svare på den slags. Det er da ikke værd at bruge sin kostbare fritid på folk som aldrig flytter deres holdning bare en smule.
Jeg overvejer ny signatur
"Mod tåber kæmper selv guderne forgæves..."
-
PS
Re: Well said
Well said Le Compte, jeg kan tilslutte mig det meste du siger i dit indlæg, det er grænsende til deprimerende at læse indlæg, der overvejende er negative og kritiserende, som ofte i den grad mangler reelle konstruktive forslag og løsninger til de kritiserede punkter.
Dette er en generel betragtning af indlæg i diverse fodbold forums, for det er selvfølge forventelig at der vil være en tendens til overvejende negative indlæg efter fcm's præstation igår og den seneste tid.
Dette er en generel betragtning af indlæg i diverse fodbold forums, for det er selvfølge forventelig at der vil være en tendens til overvejende negative indlæg efter fcm's præstation igår og den seneste tid.
-
Hausser
Le compte Skrev:
> Jo men det er vel ikke debatskabende bare at lukke
> sin galde ud ved at svine spillerne og kalde dem
> lallende amatører. Det er vel for f..... da et
> debatforum IKKE et kritikforum.
En trænerfyring er da netop en radikal forandring og da netop en debatskabende problemstilling, med mindre alle altså er enige. Pudsigt nok er der flere og flere der kan se det jeg har prædiken i lang tid efterhånden. Er du uenig i at en trænerfyring er en særdels kontruktiv løsning på massive spillemæssige og mentale problemer i FCM?
At der ryger nogle svinere med i farten til vores millionærer på fodboldbanen, som bare ikke havde lyst den dag, er vist ikke så ulogisk endda, når de lige har præsteret noget af det værste nogensinde i FCMs historie. Her behøver du ikke bare læse hvad jeg mener, her kan du også læse hvad Ørgaard og Thomasberg mener. Lallende, overbetalte, amatører m.m. jeg kan 100% stå inde for alt det jeg har kaldt spillerne med direktørlønningerne.
> Ja for du er jo tilfreds med ørgårds spillerindkøb
> så han finder sikkert en træner bare sådan lige.
> Du har kværnet løs om hvordan vores scouts i
> østeuropa er udulige og hvordan ørgård har købt
> tvivlsomme spillere (skal jeg finde links til dine
> indlæg?) Men det er godt at høre at du erkender at
> Ørgård ved mere om transfermarkeded end vi gør
> (det gælder måske kun trænermarked?)
Har du været tilfreds med Ørgaards spillerindkøb? Det ændrer dog ikke ved det faktum at han åbenlyst har bedre indsigt i spillermarkedet end både du og jeg og derfor også kan handle ud fra et betydeligt mere objektivt grundlag end både du og jeg. At spillerne så ikke har slået til er jo en anden diskussion, men det ændrer ikke ved at Ørgaard bør have et mere rationelt beslutningsgrundlag for at hente spillerforstrækninger end både du og jeg.
Lige så, bør han naturligvis også vide mere om hvad der sker på trænerfronten end du og jeg, som er stærkt begrænsede i vores viden om alt andet danske trænere og så de mest feterede trænere rundt om. Hvor mange AaBere var det lige der havde gættet på at de ville hente Pehrsson som ny cheftræner i vinters? Kendte Sifferne Bo Johansson før han blev hentet til klubben og skaffede dem et mesterskab?
Pointen er at vores tilgang til en problemstilling om ny træner, er så rationelt begrænset at du snildt vil kunne afvise de 5-10 emner som blir bragt på banen og garanteret have ret, men det altså ikke behovet for en ny træner mindre aktuelt at du kan afvise den ene efter den anden.
Må jeg spørge, vil konklusionen på "nævn en træner", "hvem er bedre" -tilgangen være, at såfremt Gravens brugere ikke kan nævne en kvalificeret kandidat til trænersædet, ja så må TT være den rette træner?
