Rene Henriksen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Shadrak

Rene Henriksen

Indlæg af Shadrak »

Jeg har godt nok ikke set ham spille i lang tid, men han har jo international erfaring og, såvidt jeg husker, er han også meget stabil. http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fo ... 194511.htm
Senest rettet af Shadrak 29. maj 2005, 17:04, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Rene Henriksen

Indlæg af Altoriso »

Jo det er han da..

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

ja ingen tvivl om det..

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Ja. Han er absolut en spændende spiller. Nu skal vi også snart til at have fat på en af alle de spillere, som "kommer hjem." Men vi skal selvfølgelig også passe på med, at vi ikke laver en Aab eller AGF og kommer i økonomiske problemer. Men det plejer ulvefar at have godt styr på :-)

2-0 til os på søndag!

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Lars EC skrev:
-------------------------------------------------------
Nu skal vi også snart til at have fat på en af alle de
spillere, som "kommer hjem.

Nåh, du mener ligesom Bo Hansen.... DOH.

Kent

Indlæg af Kent »

Fint nok at Rene H er rutineret osv, men jeg har altså svært ved at se, hvor han skulle spille? - Han er midterforsvarer, og ikke særlig høj, fysisk stærk eller hurtig. Det eneste han har, er hans "blik for spillet". Det holder ikke.

Lad blot Rene H tage på aftægt i AB. Bak og Mikkelsen/Skriver i centerforsvaret er stærkere.

Kent

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Hehe, nej ikke lige frem :-)
Det var temmelig tragisk og ikke særlig "sjovt" for os :-(

Men nu ser det da ud til, at vi får magnus troest. Det er da positivt :-)

Kim

Indlæg af Kim »

Hva med Jan Frederiksen...

Syntes ikke ligefrem vi har været heldige med spillere der "kommer hjem"...

Sidste skud på stammen er David Nielsen - han har også boltrede sig et par år i udlandet, dog svært at se hvad det lige er i hans spil der viser det.

BW #456

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Med andre ord så mener du, at et minus på 8 mill er at "have styr på det"

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Nej, vi har ikke været så heldige. Men jeg syntes dog ikke, man kan dømme David Nielsen ude endnu. Han har da nogle facetter i sit spil, som jeg ikke har set hos andre angribere i superligaen. Han er ekstremt agressiv og han kæmper for hver en bold. Ofte er han mere direkte i sit spil end andre superliga angribere. Man kan i hvert fald godt se, at han har været i udlandet.

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Det er absolut ikke godt nok med så stort et underskud. Men der er mange grunde til, at underskudet er så stort. Bl.a. flytningen til SAS-Arena og etableringen af vores ungdomsakademi. Jeg har temmelig sikker på, at vi nok skal få styr på økonomien igen.

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Måske hans fight???
Han har lært at kæmpe for tingene i den engelske 1. division og kunne med løftet pande forlade ligaen i modsætning til en Morten Skoubo som fansene i WBA ikke kunne lide og piftede af pga hans manglende fighteevner.
David skal nok begynde at score på et tidspunkt, akkurat lissom Dennis er begyndt med!

bw152/michael

Indlæg af bw152/michael »

Lars EC skrev:

>Det er absolut ikke godt nok med så stort et underskud. Men der er mange grunde >til, at underskudet er så stort. Bl.a. flytningen til SAS-Arena og etableringen >af vores ungdomsakademi. Jeg har temmelig sikker på, at vi nok skal få styr på >økonomien igen.

Tror i ikke at økonomi er oppe på plus igen, efter salget af zidan som der så vidt jeg ved indbragte 20-25 mio.?

Brian

Indlæg af Brian »

Salget at Zidan og Peter Skov indbringer ca. 12,5 mill. Ifgl. budgettet for 2005, forventer man et overskud på 2-3 mill.
Disse tal er dog uden UEFA-Cup og evt. Royal L.

Jean / BW# 1238

Økonomien...

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Brian skrev:
-------------------------------------------------------
> Salget at Zidan og Peter Skov indbringer ca. 12,5
> mill. Ifgl. budgettet for 2005, forventer man et
> overskud på 2-3 mill.

Ja, præcis. De tal er foruroligende. Det betyder at vi fortsat har et stort driftunderskud. Jeg er spændt på hvor FCM vil finde de ekstra 10 mio. fremover, så vi kan køre i 0 uden spillersalg. Faktisk vil jeg se det, før jeg tror på det. Sponsorbudgettet er vokset meget... kan det fortsætte...

> Disse tal er dog uden UEFA-Cup og evt. Royal L.

Ja, RL gir vel mindst 1,5 mio. og UEFA gir vel også lidt, alt efter hvor langt vi når + tilskuere og sponsorindtægter.

Besvar