Holdet til møde på tirsdag
-
mancitydk
Re: Holdet til møde på tirsdag
Ifølge Hutlihut på tv2 så var TT til møde med Ørgaard lige efter kampen... men de ville ikke fortælle hvad mødet drejede sig om.... Årsag: Spillerne skulle informeres først... Om hvad???
Tror TT er blevet fyret
Tror TT er blevet fyret
-
B
Klasse hvis det holder stik.
Kuhn med claus madsen som assistent så jeg gerne i stedet for. Men det meste ville være forfriskende på nuværende tidspunkt.
Kuhn med claus madsen som assistent så jeg gerne i stedet for. Men det meste ville være forfriskende på nuværende tidspunkt.
-
Dondy
Sådan synes jeg også det lød imellem linjerne. Jeg må sige jeg græder lidt med det ene øje og smiler med det andet. Jeg kan utroligt godt lide Thomasberg og han er den type af træner jeg godt kan lide, men samtidig tror jeg at der skal nyt friskt blod til på trænerposten hvis vi vil videre imod vision 2011.
Synd for Thomasberg, håber dog på Kuhn har valgt at skifte til et nyt job.
Synd for Thomasberg, håber dog på Kuhn har valgt at skifte til et nyt job.
-
Jydepower
Bedste fødselsdagsgave!
Jeg håber han bliver fyret, da jeg bliver 18 i morgen .. så ville det være den perfekte gave 
-
Hausser
På tide..
Det er ikke et sekund for sent hvis TT bliver fyret på gråt papir, det han har leveret har simpelthen været fuldstændigt uacceptabelt ringe og kan ikke bortforklares med dommerkendelser, skader, hårde baner og gud ved hvad ham og Riddersholm ellers har forsøgt med.
Det findes ikke flere undskyldninger, hele den stamme som Kent forklarede som nødvendig for at præstere bare nogenlunde var klar idag og alligevel spiller vi noget af det dårligste nogensinde, mod et hold som ikke har vundet i umindelige tider og ganske enkelt ikke har superligaklasse. Ydmyget på hjemmebane af SønderjyskE, man mangler simpelthen ord..
Jeg kan ikke huske at have set et så planløst, idéforladt og viljeløst FCM-hold nogensinde og den uundgåelige konsekvens på være den som jeg har snakket om længe, en trænerfyring. TT har ikke erfaringen og kompetencerne til at træner FCM og INTET har peget i den retning og ingen kan argumentere for det en eneste god grund til at beholde TT.
Det findes ikke flere undskyldninger, hele den stamme som Kent forklarede som nødvendig for at præstere bare nogenlunde var klar idag og alligevel spiller vi noget af det dårligste nogensinde, mod et hold som ikke har vundet i umindelige tider og ganske enkelt ikke har superligaklasse. Ydmyget på hjemmebane af SønderjyskE, man mangler simpelthen ord..
Jeg kan ikke huske at have set et så planløst, idéforladt og viljeløst FCM-hold nogensinde og den uundgåelige konsekvens på være den som jeg har snakket om længe, en trænerfyring. TT har ikke erfaringen og kompetencerne til at træner FCM og INTET har peget i den retning og ingen kan argumentere for det en eneste god grund til at beholde TT.
-
Hausser
Hmm det kan måske være at beslutningen allerde er truffet? Vi får høre i morgen, lad os håbe man gør hvad der er bedst for FCM og fyrer Thomasberg, den beskæmmelige indsats (mangel på) på banen, er måske også en signal til TT om at man ikke længere tror på at han kan løfte opgaven..
-
FCMvictor
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hmm det kan måske være at beslutningen allerde er
> truffet? Vi får høre i morgen, lad os håbe man gør
> hvad der er bedst for FCM og fyrer Thomasberg, den
> beskæmmelige indsats (mangel på) på banen, er
> måske også en signal til TT om at man ikke længere
> tror på at han kan løfte opgaven..
Tror desværre at TT får et skud mere i bøssen, det er nok forskellen på
fck/brøndby, her vil der blive handlet straks.
