AaB - FCM
-
j3pq3
Re: Eksempler på dårlig ledelse?
jeg synes da ikke man kan beskylde fcm for ikke at tro på tingene i kampens start. hvis vi fortsætter i samme gear, er jeg sikker på at belønningen nok skal komme.
-
Andro
Re: AAB-FCM Live /hvor kan den ses?
Der findes jo altid streams af TV2 Sport, som kan findes rundt omkring på nettet. Sidder selv og ser den på en stream.(Og nej, det er ikke ulovligt)
-
j3pq3
Re: startopstillingen
jonastk Skrev:
-------------------------------------------------------
> hvor er califf?
> han er ej heller at finde på bænken ifølge
> http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=4343&mode
> =laes_nyhed&topID=
tjah det lyder mærkeligt at han ikke engang er med på bænken. for hvis reid nu siger fra under anden halvleg (det lød ret alvorligt), så var det åbentbart frank der skulle rykke ned bagi. hmm lyder underligt at man ikke har nogen midterforsvarer med som reserver
> hvor er califf?
> han er ej heller at finde på bænken ifølge
> http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=4343&mode
> =laes_nyhed&topID=
tjah det lyder mærkeligt at han ikke engang er med på bænken. for hvis reid nu siger fra under anden halvleg (det lød ret alvorligt), så var det åbentbart frank der skulle rykke ned bagi. hmm lyder underligt at man ikke har nogen midterforsvarer med som reserver
-
bw152/michael
Re: Banner
Der var et FCM Logo på den ene side og et viasat logo på den anden side med en rød streg over, samt teksten "I har svigtet os", "19.00 - Fodbold for jeres fans?"
Med henvisning til at den tv-aftale som vi bl.a. selv har godkendt som gør det meget svært for os fans at komme til kampe som den idag..
- Men til gengæld kan jeg ikk se hvad der står på det hvide og røde, ligner noget med aab ? Nogen der har en idé om det ?
/Meyhoff
Med henvisning til at den tv-aftale som vi bl.a. selv har godkendt som gør det meget svært for os fans at komme til kampe som den idag..
- Men til gengæld kan jeg ikk se hvad der står på det hvide og røde, ligner noget med aab ? Nogen der har en idé om det ?
/Meyhoff
-
j3pq3
Re: AAB - FCM
HVordan er det muligt at man kan være så dårlige til dødbolde i eget felt når man offensivt kan gøre det så meget bedre? det er mig simpelthen en gåde!
-
Xort
bw152/michael Skrev:
>
> - Men til gengæld kan jeg ikk se hvad der står på
> det hvide og røde, ligner noget med aab ? Nogen
> der har en idé om det ?
Der stod vidst tak til AaB for kampene i europa,
>
> /Meyhoff
>
Der stod vidst tak til AaB for kampene i europa,
>
> /Meyhoff
-
Altoriso
bw152/michael Skrev:
Der stod noget med "AaB - Tak for turen i Europa 08/09" Meget god stil
Der stod noget med "AaB - Tak for turen i Europa 08/09" Meget god stil
-
Ravnen
Ikke godkendt
Nu skal jeg jo passe på med at dømme for hårdt, da kampen lige er fløjtet af. Men jeg synes det er så fantasiløst hvad vi laver, det virker tilfældigt vi har ikke rigtig nogle ordentlige kombinationer der kan sætte os igennem.
Jeg forstår ikke hvorfor Thomasberg ikke skiftede Fagerberg ud noget tidligere, det var virkelig ikke meget Fagerberg havde held med, selv de mest simple tæmninger kunne han kikse, og generelt taber han alt for mange bolde.
De bedste spillere var Reid, Sivebæk og Heinze. Synes også Salami gjorde det ok, det var et noget tyndt rødt kort han fik.
Endnu en skidt dommerpræstation. Det er af afgørende betydning for kampen at dommeren annullerer vores scoring i første halvleg.
Skidt skidt, vi har dem i sækken ved 2-1. Øv øv øv
Jeg forstår ikke hvorfor Thomasberg ikke skiftede Fagerberg ud noget tidligere, det var virkelig ikke meget Fagerberg havde held med, selv de mest simple tæmninger kunne han kikse, og generelt taber han alt for mange bolde.
De bedste spillere var Reid, Sivebæk og Heinze. Synes også Salami gjorde det ok, det var et noget tyndt rødt kort han fik.
Endnu en skidt dommerpræstation. Det er af afgørende betydning for kampen at dommeren annullerer vores scoring i første halvleg.
Skidt skidt, vi har dem i sækken ved 2-1. Øv øv øv
-
Ravnen
Re: Eksempler på dårlig ledelse?
j3pq3 Skrev:
> jeg synes da ikke man kan beskylde fcm for ikke at
> tro på tingene i kampens start. hvis vi fortsætter
> i samme gear, er jeg sikker på at belønningen nok
> skal komme.
De første 20 minutter var fremragende, der kunne man kende holdet igen. Men så ebbede det jo ud..
> jeg synes da ikke man kan beskylde fcm for ikke at
> tro på tingene i kampens start. hvis vi fortsætter
> i samme gear, er jeg sikker på at belønningen nok
> skal komme.
De første 20 minutter var fremragende, der kunne man kende holdet igen. Men så ebbede det jo ud..
-
B
Re: Ikke godkendt
Rødt kort ikke tyndt, men til gengæld mega dumt.
De får så også annulleret en scoring, hvor Luton ser ud til at være onside.
De får så også annulleret en scoring, hvor Luton ser ud til at være onside.