> Ved du mere om dette end mig? Har du et
> ansættelsesforhold hos FCM (så er du vist den mest
> iloyale medarbejder man kan tænke sig) eller har
> du en bagrund i en superliga eller divisions klub
> der gør at du ved mere end mig. Du kan ikke
> argumentere for at jeg INTET ved om dette før du
> dokumentere at du ved mere og at dine argumenter
> dermed bliver mere valide end mine. (magen til
> useriøs tilgang til debatten....)
Problemet er at du ikke laver andet end at spekulere og ikke baserer dine spekulationer på noget som helst rationelt begrundet. Når du skriver at det vil koste på lang sigt at fyre Thomasberg, så er det fuldstændigt grebet ud af ingenting og baseret på - ingenting. Den slags er faktisk ikke debat, det er faktisk bare indholdsløst. Hvor ser du det perspektiv som du mener kommer til at koste os på længere sigt såfremt vi fyrer TT?
Jeg derimod, forholder mig til resultaterne, spillet, erfaringen m.m. når jeg vurderer TTs præstationer. Jeg kan ikke få øje på nogen spillemæssig fremgang, eller indikationer på at spillet er ved at blive bedre eller at TT har de løsninger der skal til for at vende skuden. Kan du det?
> Nu har jeg ikke klæbehjerne, men var du imponeret
> at ER evne til at motiver spillerne?
>
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,48618,48618#ms
> g-48618
>
> Jeg citerer:
>
> "Erik Rasmussen: 7 Det er for dårligt man ikke er
> bedre i stand til at sætte spillerne op til en
> kamp som kan betyde sølvmedaljer. Omvendt skal han
> dog også have ros for at turde satse offensivt da
> kampen skulle afgøres og indskifte angribere for
> defensive spillere."
>
> Men måske en af de utallige britiske, hollandske,
> svenske eller andre udenlandske træner kan
> motivere bedre?
Nu er det nemt at hive en enkelt kamp ud af helheden og fokusere på den, men det ændrer ikke ved at moralen og spillelysten var langt bedre under ER, end den har været under TT, eller det er du måske uenig i?
> Jeg har ikke til hensigt at forsvare TT uanset
> hvad, men inden man kræver fyringer må man da se
> på konsekvensen. Vi skal finde en ny træner. HVEM?
> At du så flegner ud over at jeg spørger til en
> navngiven person, og ævler om at der findes
> massevis at trænere. Det ved jeg sgu da godt. Der
> er vel en træner til hvert fodboldhold og så kan
> jeg trods alt godt regne ud at der findes en del.
> Det var ikke det der var øvelsen. Det var at se
> realistisk på de mulige emner som vi kan tiltrække
> så kan vi vurdere TT op i mod dette. Det vil være
> debatskabende og analyserende.
Du er ude hvor du ganske enkelt ikke kan bunde, at TT position er til diskussion, skyldes altså en analyserende og rationel tilgang til hvad manden har magtet og præsteret, eller rettere hvad han ikke har magtet og præsteret.
> I modsætning til KRITISERENDE som du altid er.
> Beklager at det er personligt. Men find dog 3
> positive indlæg du har postet på graven hvor du
> ikke er udpræget negativ. Så lover jeg en gratis
> gå-tur til Kina (forplejning og andre omkostninger
> betaler du selv, det er kun transporten der er
> gratis)
>
> GODDAW MAND ØKSESKAFT!
Jeg syntes helt ærligt du bliver lidt tøsesur og småbarnlig, måske du bare ikke er voksen nok til at debattere fodbold? Er du ikke det, er der vel ikke meget fornuft i at spilde tid på dig?
> Jo men det er vel ikke debatskabende bare at lukke
> sin galde ud ved at svine spillerne og kalde dem
> lallende amatører. Det er vel for f..... da et
> debatforum IKKE et kritikforum.
En trænerfyring er da netop en radikal forandring og da netop en debatskabende problemstilling, med mindre alle altså er enige. Pudsigt nok er der flere og flere der kan se det jeg har prædiken i lang tid efterhånden. Er du uenig i at en trænerfyring er en særdels kontruktiv løsning på massive spillemæssige og mentale problemer i FCM?
