Fcm- Randers
-
mikmak12
Fcm- Randers
Så er det en endnu en kamp som skal vindes,og med de seneste sejre så må holdet være tanket godt op med selvtillid så vi også får noget godt spil at se i mere ind 15 min. Randers har ikke været stabil i foråret og lukket en masse mål ind og de har ikke et skræmmende defensiv at læne sig op af som tidligere. Vi har Salami klar efter karantæne og Ken klar efter skade så vi må helt klare være favoritter hvor jeg kun synes at Marc N har vist noget i det offensive for Rfc. Opstillingen er lidt svært at gi på nuværende tidspunkt men jeg kommer med et gæt.
Heinze
Ipsa Danni Reid CP
SiV salami Albæk Borring
Thyge Frank
Jeg så gerne man spillede med 2 decideret angriber, men AT SMIDE aLBÆK på bænken vil ikke være retfærdig for han har arbejdet godt og løftet sit spil mere og mere.
Af anfriberne har ingen været overbevisende så man kan sige er sikre starter da Jude endnu mangler meget fysisk og teknisk og ken har lige begyndt træningen efter en kort pause. Jeg tror på mange mål igen når vi spiller så sejr på 4-2 vil lune, og mon ike Frank lyner igen igen.
Heinze
Ipsa Danni Reid CP
SiV salami Albæk Borring
Thyge Frank
Jeg så gerne man spillede med 2 decideret angriber, men AT SMIDE aLBÆK på bænken vil ikke være retfærdig for han har arbejdet godt og løftet sit spil mere og mere.
Af anfriberne har ingen været overbevisende så man kan sige er sikre starter da Jude endnu mangler meget fysisk og teknisk og ken har lige begyndt træningen efter en kort pause. Jeg tror på mange mål igen når vi spiller så sejr på 4-2 vil lune, og mon ike Frank lyner igen igen.
Senest rettet af mikmak12 21. apr 2009, 23:37, rettet i alt 1 gang.
-
Bobby
Re: Fcm- Randers
Ja, kampen skal vindes.
Jeg synes heller ikke Albæk skal bænkes. Han gør det rigtig godt og bliver bedre og bedre kamp for kamp. Hans målgivende aflevering til Frank i mandags var genial.
Jeg synes imidlertid ikke Sivebæk skal starte inde. Han var katastrofal dårlig mod AGF. Jeg ser hellere at Thyge kommer ud på højre kant, og at Fagerberg kommer tilbage i angrebet, så opstillingen hedder:
Heinze
Ipsa - Reid - Califf - CP
Thyge - Salami - Albæk - Borring
Fagerberg - Frank
Jeg synes heller ikke Albæk skal bænkes. Han gør det rigtig godt og bliver bedre og bedre kamp for kamp. Hans målgivende aflevering til Frank i mandags var genial.
Jeg synes imidlertid ikke Sivebæk skal starte inde. Han var katastrofal dårlig mod AGF. Jeg ser hellere at Thyge kommer ud på højre kant, og at Fagerberg kommer tilbage i angrebet, så opstillingen hedder:
Heinze
Ipsa - Reid - Califf - CP
Fagerberg - Frank
-
mrjelle
Bobby Skrev:
-------------------------------------------------------
> Heinze
>
> Ipsa - Reid - Califf - CP
>
> Thyge - Salami - Albæk - Borring
>
> Fagerberg - Frank
Enig, Thyge spillede også kant sidst vi mødte Randers på udebane og vandt. Her fungerede det rigtig godt.
> Heinze
>
> Ipsa - Reid - Califf - CP
>
>
> Fagerberg - Frank
Enig, Thyge spillede også kant sidst vi mødte Randers på udebane og vandt. Her fungerede det rigtig godt.
-
klemme
Håber og tror de vinder, altså den 4 sejr i rap.
Hold da op hvor jeg er FCM`fan, nej gas til side, følger dem hver gang de spiller inde i Herning, og som regel når de spiller i Jylland ig Fyn.
