Men du har ret, der er faktisk ikke rigtig nogen kæder der hænger sammen i truppen, hvilket er MØG ærgeligt. Vi har om nogen den truppe med mest potentiale, men det har ikke blot ikke flasket sig for os. Blandt andet derfor jeg glæder mig til at se Florescu inde på den midtbane igen - hold kæft han er savnet, han formår at binde holdet på banen! Men jeg er fortrøstningsfuld for fremtiden, vi skal droppe placeringenskrigen i turneringen (Håbe på at Aab vinder pokalturneringen, eller på en OB, BIF eller FCK sejr, så uefacuppladsen kommer i hus) og så kan vi lade de unge spille lidt mere, prøve nogle nye ting osv. så kommer vi igen om 2-3 sæsoner
FCM vs GAIS
-
Jydepower
Re: Analyse
Jeg synes nu at Marcic var meget spændende at se på den back. Jeg tror han har det samme problem som Ipsa havde til start (Start problemer). Marcic skal nok komme til den back på et tidspunkt. Og det var fint at se Albæk tage noget ansvar på midtbanen, siden Thyge ikke kan.
Men du har ret, der er faktisk ikke rigtig nogen kæder der hænger sammen i truppen, hvilket er MØG ærgeligt. Vi har om nogen den truppe med mest potentiale, men det har ikke blot ikke flasket sig for os. Blandt andet derfor jeg glæder mig til at se Florescu inde på den midtbane igen - hold kæft han er savnet, han formår at binde holdet på banen! Men jeg er fortrøstningsfuld for fremtiden, vi skal droppe placeringenskrigen i turneringen (Håbe på at Aab vinder pokalturneringen, eller på en OB, BIF eller FCK sejr, så uefacuppladsen kommer i hus) og så kan vi lade de unge spille lidt mere, prøve nogle nye ting osv. så kommer vi igen om 2-3 sæsoner
-
Hausser
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes nu at Marcic var meget spændende at se
> på den back. Jeg tror han har det samme problem
> som Ipsa havde til start (Start problemer). Marcic
> skal nok komme til den back på et tidspunkt. Og
> det var fint at se Albæk tage noget ansvar på
> midtbanen, siden Thyge ikke kan.
Ipsa har altså stadig de samme startproblemer og med GAIS var han bestemt heller ikke nogen stjerne. Ipsa skal blot være glad for at vi ikke har nogle alternativer i øjeblikket, men det ændrer sig forhåbentlig til sommer.
> Men du har ret, der er faktisk ikke rigtig nogen
> kæder der hænger sammen i truppen, hvilket er MØG
> ærgeligt. Vi har om nogen den truppe med mest
> potentiale, men det har ikke blot ikke flasket sig
> for os.
> Blandt andet derfor jeg glæder mig til at
> se Florescu inde på den midtbane igen - hold kæft
> han er savnet, han formår at binde holdet på
> banen! Men jeg er fortrøstningsfuld for fremtiden,
> vi skal droppe placeringenskrigen i turneringen
> (Håbe på at Aab vinder pokalturneringen, eller på
> en OB, BIF eller FCK sejr, så uefacuppladsen
> kommer i hus) og så kan vi lade de unge spille
> lidt mere, prøve nogle nye ting osv. så kommer vi
> igen om 2-3 sæsoner
Placeringskrigen i turneringen? Det er altså mange millioners forskel på at ende som nummer 3 eller nummer 5, så tror ikke ligefrem man bare har til hensigt at "ofre" en halvsæson.
Desuden skal du ikke holde med AaB i pokalen, for vinder de den, så kommer vi med sikkerhed ikke ud i Europa. Der er kun 4 europæiske pladser på spil og fjerdepladsen giver kun Europa såfremt BIF eller FCK vinder pokalen og selv der, er det stadig ikke sikkert. Under alle omstændigheder skal vi altså fastholde fjerdepladsen for bare at have en teoretisk chance for Europa, så din anbefaling om at "droppe placeringskrigen", tror jeg ikke er nogen god idé..