At der ryger nogle svinere med i farten til vores millionærer på fodboldbanen, som bare ikke havde lyst den dag, er vist ikke så ulogisk endda, når de lige har præsteret noget af det værste nogensinde i FCMs historie. Her behøver du ikke bare læse hvad jeg mener, her kan du også læse hvad Ørgaard og Thomasberg mener. Lallende, overbetalte, amatører m.m. jeg kan 100% stå inde for alt det jeg har kaldt spillerne med direktørlønningerne.
> Ja for du er jo tilfreds med ørgårds spillerindkøb
> så han finder sikkert en træner bare sådan lige.
> Du har kværnet løs om hvordan vores scouts i
> østeuropa er udulige og hvordan ørgård har købt
> tvivlsomme spillere (skal jeg finde links til dine
> indlæg?) Men det er godt at høre at du erkender at
> Ørgård ved mere om transfermarkeded end vi gør
> (det gælder måske kun trænermarked?)
Har du været tilfreds med Ørgaards spillerindkøb? Det ændrer dog ikke ved det faktum at han åbenlyst har bedre indsigt i spillermarkedet end både du og jeg og derfor også kan handle ud fra et betydeligt mere objektivt grundlag end både du og jeg. At spillerne så ikke har slået til er jo en anden diskussion, men det ændrer ikke ved at Ørgaard bør have et mere rationelt beslutningsgrundlag for at hente spillerforstrækninger end både du og jeg.
Lige så, bør han naturligvis også vide mere om hvad der sker på trænerfronten end du og jeg, som er stærkt begrænsede i vores viden om alt andet danske trænere og så de mest feterede trænere rundt om. Hvor mange AaBere var det lige der havde gættet på at de ville hente Pehrsson som ny cheftræner i vinters? Kendte Sifferne Bo Johansson før han blev hentet til klubben og skaffede dem et mesterskab?
Pointen er at vores tilgang til en problemstilling om ny træner, er så rationelt begrænset at du snildt vil kunne afvise de 5-10 emner som blir bragt på banen og garanteret have ret, men det altså ikke behovet for en ny træner mindre aktuelt at du kan afvise den ene efter den anden.
Må jeg spørge, vil konklusionen på "nævn en træner", "hvem er bedre" -tilgangen være, at såfremt Gravens brugere ikke kan nævne en kvalificeret kandidat til trænersædet, ja så må TT være den rette træner?
> Ved du mere om dette end mig? Har du et
> ansættelsesforhold hos FCM (så er du vist den mest
> iloyale medarbejder man kan tænke sig) eller har
> du en bagrund i en superliga eller divisions klub
> der gør at du ved mere end mig. Du kan ikke
> argumentere for at jeg INTET ved om dette før du
> dokumentere at du ved mere og at dine argumenter
> dermed bliver mere valide end mine. (magen til
> useriøs tilgang til debatten....)
Problemet er at du ikke laver andet end at spekulere og ikke baserer dine spekulationer på noget som helst rationelt begrundet. Når du skriver at det vil koste på lang sigt at fyre Thomasberg, så er det fuldstændigt grebet ud af ingenting og baseret på - ingenting. Den slags er faktisk ikke debat, det er faktisk bare indholdsløst. Hvor ser du det perspektiv som du mener kommer til at koste os på længere sigt såfremt vi fyrer TT?
Jeg derimod, forholder mig til resultaterne, spillet, erfaringen m.m. når jeg vurderer TTs præstationer. Jeg kan ikke få øje på nogen spillemæssig fremgang, eller indikationer på at spillet er ved at blive bedre eller at TT har de løsninger der skal til for at vende skuden. Kan du det?
> Nu har jeg ikke klæbehjerne, men var du imponeret
> at ER evne til at motiver spillerne?
>
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,48618,48618#ms
> g-48618
>
> Jeg citerer:
>
> "Erik Rasmussen: 7 Det er for dårligt man ikke er
> bedre i stand til at sætte spillerne op til en
> kamp som kan betyde sølvmedaljer. Omvendt skal han
> dog også have ros for at turde satse offensivt da
> kampen skulle afgøres og indskifte angribere for
> defensive spillere."
>
> Men måske en af de utallige britiske, hollandske,
> svenske eller andre udenlandske træner kan
> motivere bedre?