P.S. Hvor er det skønt at ædrdu
Hold da op hvor jeg er FCM`fan, nej gas til side, følger dem hver gang de spiller inde i Herning, og som regel når de spiller i Jylland ig Fyn.
P.S. Hvor er det skønt at ædrdu
-
Dondy
Synes opstillingen er lidt spændende idag, det er mange muligheder og for engang skyld er det ikke nødløsninger.
I forsvaret, hvem skal spille venstre back? CP, Juelsgaard? Kunne forøvrigt læse at Leon Jessen er i truppen til reserve kampen, dejligt hvis også han snart er tilbage.
Mit bud er at man stiller på så ledes forsvar plus målmand:
Heinze
Marcic, Califf, Ried, CP
Christoffer Poulsen er i fremgang og det vil vi gerne blive sørge for han fortsætter da han skal sælges til sommer, derfor starter han inde. Desuden er han en super dygtig spiller.
Marcic er vores eneste højrebene højre back pt og derfor er der brug for han spiller, Ipsa og juelsgaard har ikke imponeret mig i deres optrædner på den plads.
På midtbanen har vi igen et spændende miks: Samali er tilbage og dermed har vi pludselige 5 spillere til 4 pladser, hvis vi spiller med to angriberer hvilket jeg håber vi gør. I min verden trække Albæk nitten da jeg mener han er den "svageste" af de 5. På midten konkurre han med Thygensen (kaptain) og salami, bedste def. midt i sas ligaen.
Opstillingen er således:
Siv, Thyge, Salami, Borring
På toppen håber jeg Fagerberg får lov at starte inde sammen med Frank. Jeg har et håb om at Fagerberg putter en i kassen mod Randers. Jeg synes ikke Jude bør starte ind, men kan blive aktuel som indskifter.
Angreb: Frank, Fagerberg
Samlet opstilling:
Heinze
Marcic, Califf, Ried, CP
Siv, Salami, Borring
Thyge
Frank, Fagerberg
I forsvaret, hvem skal spille venstre back? CP, Juelsgaard? Kunne forøvrigt læse at Leon Jessen er i truppen til reserve kampen, dejligt hvis også han snart er tilbage.
Mit bud er at man stiller på så ledes forsvar plus målmand:
Heinze
Marcic, Califf, Ried, CP
Christoffer Poulsen er i fremgang og det vil vi gerne blive sørge for han fortsætter da han skal sælges til sommer, derfor starter han inde. Desuden er han en super dygtig spiller.
Marcic er vores eneste højrebene højre back pt og derfor er der brug for han spiller, Ipsa og juelsgaard har ikke imponeret mig i deres optrædner på den plads.
På midtbanen har vi igen et spændende miks: Samali er tilbage og dermed har vi pludselige 5 spillere til 4 pladser, hvis vi spiller med to angriberer hvilket jeg håber vi gør. I min verden trække Albæk nitten da jeg mener han er den "svageste" af de 5. På midten konkurre han med Thygensen (kaptain) og salami, bedste def. midt i sas ligaen.
Opstillingen er således:
Siv, Thyge, Salami, Borring
På toppen håber jeg Fagerberg får lov at starte inde sammen med Frank. Jeg har et håb om at Fagerberg putter en i kassen mod Randers. Jeg synes ikke Jude bør starte ind, men kan blive aktuel som indskifter.
Angreb: Frank, Fagerberg
Samlet opstilling:
Heinze
Marcic, Califf, Ried, CP
Siv, Salami, Borring
Thyge
Frank, Fagerberg
-
Jakobnw
Re: Fcm- Randers Truppen udtaget
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Martin Raska, Lasse Heinze, Christopher Poulsen, Jesper Juelsgård, Kristian Ipsa, Filip Marcic, Danny Califf, Winston Reid, Christian Sivebæk, Mads Albæk, Claus Madsen, Adigun Salami, Mikkel Thygesen, Mads Hvilsom, Jonas Borring, Frank Kristensen, Ken Fagerberg og Jude Nworuh.
