VB - FCM
-
Jydepower
KLASSE STEMNING !!
Tak til alle os der sang med - det var en møg vild oplevelse!
Bagud 2-0 ... 2-1, 2-2, 2-3 .. Og så går vi jo helt amok .. - Tak til alle UBM'er der mødte op , man kan vel se hvad der sker når man forstår "fan-kulturen"
.. KLASSE ! IIIH ! Man bliver høj på det her lort 
Bagud 2-0 ... 2-1, 2-2, 2-3 .. Og så går vi jo helt amok .. - Tak til alle UBM'er der mødte op , man kan vel se hvad der sker når man forstår "fan-kulturen"
-
Ravnen
Sivebeckham
Fantastisk comeback i dag. Egentlig spillede vi meget godt, det er to flotte mål Vejle scorer som man ikke kan gøre alverden ved.
Når man har skældt Thomasberg ud for de dårlige ting der har været, så må man også give manden respekt i dag, det godt set taktisk da han sætter Sivebæk ind og dermed flytter Borring og Olsen op på toppen. Det gjorde underværker, først og fremmest var Sivebæk aldeles outstanding, han kommer ind og sætter med det samme sit præg på spillet, og leverer indlæg i Beckham-klasse.
Taktisk set var det godt set at flytte de folk som kan score, op i front, Borring og Olsen fik virkelig sat gang i vores angreb, det var uforudsigeligt og dynamisk, noget vi virkelig har manglet længe.
Kort tid på banen, men Sive-bækham, må være kampens bedste spiller. Han bør starte inde næste kamp.
Dejligt, giver masser af moral, og et lille hul ned til Aab.
Når man har skældt Thomasberg ud for de dårlige ting der har været, så må man også give manden respekt i dag, det godt set taktisk da han sætter Sivebæk ind og dermed flytter Borring og Olsen op på toppen. Det gjorde underværker, først og fremmest var Sivebæk aldeles outstanding, han kommer ind og sætter med det samme sit præg på spillet, og leverer indlæg i Beckham-klasse.
Taktisk set var det godt set at flytte de folk som kan score, op i front, Borring og Olsen fik virkelig sat gang i vores angreb, det var uforudsigeligt og dynamisk, noget vi virkelig har manglet længe.
Kort tid på banen, men Sive-bækham, må være kampens bedste spiller. Han bør starte inde næste kamp.
Dejligt, giver masser af moral, og et lille hul ned til Aab.
-
Kriek/Alex
Re: KLASSE STEMNING !!
dejligt med lidt credit til UBM!
Jeg var selv tilstedevärende idag, da jeg er i Frankrig, men jeg saa kampen via livestreaming..
sâ vidt jeg kunne forstâ, var der god stemning og pyro! Mere af det!
Jeg var selv tilstedevärende idag, da jeg er i Frankrig, men jeg saa kampen via livestreaming..
sâ vidt jeg kunne forstâ, var der god stemning og pyro! Mere af det!
-
Holger
Kriek/Alex Skrev:
-------------------------------------------------------
> dejligt med lidt credit til UBM!
> Jeg var selv tilstedevärende idag, da jeg er i
> Frankrig, men jeg saa kampen via livestreaming..
> sâ vidt jeg kunne forstâ, var der god stemning og
> pyro! Mere af det!
Tilstedeværende og i Frankrig på samme tid. Flot klaret!!!
Stemningen var normal og ikke noget at skrive hjem om, men sejren var ubeskdiveligt fed... Pyro??? Ja der var en knallert til sidst.
Holger
-------------------------------------------------------
> dejligt med lidt credit til UBM!
> Jeg var selv tilstedevärende idag, da jeg er i
> Frankrig, men jeg saa kampen via livestreaming..
> sâ vidt jeg kunne forstâ, var der god stemning og
> pyro! Mere af det!
Tilstedeværende og i Frankrig på samme tid. Flot klaret!!!
Stemningen var normal og ikke noget at skrive hjem om, men sejren var ubeskdiveligt fed... Pyro??? Ja der var en knallert til sidst.
Holger
-
Jydepower
Stemningen var mere end normal Holger
- Var du egentlig dernede?
Pyro = Romerlys, Blitz m.v.
Sejren = Ja, ubeskriveligt !
Pyro = Romerlys, Blitz m.v.
Sejren = Ja, ubeskriveligt !
-
Peter Ross
Nu ved jeg ikke, hvor du stod, men stemningen oppe i hjørnet var betragteligt bedre end ved de seneste kampe, selvom det dog ikke siger meget, og så sneg der sig vist et par romerlys ind undervejs...