Nu er det nemt at hive en enkelt kamp ud af helheden og fokusere på den, men det ændrer ikke ved at moralen og spillelysten var langt bedre under ER, end den har været under TT, eller det er du måske uenig i?
> Jeg har ikke til hensigt at forsvare TT uanset
> hvad, men inden man kræver fyringer må man da se
> på konsekvensen. Vi skal finde en ny træner. HVEM?
> At du så flegner ud over at jeg spørger til en
> navngiven person, og ævler om at der findes
> massevis at trænere. Det ved jeg sgu da godt. Der
> er vel en træner til hvert fodboldhold og så kan
> jeg trods alt godt regne ud at der findes en del.
> Det var ikke det der var øvelsen. Det var at se
> realistisk på de mulige emner som vi kan tiltrække
> så kan vi vurdere TT op i mod dette. Det vil være
> debatskabende og analyserende.
Du er ude hvor du ganske enkelt ikke kan bunde, at TT position er til diskussion, skyldes altså en analyserende og rationel tilgang til hvad manden har magtet og præsteret, eller rettere hvad han ikke har magtet og præsteret.
> I modsætning til KRITISERENDE som du altid er.
> Beklager at det er personligt. Men find dog 3
> positive indlæg du har postet på graven hvor du
> ikke er udpræget negativ. Så lover jeg en gratis
> gå-tur til Kina (forplejning og andre omkostninger
> betaler du selv, det er kun transporten der er
> gratis)
>
> GODDAW MAND ØKSESKAFT!
Jeg syntes helt ærligt du bliver lidt tøsesur og småbarnlig, måske du bare ikke er voksen nok til at debattere fodbold? Er du ikke det, er der vel ikke meget fornuft i at spilde tid på dig?
-
Hausser
Åh ja, en af de herligt moraliserende og bedrevidende "lad være med at kritisere" indlæg, hvor vi da mangler mange flere af dem! Den der laden-stå-til-attitude, er simpelthen en holdning som kan dræbe fodboldklubber.
-
Altoriso
Hausser Skrev:
> Åh ja, en af de herligt moraliserende og
> bedrevidende "lad være med at kritisere" indlæg,
> hvor vi da mangler mange flere af dem! Den der
> laden-stå-til-attitude, er simpelthen en holdning
> som kan dræbe fodboldklubber.
På samme måde som du efterhånden har dræbt meget af den gode debat der ellers har hersket i mange år herinde
PS og den holdning står jeg ikke alene om...
Så please vil du ikke bare prøve at ændre dig lidt
> Åh ja, en af de herligt moraliserende og
> bedrevidende "lad være med at kritisere" indlæg,
> hvor vi da mangler mange flere af dem! Den der
> laden-stå-til-attitude, er simpelthen en holdning
> som kan dræbe fodboldklubber.
På samme måde som du efterhånden har dræbt meget af den gode debat der ellers har hersket i mange år herinde
PS og den holdning står jeg ikke alene om...
Så please vil du ikke bare prøve at ændre dig lidt
-
Le compte
Hausser Skrev:
> Nu er det nemt at hive en enkelt kamp ud af
> helheden og fokusere på den, men det ændrer ikke
> ved at moralen og spillelysten var langt bedre
> under ER, end den har været under TT, eller det er
> du måske uenig i?
Jeg påpeger bare at du heller ikke var tilfreds med Eriks evner som motivator (det tog 15 sek at finde et negativ indlæg fra din side, men der har også været mange)
>
>
> Jeg syntes helt ærligt du bliver lidt tøsesur og
> småbarnlig, måske du bare ikke er voksen nok til
> at debattere fodbold? Er du ikke det, er der vel
> ikke meget fornuft i at spilde tid på dig?
Barnlig?Ja når man kalder follk lallende amatører er man da selv utrolig moden. Men lad os da ikke spilde mere tid på hinanden for jeg bliver aldrig lige så pesismistisk og negativ som dig. Og vi ender vel bare i en marathon debat som de du har Kent har haft gang i. (IKke engang Kent som har vist en engels tålmodighed har kunne få dig til at se at du er lmere skinger i din debat over for FCM end Cato hvar det over for Cæsar og hans støtter)
Men OK vi bliver ikke enig. Jeg gør som en anden bruger af ulvegraven engang foreslog og springer dine indlæg over (du er da velkommen til at gøre det samme)
> Nu er det nemt at hive en enkelt kamp ud af
> helheden og fokusere på den, men det ændrer ikke
> ved at moralen og spillelysten var langt bedre
> under ER, end den har været under TT, eller det er
> du måske uenig i?