et par vigtige mænd tilbage i truppen specielt Salami som har været savnet i meget hele sin skadesperiode
Martin Raska, Lasse Heinze, Christopher Poulsen, Jesper Juelsgård, Kristian Ipsa, Filip Marcic, Danny Califf, Winston Reid, Christian Sivebæk, Mads Albæk, Claus Madsen, Adigun Salami, Mikkel Thygesen, Mads Hvilsom, Jonas Borring, Frank Kristensen, Ken Fagerberg og Jude Nworuh.
et par vigtige mænd tilbage i truppen specielt Salami som har været savnet i meget hele sin skadesperiode
-
tubbe93
tror ikk Marcic starter inde, han har bare ikk vist nok i de kampe han får, så hellere Julle eller Ipsa !! På midten tror jeg Siv ryger ud igen, han var ikk for god mod AGF, tror thyge tager højrekanten og Albæk og Salami midt på ! Kunne godt tænke mig at se noget mere offensivt fra Albæk, og det tror jeg han får lov til når Salami er tilbage!
-
Hausser
Juelsgaard starter næsten helt sikkert ikke inde, så havde han ikke spillet med reserverne. Syntes så han burde gøre det, der er ikke meget backspil i Ipsa og Marcic har hidtil ikke vist noget som bare minder om et tilstrækkeligt niveau.
Tror personligt man skubber Thyge frem bagved Frank og satser på en stærk central midtbane med Albæk, Salami og så den mere offensive Thyge. De var det man ville ha prøvet med Danny på den offensive mod AGF og tror man satser sådan igen. Vi har desuden haft problemer centralt, så en mere kompakt midtbane er måske løsningen.
Tror personligt man skubber Thyge frem bagved Frank og satser på en stærk central midtbane med Albæk, Salami og så den mere offensive Thyge. De var det man ville ha prøvet med Danny på den offensive mod AGF og tror man satser sådan igen. Vi har desuden haft problemer centralt, så en mere kompakt midtbane er måske løsningen.
-
Jydepower
.. Så længe Fagerberg starter inde så er det fint 
Hvad angår den højreback .. Så er jeg med 90% sikker på at Ipsa tager den plads. Synes egentlig han har været fin i de kampe han har spillet. Han har en kæmpe force.. Hans hurtighed. Han kan indhente mange fløje. At det så svinger lidt hvad angår det offensive er så det. Når vi normalt har Kolja på den back, så er blot et enkelt indlæg en kæmpe fremgang, så lad Ipsa starte på backen.
Hvad angår den højreback .. Så er jeg med 90% sikker på at Ipsa tager den plads. Synes egentlig han har været fin i de kampe han har spillet. Han har en kæmpe force.. Hans hurtighed. Han kan indhente mange fløje. At det så svinger lidt hvad angår det offensive er så det. Når vi normalt har Kolja på den back, så er blot et enkelt indlæg en kæmpe fremgang, så lad Ipsa starte på backen.
-
Arff
Jakobnw Skrev:
> et par vigtige mænd tilbage i truppen specielt
> Salami som har været savnet i meget hele sin
> skadesperiode
Han sad godt nok ude med karantæne - men det er hip som hap
> et par vigtige mænd tilbage i truppen specielt
> Salami som har været savnet i meget hele sin
> skadesperiode
Han sad godt nok ude med karantæne - men det er hip som hap
-
Hekler
Husk der er tifo indsamling idag.
Så få hældt småmønterne i bøtten, eller giv en hånd med indsamlingen.
-
Hekler
Nyt og spændende taktik både offensivt og defensivt, indrettet på at udnytte den måde Randers spiller på.
Nu må vi håbe at vi ikke får en skade som den Danny fik i starten af kampen der ødelagde den specielle taktik der var lavet mod AGF.
Det er helt tydeligt at der bliver flere muligheder efter hånden som flere spillere er til rådighed.
Nu må vi håbe at vi ikke får en skade som den Danny fik i starten af kampen der ødelagde den specielle taktik der var lavet mod AGF.
Det er helt tydeligt at der bliver flere muligheder efter hånden som flere spillere er til rådighed.
