Holdet til møde på tirsdag
-
H.Smidt
Re: Holdet til møde på tirsdag
T.T. må nu være en færdig mand i FCM.
Spillere som: Danny Califf, Cr. Poulsen, Jonas Borring, og Thygesen, må en tur ned på FCM2. (det har de vist aldrig prøvet)
Filip Marcic, sælges for højeste bud.
Spillere som: Chr. Sivebæk, Mads Albæk, Jesper Juelsgaard, må være spillere som skal starte inde.
Desuden skal selvfølgelig ikke lejer en spiller som Baba Collins ud, hjem med ham igen...
Ny træner: Allan Kuhn og Hjælpetræner: Claus Madsen.
Så vil det gode spil komme igen, sammen med tilskuerne.
Spillere som: Danny Califf, Cr. Poulsen, Jonas Borring, og Thygesen, må en tur ned på FCM2. (det har de vist aldrig prøvet)
Filip Marcic, sælges for højeste bud.
Spillere som: Chr. Sivebæk, Mads Albæk, Jesper Juelsgaard, må være spillere som skal starte inde.
Desuden skal selvfølgelig ikke lejer en spiller som Baba Collins ud, hjem med ham igen...
Ny træner: Allan Kuhn og Hjælpetræner: Claus Madsen.
Så vil det gode spil komme igen, sammen med tilskuerne.
-
Ravnen
Hollænderen forsøgte sig jo nærmest med en "Klinsmann", og det kunne de åbenbart ikke acceptere i Brønby. Men da Køhlert endelig fik skuden på ret køl, var det jo netop ved at fjerne de spillere som møllestenen ville have væk... parakdoksalt nok 
-
Bobby
Califf skal også sælges og erstattes af en ledertype ala Kristian Bak. Hvem det kan være, har jeg pt desværre ingen bud på, men Califf er bare ikke god nok, og jeg synes på ingen måde, han viser de lederegenskaber, man sagde han havde.
-
Hausser
Re: På tide..
Så årsagen til vi skal beholde TT er - vi skal jo have en træner! - Ikke ligefrem noget overbevisende argument, undskyld hvis jeg ikke falder på halen og lader mig nøje med den grænseløse middelmådighed som TT har været eksponent for i sin tid som træner.
Skal jeg absolut nævne en træner så, så jeg Personligt gerne den karismatiske "no-bullshit" sjællænder, Carsten Broe i vores trænersæde , syntes ganske enkelt det er vildt imponerende hvad han har fået ud af det spillermateriale han har haft til rådighed i SønderjyskE. Spiller for spiller er de suverænt det svageste mandskab i ligaen, men alligevel hænger de på, det er vildt flot.
Skal jeg absolut nævne en træner så, så jeg Personligt gerne den karismatiske "no-bullshit" sjællænder, Carsten Broe i vores trænersæde , syntes ganske enkelt det er vildt imponerende hvad han har fået ud af det spillermateriale han har haft til rådighed i SønderjyskE. Spiller for spiller er de suverænt det svageste mandskab i ligaen, men alligevel hænger de på, det er vildt flot.
-
Bobby
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Skal jeg absolut nævne en træner så, så jeg
> Personligt gerne den karismatiske "no-bullshit"
> sjællænder, Carsten Broe i vores trænersæde ,
> syntes ganske enkelt det er vildt imponerende hvad
> han har fået ud af det spillermateriale han har
> haft til rådighed i SønderjyskE. Spiller for
> spiller er de suverænt det svageste mandskab i
> ligaen, men alligevel hænger de på, det er vildt
> flot.
Ja, han har gjort det flot i Sønderjyske, men der er altså en verden til forskel på at skulle klare et bundhold fri af nedrykning og til at træne en klub, der vil spille med om mesterskabet og internationalt.
Vi skal have en kapacitet som træner, der har vist resultater med en topklub. Der er ikke råd til at satse med en træner som Carsten Broe, der hverken har erfaring fra en topklub, eller fra internationale kampe. Så kan vi ligeså godt beholde TT.
>
> Skal jeg absolut nævne en træner så, så jeg
> Personligt gerne den karismatiske "no-bullshit"
> sjællænder, Carsten Broe i vores trænersæde ,
> syntes ganske enkelt det er vildt imponerende hvad
> han har fået ud af det spillermateriale han har
> haft til rådighed i SønderjyskE. Spiller for
> spiller er de suverænt det svageste mandskab i
> ligaen, men alligevel hænger de på, det er vildt
> flot.
Ja, han har gjort det flot i Sønderjyske, men der er altså en verden til forskel på at skulle klare et bundhold fri af nedrykning og til at træne en klub, der vil spille med om mesterskabet og internationalt.
Vi skal have en kapacitet som træner, der har vist resultater med en topklub. Der er ikke råd til at satse med en træner som Carsten Broe, der hverken har erfaring fra en topklub, eller fra internationale kampe. Så kan vi ligeså godt beholde TT.