Jeg påpeger bare at du heller ikke var tilfreds med Eriks evner som motivator (det tog 15 sek at finde et negativ indlæg fra din side, men der har også været mange)
>
>
> Jeg syntes helt ærligt du bliver lidt tøsesur og
> småbarnlig, måske du bare ikke er voksen nok til
> at debattere fodbold? Er du ikke det, er der vel
> ikke meget fornuft i at spilde tid på dig?
Barnlig?Ja når man kalder follk lallende amatører er man da selv utrolig moden. Men lad os da ikke spilde mere tid på hinanden for jeg bliver aldrig lige så pesismistisk og negativ som dig. Og vi ender vel bare i en marathon debat som de du har Kent har haft gang i. (IKke engang Kent som har vist en engels tålmodighed har kunne få dig til at se at du er lmere skinger i din debat over for FCM end Cato hvar det over for Cæsar og hans støtter)
Men OK vi bliver ikke enig. Jeg gør som en anden bruger af ulvegraven engang foreslog og springer dine indlæg over (du er da velkommen til at gøre det samme)
-
BW - 665
Jeg tror de 2 "lejre" i ret korslagte i den her debat; den skeptiske anført af Hausser som vil se hoveder rulle, og den optimistiske som vil give snor sæsonen ud for at se om truppen & trænerteamet kan få vendt skuden.
Der er argumenter for begge løsninger, jeg mener naturligvis det er mest givtigt at give TT & co. et los bagi og håbe på en trodsreaktion, at modgang er uundgåeligt, og at vores forkælede fans og publikum, som de seneste par sæsoner er forvendt med tjubang bold og flotte resultater, ser rødt pga. de stort set aldrig har oplevet seriøs modgang - specielt de yngste, som ikke husker vores tid under Troels Bech samt vores to sæsoner med 6. pladser.
Kan også godt følge pessimisterne; spillet på banen ser grælt ud - tager dog stadig skarpt afstand fra retoriken brugt i den her debat, men nok om det. Min pointe er at den her debat som nu ruller bør sættes på stand-by som følge af holdmødet og så observere følgerne af det - uanset hvad når vi åbenlyst ikke til enighed, før der intet håb er for at vende skuden med det nuværende trænerteam, og det kan selv den mest hardcore pessimist endnu ikke udelukke. Har dog ingen illusioner om andet end at det her falder for døve ører...
Der er argumenter for begge løsninger, jeg mener naturligvis det er mest givtigt at give TT & co. et los bagi og håbe på en trodsreaktion, at modgang er uundgåeligt, og at vores forkælede fans og publikum, som de seneste par sæsoner er forvendt med tjubang bold og flotte resultater, ser rødt pga. de stort set aldrig har oplevet seriøs modgang - specielt de yngste, som ikke husker vores tid under Troels Bech samt vores to sæsoner med 6. pladser.
Kan også godt følge pessimisterne; spillet på banen ser grælt ud - tager dog stadig skarpt afstand fra retoriken brugt i den her debat, men nok om det. Min pointe er at den her debat som nu ruller bør sættes på stand-by som følge af holdmødet og så observere følgerne af det - uanset hvad når vi åbenlyst ikke til enighed, før der intet håb er for at vende skuden med det nuværende trænerteam, og det kan selv den mest hardcore pessimist endnu ikke udelukke. Har dog ingen illusioner om andet end at det her falder for døve ører...