-
Dondy
Re: Fcm- Randers - start 11
Så kom start 11'eren, jeg må indrømme jeg ikke har ramt den rigtige opstilling
Heinze
Ipsa - Califf - Ried - CP
Jude - Frank
Jeg er lidt skuffet over Fagerberg ikke starter inde, jeg var slemt skuffet over Jude i sidste kamp, men vil også gerne indrømme jeg er meget glad for Fagerberg og håber han bliver skiftet ind i anden halvleg.
JEg håber vi kommer med fuld power i nærkampene med en stærk midtbane støttet af Jude og at Farlige Frank kan komme til nogle muligheder. Derudover er det spændende at se Thyge på kanten og Albæk på den offensive midt.
Heinze
Ipsa - Califf - Ried - CP
Jude - Frank
Jeg er lidt skuffet over Fagerberg ikke starter inde, jeg var slemt skuffet over Jude i sidste kamp, men vil også gerne indrømme jeg er meget glad for Fagerberg og håber han bliver skiftet ind i anden halvleg.
JEg håber vi kommer med fuld power i nærkampene med en stærk midtbane støttet af Jude og at Farlige Frank kan komme til nogle muligheder. Derudover er det spændende at se Thyge på kanten og Albæk på den offensive midt.
-
BW - 665
Re: Fcm- Randers - start 11
Dondy Skrev:
> Så kom start 11'eren, jeg må indrømme jeg ikke har
> ramt den rigtige opstilling
>
> Heinze
> Ipsa - Califf - Ried - CP
> Jude - Frank
>
> Jeg er lidt skuffet over Fagerberg ikke starter
> inde, jeg var slemt skuffet over Jude i sidste
> kamp, men vil også gerne indrømme jeg er meget
> glad for Fagerberg og håber han bliver skiftet ind
> i anden halvleg.
Enig. At Jude starter inde i en hjemmekamp hvor vi skal lægge trykket er i mine øjne en fadæse. Derudover synes jeg er det mærkværdigt at Thyge starter i stedet for Siv på højrekanten - havde meget hellere set Thyge tage Jude's plads, og Siv spiller på højrekanten, men nuvel det kan være trænerteamet ved noget jeg ikke gør
> JEg håber vi kommer med fuld power i nærkampene
> med en stærk midtbane støttet af Jude og at
> Farlige Frank kan komme til nogle muligheder.
> Derudover er det spændende at se Thyge på kanten
> og Albæk på den offensive midt.
Ja det er jo i hvert fald nyt - kan jo være Thyge kan producere noget fra sin "gamle position" som kan overraske, om ikke andet så kan vi jo altid rokere om med et par kompetente indskiftninger i tilfælde af det slår fejl.
> Så kom start 11'eren, jeg må indrømme jeg ikke har
> ramt den rigtige opstilling
>
> Heinze
> Ipsa - Califf - Ried - CP
> Jude - Frank
>
> Jeg er lidt skuffet over Fagerberg ikke starter
> inde, jeg var slemt skuffet over Jude i sidste
> kamp, men vil også gerne indrømme jeg er meget
> glad for Fagerberg og håber han bliver skiftet ind
> i anden halvleg.
Enig. At Jude starter inde i en hjemmekamp hvor vi skal lægge trykket er i mine øjne en fadæse. Derudover synes jeg er det mærkværdigt at Thyge starter i stedet for Siv på højrekanten - havde meget hellere set Thyge tage Jude's plads, og Siv spiller på højrekanten, men nuvel det kan være trænerteamet ved noget jeg ikke gør
> JEg håber vi kommer med fuld power i nærkampene
> med en stærk midtbane støttet af Jude og at
> Farlige Frank kan komme til nogle muligheder.
> Derudover er det spændende at se Thyge på kanten
> og Albæk på den offensive midt.
Ja det er jo i hvert fald nyt - kan jo være Thyge kan producere noget fra sin "gamle position" som kan overraske, om ikke andet så kan vi jo altid rokere om med et par kompetente indskiftninger i tilfælde af det slår fejl.