> Hmm det kan måske være at beslutningen allerde er
> truffet? Vi får høre i morgen, lad os håbe man gør
> hvad der er bedst for FCM og fyrer Thomasberg, den
> beskæmmelige indsats (mangel på) på banen, er
> måske også en signal til TT om at man ikke længere
> tror på at han kan løfte opgaven..
Tror desværre at TT får et skud mere i bøssen, det er nok forskellen på
fck/brøndby, her vil der blive handlet straks.
-
Ravnen
FCMvictor Skrev:
> Tror desværre at TT får et skud mere i bøssen, det
> er nok forskellen på
> fck/brøndby, her vil der blive handlet straks.
Det er ikke helt rigtigt, det gik da af pommern til i starten med Tom Køhlert, men alligevel fik han jo sat skik på det hele til sidst.
Forskellen var bare at der var problemer internt i truppen i Brøndby, som Køhlert måtte være hård og løse, bl.a, ved at give klubmanden Per Nielsen silkesnoren.
Det er næppe at sammenligne med vores situation.
> Tror desværre at TT får et skud mere i bøssen, det
> er nok forskellen på
> fck/brøndby, her vil der blive handlet straks.
Det er ikke helt rigtigt, det gik da af pommern til i starten med Tom Køhlert, men alligevel fik han jo sat skik på det hele til sidst.
Forskellen var bare at der var problemer internt i truppen i Brøndby, som Køhlert måtte være hård og løse, bl.a, ved at give klubmanden Per Nielsen silkesnoren.
Det er næppe at sammenligne med vores situation.
-
FCMvictor
Ravnen Skrev:
> FCMvictor Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Tror desværre at TT får et skud mere i bøssen,
> det
> > er nok forskellen på
> > fck/brøndby, her vil der blive handlet straks.
>
> Det er ikke helt rigtigt, det gik da af pommern
> til i starten med Tom Køhlert, men alligevel fik
> han jo sat skik på det hele til sidst.
>
> Forskellen var bare at der var problemer internt i
> truppen i Brøndby, som Køhlert måtte være hård og
> løse, bl.a, ved at give klubmanden Per Nielsen
> silkesnoren.
> Det er næppe at sammenligne med vores situation.
hvad med hollænderen der blev fyret først ????????
> FCMvictor Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Tror desværre at TT får et skud mere i bøssen,
> det
> > er nok forskellen på
> > fck/brøndby, her vil der blive handlet straks.
>
> Det er ikke helt rigtigt, det gik da af pommern
> til i starten med Tom Køhlert, men alligevel fik
> han jo sat skik på det hele til sidst.
>
> Forskellen var bare at der var problemer internt i
> truppen i Brøndby, som Køhlert måtte være hård og
> løse, bl.a, ved at give klubmanden Per Nielsen
> silkesnoren.
> Det er næppe at sammenligne med vores situation.
hvad med hollænderen der blev fyret først ????????
-
Kriek/Alex
der er forskel på de to situationer..
Rene Meulensteen kom til Brøndby, hvor brøndby var mesterskabsfavoritter.. Og han startede KRISEN.
Tom Køhlert startede i krisen, og skulle vende klubbens krise, hvilket ikke sker fra dig 1 til 2. Og det lykkedes ham desuden også
Rene Meulensteen kom til Brøndby, hvor brøndby var mesterskabsfavoritter.. Og han startede KRISEN.
Tom Køhlert startede i krisen, og skulle vende klubbens krise, hvilket ikke sker fra dig 1 til 2. Og det lykkedes ham desuden også
-
Vinding
Re: Holdet til møde på tirsdag OT
Hekler Skrev:
> Jeg møder først kl. 11 i morgen, jge kan også
> komme og råbe!
Du kan vel også sparke dem i bollerne
Vinding
> Jeg møder først kl. 11 i morgen, jge kan også
> komme og råbe!
Du kan vel også sparke dem i bollerne
Vinding
-
Dann H
Re: På tide..
Synes sku heller ikke det er helt retfærdig at skyde hele skylden på trænerteamet.