-
Hausser
Sandheden er ilde hørt, er det sådan det er Altoriso? Tiden med indoktrinerede ja-sigere er altså ovre og vi er befinder os på den rigtige side af oplysningstiden. Ulvegraven har altid haft ry som en ja-siger klub og du er vel netop typen der bekræfter den fordom. Hvis du så bare kunne sige at noget af det jeg har kritiseret har været forkert, hvad enten det har været spilsystemet, trænerne, enkeltspillere eller indkøbene, men problemet er jo det kan du ikke, jeg har eller får ret hver evig eneste gang og det er måske i virkeligheden det der er problemet, folk vil måske i virkeligheden hellere leve i en tilstand af benægtelse og ikke forholde sig til tingene tilstand.
Men ellers er det da en alvorlig kritik du retter, men mon ikke folk måske i stedet skulle prøve at forholde sig bare en smule kritisk til hvad der foregår i FCM og ikke sidde med skyklapper på og være totalt uforstående overfor hvorfor andre er det?
Men ellers er det da en alvorlig kritik du retter, men mon ikke folk måske i stedet skulle prøve at forholde sig bare en smule kritisk til hvad der foregår i FCM og ikke sidde med skyklapper på og være totalt uforstående overfor hvorfor andre er det?
-
Dondy
Re: Deja Vu
Raska synes jeg prøvede at dirrigere noget igår ihvertfald efter hvad man så på tv, men jeg fattede ihvertfald ikke et ord af hvad han sagde så ved ikke om han kan dirrigerer nogen på holdet.
Ipsa var vel kaptain på U21 landsholdet, men er der lidt sprogproblemer her og han er også meget ung.
Califf var anfører i AAB, men spiller usandsynligt dårligt og burde ikke have haft så lang en kontrakt.
Ried er ikke en leder efter min mening burde han lærer omkring respekt og ydmyghed før han fik flere kampe på første holdet.
Så det vi mangler er en forsvars general som er gal i skralden og som kan råbe de andre op når de nosser i det. Det mener jeg vi mangler og er det vi bør investere i næste gang muligheden byder sig. Gør evt. som Brøndby og hent en gammel svensker ind til et par sæsonner.
Ipsa var vel kaptain på U21 landsholdet, men er der lidt sprogproblemer her og han er også meget ung.
Califf var anfører i AAB, men spiller usandsynligt dårligt og burde ikke have haft så lang en kontrakt.
Ried er ikke en leder efter min mening burde han lærer omkring respekt og ydmyghed før han fik flere kampe på første holdet.
Så det vi mangler er en forsvars general som er gal i skralden og som kan råbe de andre op når de nosser i det. Det mener jeg vi mangler og er det vi bør investere i næste gang muligheden byder sig. Gør evt. som Brøndby og hent en gammel svensker ind til et par sæsonner.
-
Hausser
Smuk forsøg på fuldstændigt at afspore debatten og helt at ignorere det du selv mente handlede om kontruktiv debat, at vi skulle have trænernavne på bordet, måske fordi du kunne se hvor tåbeligt det fremstod?
-
Altoriso
Tja du ved jo godt at kritikken ikke går på dine holdninger, men derimod din evindelige kværuleren i en masse metadebatter, hvor du bare ikke ønsker at stoppe til tiden - altid SKAL du have det sidste ord, og som en aden skriver, så er det med de samme argumenter
Jeg er glad på dine vegne for at holdet har en skidt periode, for som må dit liv være værd at leve...
PS sandheden kender jeg godt - den har mange berettet for mig, men den holdes internt
Jeg er glad på dine vegne for at holdet har en skidt periode, for som må dit liv være værd at leve...
PS sandheden kender jeg godt - den har mange berettet for mig, men den holdes internt
-
Hausser
Det er sgu en jævnt sølle bemærkning det der, der er vist få personer som så inderligt ønsker at det går godt for FCM som jeg, hvorfor hulen tror du ellers jeg skriver det jeg gør og gør opmærksom på de problemstillinger jeg ser hen ad vejen? Det er altsammen noget som vi kan gøre bedre og som jeg mener kan optimere klubben i den rigtige retning.
At jeg SKAL have det sidste ord, hænger ganske enkelt sammen med at jeg er uenig i det andre skriver og at tavshed ikke skal opfattes som en stiltiende accept.
At jeg SKAL have det sidste ord, hænger ganske enkelt sammen med at jeg er uenig i det andre skriver og at tavshed ikke skal opfattes som en stiltiende accept.