> Jeg synes nu at Marcic var meget spændende at se
> på den back. Jeg tror han har det samme problem
> som Ipsa havde til start (Start problemer). Marcic
> skal nok komme til den back på et tidspunkt. Og
> det var fint at se Albæk tage noget ansvar på
> midtbanen, siden Thyge ikke kan.
Ipsa har altså stadig de samme startproblemer og med GAIS var han bestemt heller ikke nogen stjerne. Ipsa skal blot være glad for at vi ikke har nogle alternativer i øjeblikket, men det ændrer sig forhåbentlig til sommer.
> Men du har ret, der er faktisk ikke rigtig nogen
> kæder der hænger sammen i truppen, hvilket er MØG
> ærgeligt. Vi har om nogen den truppe med mest
> potentiale, men det har ikke blot ikke flasket sig
> for os.
> Blandt andet derfor jeg glæder mig til at
> se Florescu inde på den midtbane igen - hold kæft
> han er savnet, han formår at binde holdet på
> banen! Men jeg er fortrøstningsfuld for fremtiden,
> vi skal droppe placeringenskrigen i turneringen
> (Håbe på at Aab vinder pokalturneringen, eller på
> en OB, BIF eller FCK sejr, så uefacuppladsen
> kommer i hus) og så kan vi lade de unge spille
> lidt mere, prøve nogle nye ting osv. så kommer vi
> igen om 2-3 sæsoner
Placeringskrigen i turneringen? Det er altså mange millioners forskel på at ende som nummer 3 eller nummer 5, så tror ikke ligefrem man bare har til hensigt at "ofre" en halvsæson.
Desuden skal du ikke holde med AaB i pokalen, for vinder de den, så kommer vi med sikkerhed ikke ud i Europa. Der er kun 4 europæiske pladser på spil og fjerdepladsen giver kun Europa såfremt BIF eller FCK vinder pokalen og selv der, er det stadig ikke sikkert. Under alle omstændigheder skal vi altså fastholde fjerdepladsen for bare at have en teoretisk chance for Europa, så din anbefaling om at "droppe placeringskrigen", tror jeg ikke er nogen god idé..
-
Jydepower
1) Lige så meget som jeg elsker Ken Fagerberg - lige så meget hader du Ipsa? Jeg kan virkelig ikke forstå din kritik af ham. Han virker usikker til tider, men fakta er at han ikke har kostet lige som meget, som f.eks. Reid. Ipsa har formået at sænke sin fejlprocent! Ipsa er SYNLIGT i en konstant udvikling - han er ung - og det er ikke for sjovt at han har spillet på de diverse U-landshold og blevet kaldt en af de største talenter i Kroatien (af Steinlein)
3. Pladsen når vi aldrig
2) 4. Pladsen skal vi være glade for
3) Mente også at Aab ikke skulle gå videre (:
3. Pladsen når vi aldrig
2) 4. Pladsen skal vi være glade for
3) Mente også at Aab ikke skulle gå videre (:
-
Hausser
Jeg hader ingenlunde Ipsa og ville ønske han var bedre, men jeg mener helt ærligt ikke han er god nok og jeg har meget svært ved at få øje på de forbedringer som du fabler om?
Hvis vi ser alene på målene der er scoret imod os, var han skyld i det mål som Esbjerg scorede, skyld i et af målene som AaB scorede og så uendelig passiv ud i forbindelse med det mål Chris Sørensen scorede mod os. Dertil kommer basale problemer med placeringsevnen (hørte du hvor meget Kolja skreg efter ham?) samt fundamentale svagheder med boldkontrollen, som f.eks når forsvaret spiller bolden rundt i forsvaret, så laver Ipsa konstant sløve afleveringer bagved ham han afleverer til, det kunne man se i træningskampen og Brøndby kampen var også et godt eksempel på det.
Den eneste grund til han spiller er imo at vi simpelthen ikke har andre. Er dog sikker på vi leder efter mindst en forsvarer til sommer, det er virkelig en plads hvis vi han forbedre holdet en hel del, uden nødvendigvis at skulle investere millioner.