Peter Ross
Peter Ross
-
Kent
Re: VB - FCM - Evaluering
Der er naturligvis mange ting, som ikke fungerer idag. Ikke mindste er hele vores forsvarskæde en skændsel, og forærer chancer væk på lilleputniveau. Der mangler i den grad kommunikation, konsekvens og samarbejde. Selvom det ikke er en sammenspillet flok, så laver de for mange fejl idag, og mod et bedre hold end Vejle, ville det betyde et sikkert nederlag. Forsvarsmæssigt var det forårssæsonens ringeste præstation.
Det skal dog ikke overskygge glæden over comebacket, og derfor må evalueringen være mest positiv. Det er sjældent man ser hold komme tilbage fra 0-2, især med kun 30 min tilbage. Det er rigtig stort og skyldes naturligvis også at de marginaler der har været en del imod os i foråret, var med os i dag. Men vi havde også en del til gode på den konto. Forhåbentlig kan denne kamp give et boost til truppen, så selvtilliden og troen på tingene bliver større. 3 point på mandag, mens AaB taber til OB, så begynder 4. pladsen at se rimelig komfortabel ud.
Sivebæks indhop var dagens højdepunkt. Utroligt dejligt at se ham folde sig ud, og være den afgørende faktor i at få kampen vendt.
Dagens lavpunkt var AOs hjerneblødning mod Borring. Det er så ualmindelig uintelligent det han laver. Han risikerer at skade en spiller samtidig med at han skader sit eget hold i de kommende kampe, for en fuldstændig ligegyldig bold 10 sek før tid. Det er helt håbløst på mange niveauer.
Til Hausser: Bemærkede du hvor meget bedre det hele blev, da Jude ikke længere var på banen
Det skal dog ikke overskygge glæden over comebacket, og derfor må evalueringen være mest positiv. Det er sjældent man ser hold komme tilbage fra 0-2, især med kun 30 min tilbage. Det er rigtig stort og skyldes naturligvis også at de marginaler der har været en del imod os i foråret, var med os i dag. Men vi havde også en del til gode på den konto. Forhåbentlig kan denne kamp give et boost til truppen, så selvtilliden og troen på tingene bliver større. 3 point på mandag, mens AaB taber til OB, så begynder 4. pladsen at se rimelig komfortabel ud.
Sivebæks indhop var dagens højdepunkt. Utroligt dejligt at se ham folde sig ud, og være den afgørende faktor i at få kampen vendt.
Dagens lavpunkt var AOs hjerneblødning mod Borring. Det er så ualmindelig uintelligent det han laver. Han risikerer at skade en spiller samtidig med at han skader sit eget hold i de kommende kampe, for en fuldstændig ligegyldig bold 10 sek før tid. Det er helt håbløst på mange niveauer.
Til Hausser: Bemærkede du hvor meget bedre det hele blev, da Jude ikke længere var på banen
-
ulv865
Re: Trænerteamet - for uerfarent?
Fordi det er det samme, som at han er løbet for tidligt på banen ved ordinær udskiftning... Og det må man ikke - derfor gult kort. men dumt, dumt, dumt af trænerteamet...
Ulv865
Ulv865
-
mrjelle
Heinze
Dejlig sejr, i går super moral af drengene.
En ting jeg har tænkt over de sidste par kampe er Heinze, er jeg den eneste der syns han bare bliver bedre og bedre? i Starten var ikke tilfreds med ham og mente han kostede os mange point. Men set over det sidste halve år har han jo stået helt fantastisk. (Ok han har en blunder imod OB)
Jeg syns virkelig han er vokset med opgaven, kanon at se det bærer frugt at give de unge chancen.
En ting jeg har tænkt over de sidste par kampe er Heinze, er jeg den eneste der syns han bare bliver bedre og bedre? i Starten var ikke tilfreds med ham og mente han kostede os mange point. Men set over det sidste halve år har han jo stået helt fantastisk. (Ok han har en blunder imod OB)
Jeg syns virkelig han er vokset med opgaven, kanon at se det bærer frugt at give de unge chancen.
-
Ravnen
Re: Heinze
Du har helt ret, Heinze er ved at få sit endelige gennembrud i dette forår, han har været ufattelig reaktionsstærk på stregen, og så er han blevet markant bedre i feltet og kommer mere ud og henter boldene ned ved indlæg.
Han har måske en lille svaghed for langskud
Hehe
Vores egen Lasse Casillas
Han har måske en lille svaghed for langskud
Hehe
Vores egen Lasse Casillas
-
Tiesto
Nu var det vel også den udebanetur vi har været flest UBM'ere afsted 
Men ja, genial stemning, plenty strobos osv. - gogogogo
Bare latterligt man ikke kan gå fra stadion til stationen uden at få tæsk :S
Men ja, genial stemning, plenty strobos osv. - gogogogo
Bare latterligt man ikke kan gå fra stadion til stationen uden at få tæsk :S
-
Rooney
Kan kampen ses nogle steder ?
Er der nogle som kan fortælle mig om man kan download kampen et sted ?