-
mancitydk
Jeg ville nu utroligt gerne have Carsten Broe som træner. Han er ikke bange for at omstrukturere taktikken og der er sgu ikke en eneste spiller der ikke fighter på SE's hold....
Og den foretrukne 3-5-2 opstilling er altså også guf
Heinze
Kolja - Reid - Califf
DO - Thyge - Salami - Florescu - Borring
Franke - Fagerberg/ Jude
Og den foretrukne 3-5-2 opstilling er altså også guf
Heinze
Kolja - Reid - Califf
DO - Thyge - Salami - Florescu - Borring
Franke - Fagerberg/ Jude
-
Bobby
mancitydk Skrev:
> Jeg ville nu utroligt gerne have Carsten Broe som
> træner. Han er ikke bange for at omstrukturere
> taktikken og der er sgu ikke en eneste spiller der
> ikke fighter på SE's hold....
>
Nej, de fejtede flot mod Brøndby
> Jeg ville nu utroligt gerne have Carsten Broe som
> træner. Han er ikke bange for at omstrukturere
> taktikken og der er sgu ikke en eneste spiller der
> ikke fighter på SE's hold....
>
Nej, de fejtede flot mod Brøndby
-
hitman202
Ravnen Skrev:
> Hollænderen forsøgte sig jo nærmest med en
> "Klinsmann", og det kunne de åbenbart ikke
> acceptere i Brønby. Men da Køhlert endelig fik
> skuden på ret køl, var det jo netop ved at fjerne
> de spillere som møllestenen ville have væk...
> parakdoksalt nok
Ahhhhhh, glemmer vi ikke lige en tredie faktor, nemlig Kasi som gik ind og spyttede så mange mønter i kasssen at brøndby kunne købe sig ud af krisen?? Tror ikke Møllestenen kunne gøre det bedre med de spillere der var til rådighed på daværende tidspunkt. Og lige en rettelse, han blev ikke fyret men rendte skrigende væk. Og giver en overstående udtalelse ret i at en stor del af grunden til at brøndby fik vendt den uheldige spiral var at Per Nielsen stoppede.
> Hollænderen forsøgte sig jo nærmest med en
> "Klinsmann", og det kunne de åbenbart ikke
> acceptere i Brønby. Men da Køhlert endelig fik
> skuden på ret køl, var det jo netop ved at fjerne
> de spillere som møllestenen ville have væk...
> parakdoksalt nok
Ahhhhhh, glemmer vi ikke lige en tredie faktor, nemlig Kasi som gik ind og spyttede så mange mønter i kasssen at brøndby kunne købe sig ud af krisen?? Tror ikke Møllestenen kunne gøre det bedre med de spillere der var til rådighed på daværende tidspunkt. Og lige en rettelse, han blev ikke fyret men rendte skrigende væk. Og giver en overstående udtalelse ret i at en stor del af grunden til at brøndby fik vendt den uheldige spiral var at Per Nielsen stoppede.
-
GuffeDK
Re: Kuhn
Dondy Skrev:
> Kuhn ville jo være fantastisk for holdet, han har
> måske ikke erfaring, men han har alligevel vist at
> han har evnerne.
>
> Lad Kuhn overtage fra idag kl. 12 og så kører vi
> 4. pladsen i hus og en top 3 næste år. Det ville
> jeg gerne godkende
Drop nu det Kuhn snak, tror ikke Kuhn ville kunne gøre det samme i FCM som i AaB. Det man har hørt om ham er at ikke er særlig god til det med eks. Taktik. Vis vi skal ha Kuhn skal vi ha en assistent træner der er god til det taktiske.
> Kuhn ville jo være fantastisk for holdet, han har
> måske ikke erfaring, men han har alligevel vist at
> han har evnerne.
>
> Lad Kuhn overtage fra idag kl. 12 og så kører vi
> 4. pladsen i hus og en top 3 næste år. Det ville
> jeg gerne godkende
Drop nu det Kuhn snak, tror ikke Kuhn ville kunne gøre det samme i FCM som i AaB. Det man har hørt om ham er at ikke er særlig god til det med eks. Taktik. Vis vi skal ha Kuhn skal vi ha en assistent træner der er god til det taktiske.
-
GuffeDK
Re: Kuhn
Dondy Skrev:
> Hvem er det nu som heller ikke var så god til det
> taktiske... hmm hedder han noget med Rasmussen?
>
> Kom med dit eget bud, hvis du mener Kuhn er så
> dårlig en kandidat?
Yep men der havede han TT til det taktiske..
Men hvem der så skal træne ved jeg simpelthen ikke.
> Hvem er det nu som heller ikke var så god til det
> taktiske... hmm hedder han noget med Rasmussen?
>
> Kom med dit eget bud, hvis du mener Kuhn er så
> dårlig en kandidat?
Yep men der havede han TT til det taktiske..
Men hvem der så skal træne ved jeg simpelthen ikke.