Hvis vi ser alene på målene der er scoret imod os, var han skyld i det mål som Esbjerg scorede, skyld i et af målene som AaB scorede og så uendelig passiv ud i forbindelse med det mål Chris Sørensen scorede mod os. Dertil kommer basale problemer med placeringsevnen (hørte du hvor meget Kolja skreg efter ham?) samt fundamentale svagheder med boldkontrollen, som f.eks når forsvaret spiller bolden rundt i forsvaret, så laver Ipsa konstant sløve afleveringer bagved ham han afleverer til, det kunne man se i træningskampen og Brøndby kampen var også et godt eksempel på det.
Den eneste grund til han spiller er imo at vi simpelthen ikke har andre. Er dog sikker på vi leder efter mindst en forsvarer til sommer, det er virkelig en plads hvis vi han forbedre holdet en hel del, uden nødvendigvis at skulle investere millioner.
-
Jydepower
Re: Analyse af Ipsa
Det lyder som om du ikke brydes om ham - OVERHOVEDET.
Hvis du ser på de fejl Reid har lavet, som har kostet mål, og stiller dem overfor dem Ipsa har lavet - Så er Ipsa konge!?
Synes du skal prøve at se på hvor mange fejl i placeringsevne og boldomgang Ipsa havde i starten, og så se på hvordan han omgåes på banen nu. Så vil ud indse den udvikling han har været igennem. Ipsa's placeringsevne er egentlig det jeg vil påpege som det helt store problem. Ipsa er til den tyske spille stil, hvis han får bolden i en usikker position, så fyrer han den ud - hvor imod Reid han fumler med den, mister den osv., hvilket vil sige og hellere ikke er så meget i boldomgang, så det er en ting han lige skal vænne sig til. Jeg er nu ret sikker på at manden nok skal give udbytte til sidst (:
Hvis du ser på de fejl Reid har lavet, som har kostet mål, og stiller dem overfor dem Ipsa har lavet - Så er Ipsa konge!?
Synes du skal prøve at se på hvor mange fejl i placeringsevne og boldomgang Ipsa havde i starten, og så se på hvordan han omgåes på banen nu. Så vil ud indse den udvikling han har været igennem. Ipsa's placeringsevne er egentlig det jeg vil påpege som det helt store problem. Ipsa er til den tyske spille stil, hvis han får bolden i en usikker position, så fyrer han den ud - hvor imod Reid han fumler med den, mister den osv., hvilket vil sige og hellere ikke er så meget i boldomgang, så det er en ting han lige skal vænne sig til. Jeg er nu ret sikker på at manden nok skal give udbytte til sidst (:
-
BW - 665
Re: Analyse af Ipsa
Jydepower Skrev:
> Det lyder som om du ikke brydes om ham -
> OVERHOVEDET.
Det er da fuldkommen irrelevant - bare fordi du går imod al logik i debatter om Fagerberg fordi du "kan lide ham", betyder det jo ikke at alle vurderer spillerne udfra personlige preferencer i stedet for deres egentlige præstationer på banen.
> Hvis du ser på de fejl Reid har lavet, som har
> kostet mål, og stiller dem overfor dem Ipsa har
> lavet - Så er Ipsa konge!?
Hvis du med "konge" mener ham der har lavet flest, så afgjort ja - hans er bare lidt mindre synlige - Reids bundniveau er langt langt højere end Ipsas, han har bare enkelte og sjældne udfald - som stort set alle andre unge spillere i øvrigt.
> Synes du skal prøve at se på hvor mange fejl i
> placeringsevne og boldomgang Ipsa havde i starten,
> og så se på hvordan han omgåes på banen nu. Så vil
> ud indse den udvikling han har været igennem.
Han er blevet bedre efter han har vænnet sig til vores spillestil, jeg er da lidt mere tryg nu, men stadig ikke nok til at han er i top-10 over de bedste stoppere i DK, hvilket må siges at være under målet for vores klub.