Det er sku ikke bare trænerteamet der har underpræsteret, det er satme også spillertruppen som i mange af forårets kampe har spillet som om en sæk LORT!!
At det så måske har rødder til trænerteamet, det er der jo så formentlig ingen der er sikre på.
Thomasberg bliver ihvertfald indtil resten af sæsonen!!!
Det er sku ikke bare trænerteamet der har underpræsteret, det er satme også spillertruppen som i mange af forårets kampe har spillet som om en sæk LORT!!
At det så måske har rødder til trænerteamet, det er der jo så formentlig ingen der er sikre på.
Thomasberg bliver ihvertfald indtil resten af sæsonen!!!
-
Le compte
mancitydk Skrev:
> HØRT HØRT HØRT HØRT....
>
> Men jeg mener faktisk ikke at TT skal have længere
> snor.... fyr ham... NU
>
> Er enig med ikastbo i at det ikke er en god ide at
> ansætte en tidligere spiller... og sletter aldrig
> en tidligere assistent. Virker så sjældent
Ja så slynger jeg igen et spørgsmål ud. Hvem skal være træner istedet?
> HØRT HØRT HØRT HØRT....
>
> Men jeg mener faktisk ikke at TT skal have længere
> snor.... fyr ham... NU
>
> Er enig med ikastbo i at det ikke er en god ide at
> ansætte en tidligere spiller... og sletter aldrig
> en tidligere assistent. Virker så sjældent
Ja så slynger jeg igen et spørgsmål ud. Hvem skal være træner istedet?
-
Le compte
B Skrev:
> Klasse hvis det holder stik.
>
> Kuhn med claus madsen som assistent så jeg gerne i
> stedet for. Men det meste ville være forfriskende
> på nuværende tidspunkt.
Endelig et godt bud på en anden træner. Mange kræver træneren fyret uden at have et alternativ. Kuhn præsterede godt i perioden efter Rioch. TT præsterede også godt i starten med kulmination mod Manchester City over 2 kampe og 4-0 over OB. Jeg skal ikke sige at Kuhn ikke kan gøre det bedre end TT, men han er ung og har ligeså lidt erfaring som TT. Men fint du kommer med et bud. Jeg har ikke selv noget der er bedre..

> Klasse hvis det holder stik.
>
> Kuhn med claus madsen som assistent så jeg gerne i
> stedet for. Men det meste ville være forfriskende
> på nuværende tidspunkt.
Endelig et godt bud på en anden træner. Mange kræver træneren fyret uden at have et alternativ. Kuhn præsterede godt i perioden efter Rioch. TT præsterede også godt i starten med kulmination mod Manchester City over 2 kampe og 4-0 over OB. Jeg skal ikke sige at Kuhn ikke kan gøre det bedre end TT, men han er ung og har ligeså lidt erfaring som TT. Men fint du kommer med et bud. Jeg har ikke selv noget der er bedre..
-
Le compte
Re: På tide..
Hausser Skrev:
TT har ikke
> erfaringen og kompetencerne til at træner FCM og
> INTET har peget i den retning og ingen kan
> argumentere for det en eneste god grund til at
> beholde TT.
Nej der er ikke andre grunde end at vi skal have en træner. Så inden vi fyrer skal vi lige finde ud af hvem der skal afløse? Du har sikkert et bud?
For vi er vel enige om at det måske vil være en dårlig ide at fyre TT og udnævne assistenterne som midlertidige cheftrænere? Vi kan ende med at komme i en situation som Aab var for kort tid siden uden træner.
TT har ikke
> erfaringen og kompetencerne til at træner FCM og
> INTET har peget i den retning og ingen kan
> argumentere for det en eneste god grund til at
> beholde TT.
Nej der er ikke andre grunde end at vi skal have en træner. Så inden vi fyrer skal vi lige finde ud af hvem der skal afløse? Du har sikkert et bud?
For vi er vel enige om at det måske vil være en dårlig ide at fyre TT og udnævne assistenterne som midlertidige cheftrænere? Vi kan ende med at komme i en situation som Aab var for kort tid siden uden træner.