> Ipsa's placeringsevne er egentlig det jeg vil
> påpege som det helt store problem. Ipsa er til den
> tyske spille stil, hvis han får bolden i en
> usikker position, så fyrer han den ud - hvor imod
> Reid han fumler med den, mister den osv., hvilket
> vil sige og hellere ikke er så meget i boldomgang,
> så det er en ting han lige skal vænne sig til. Jeg
> er nu ret sikker på at manden nok skal give
> udbytte til sidst (:
Jeg synes slet ikke Reid mister så mange bolde som Ipsa, men det bliver vi nok aldrig enige om - i øvrigt slår Ipsa den alt for ofte ballonbolde op ad banen, også upresset, og jeg græmmes hver gang da de hverken er præcise eller fordrende for vores spil.
Ipsa kan muligvis blive et aktiv for os, på trods af hans fysik ikke er imponerende for positionen, men mindsker han sin fejlmargin, og bliver bedre i sin placerings- og markeringsevne, specielt ved dødbolde, ja så kan han blive en god spiller for os. Jeg er bare bange for han er et af de der "evighedstalenter" som aldrig får taget det der sidste skridt for at udløse hele potentialet, og i stedet bliver de middelmådige spillere og glemt - det er der utalige eksempler på, det bedste for os er vel afrikas stjerne Poku, eller mere relevant måske Mikkel Thygesen.
> Det lyder som om du ikke brydes om ham -
> OVERHOVEDET.
Det er da fuldkommen irrelevant - bare fordi du går imod al logik i debatter om Fagerberg fordi du "kan lide ham", betyder det jo ikke at alle vurderer spillerne udfra personlige preferencer i stedet for deres egentlige præstationer på banen.
> Hvis du ser på de fejl Reid har lavet, som har
> kostet mål, og stiller dem overfor dem Ipsa har
> lavet - Så er Ipsa konge!?
Hvis du med "konge" mener ham der har lavet flest, så afgjort ja - hans er bare lidt mindre synlige - Reids bundniveau er langt langt højere end Ipsas, han har bare enkelte og sjældne udfald - som stort set alle andre unge spillere i øvrigt.
> Synes du skal prøve at se på hvor mange fejl i
> placeringsevne og boldomgang Ipsa havde i starten,
> og så se på hvordan han omgåes på banen nu. Så vil
> ud indse den udvikling han har været igennem.
Han er blevet bedre efter han har vænnet sig til vores spillestil, jeg er da lidt mere tryg nu, men stadig ikke nok til at han er i top-10 over de bedste stoppere i DK, hvilket må siges at være under målet for vores klub.
> Ipsa's placeringsevne er egentlig det jeg vil
> påpege som det helt store problem. Ipsa er til den
> tyske spille stil, hvis han får bolden i en
> usikker position, så fyrer han den ud - hvor imod
> Reid han fumler med den, mister den osv., hvilket
> vil sige og hellere ikke er så meget i boldomgang,
> så det er en ting han lige skal vænne sig til. Jeg
> er nu ret sikker på at manden nok skal give
> udbytte til sidst (:
Jeg synes slet ikke Reid mister så mange bolde som Ipsa, men det bliver vi nok aldrig enige om - i øvrigt slår Ipsa den alt for ofte ballonbolde op ad banen, også upresset, og jeg græmmes hver gang da de hverken er præcise eller fordrende for vores spil.
Ipsa kan muligvis blive et aktiv for os, på trods af hans fysik ikke er imponerende for positionen, men mindsker han sin fejlmargin, og bliver bedre i sin placerings- og markeringsevne, specielt ved dødbolde, ja så kan han blive en god spiller for os. Jeg er bare bange for han er et af de der "evighedstalenter" som aldrig får taget det der sidste skridt for at udløse hele potentialet, og i stedet bliver de middelmådige spillere og glemt - det er der utalige eksempler på, det bedste for os er vel afrikas stjerne Poku, eller mere relevant måske Mikkel Thygesen.