Slagsmål i silkeborg - "FCM Fans" angiveligt involveret ?????
-
BW # 163
Slagsmål i silkeborg - "FCM Fans" angiveligt involveret ?????
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 143150.ece
Hven hulen der støtter fCM vil tage ud til en sekundakamp - og hvordan kan EB kalde dette fcm fans??????
Hven hulen der støtter fCM vil tage ud til en sekundakamp - og hvordan kan EB kalde dette fcm fans??????
Senest rettet af BW # 163 27. mar 2009, 22:31, rettet i alt 1 gang.
-
bobar
Re: Slagsmål i silkeborg - "FCM Fans" angiveligt involveret ?????
ja utroligt, men selv i FCM findes der vel primitive amøber, hvis ellers historien er bekræftet.
-
Altoriso
Jeg synes at det er rigtigt fedt - det hele skal bare være vildere, også på stadion, hvor vi skal have alle pølsespisende og øldrikkende fjolser væk...
PS
På tv nævnte de også episoden hvor de henviste til ubekræftede rygter om, at fans fra FC Midtjylland, AGF og Brøndby også havde været involveret
PS
På tv nævnte de også episoden hvor de henviste til ubekræftede rygter om, at fans fra FC Midtjylland, AGF og Brøndby også havde været involveret
-
Jan
Hvorfor mener man der er fcm fans involveret.
Er det fordi, der er nogle der har fcm trøjer eller lignende som gør, at man mener de er fra fcm.
Det kunne ligne vff fans eller andre fjolser som intet har med fcm/black wolwes at gøre.
Er det fordi, der er nogle der har fcm trøjer eller lignende som gør, at man mener de er fra fcm.
Det kunne ligne vff fans eller andre fjolser som intet har med fcm/black wolwes at gøre.
-
forzafcm
Den havde jeg godt nok ikke lige selv tænkt på Jan, men tror du har meget ret. FCM fans laver for det første ikke vold, og slet ikke i en ubetydelig kamp.
VFF fans har før lavet mærkelige ting, så det kan sagtens passe. Tror også det var dem der havde BIF og AGF trøjer på.
VFF fans har før lavet mærkelige ting, så det kan sagtens passe. Tror også det var dem der havde BIF og AGF trøjer på.
-
Hekler
Det lyder altså usædvanligt usansynligt.
Det kan godt være et det er et samarbejde mellem dem der gerne vil slås fra Århus og Silkeborg det er almindeligt kendt. men hvordan fanden man vil få blandet FCM fans ind i det er noget vanskeligere set fra min stol.
http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/pbc ... ss-section
Det kan godt være et det er et samarbejde mellem dem der gerne vil slås fra Århus og Silkeborg det er almindeligt kendt. men hvordan fanden man vil få blandet FCM fans ind i det er noget vanskeligere set fra min stol.
http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/pbc ... ss-section
-
uschel
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det lyder altså usædvanligt usansynligt.
>
> Det kan godt være et det er et samarbejde mellem
> dem der gerne vil slås fra Århus og Silkeborg det
> er almindeligt kendt. men hvordan fanden man vil
> få blandet FCM fans ind i det er noget
> vanskeligere set fra min stol.
>
> De mennesker som vil slås for en hver pris, behøver altså intet andet motiv end selve slagsmålet i sig selv. Derfor er det vil lige så sandsynlig, at det er nogle af vores "fans" der kan være involdveret som alle mulige andre klubbers. Tosser findes over det hele osse i Midtjylland. Hvis der i givet fald har været fcm folk med, så har de vel bare brugt silkeborg kampen som begivenhed til at mødes med andre ligesindede fra andre klubber/fraktioner. For dem er hvem der spiller totalt ligegyldig. Fodboldkampe er bare midlet til, at nå deres mål om slagsmål for en hver pris
-------------------------------------------------------
> Det lyder altså usædvanligt usansynligt.
>
> Det kan godt være et det er et samarbejde mellem
> dem der gerne vil slås fra Århus og Silkeborg det
> er almindeligt kendt. men hvordan fanden man vil
> få blandet FCM fans ind i det er noget
> vanskeligere set fra min stol.
>
> De mennesker som vil slås for en hver pris, behøver altså intet andet motiv end selve slagsmålet i sig selv. Derfor er det vil lige så sandsynlig, at det er nogle af vores "fans" der kan være involdveret som alle mulige andre klubbers. Tosser findes over det hele osse i Midtjylland. Hvis der i givet fald har været fcm folk med, så har de vel bare brugt silkeborg kampen som begivenhed til at mødes med andre ligesindede fra andre klubber/fraktioner. For dem er hvem der spiller totalt ligegyldig. Fodboldkampe er bare midlet til, at nå deres mål om slagsmål for en hver pris
-
Altoriso
ja, jeg vil da også sige, at med det "had" man mange gange har oplevet fra visse FCM-tilhængeres side, så vil jeg da bestemt ikke mene, at det er usandsynligt, at der er nogen der har deltaget i en fight mod Viborg-fans
PS inden nogle tror at det er nogle bestemte fans jeg hentyder til, så er det i hvert fald ikke nogen jeg umiddelbart kender
PS inden nogle tror at det er nogle bestemte fans jeg hentyder til, så er det i hvert fald ikke nogen jeg umiddelbart kender
-
LOOFT
Man skal aldrig tro på medierne! De gør alt for at overdrive, de skal jo bare skabe en sensation...
http://politiken.dk/indland/article674700.ece
Hvis man læser på viborgs forum, siger de også selv det ikke passer..
http://politiken.dk/indland/article674700.ece
Hvis man læser på viborgs forum, siger de også selv det ikke passer..
-
Altoriso
I den artikel står der jo heller ikke noget om at det er forkert, kun at der blandt de anholdte ikke er nogen fra andre klubber 
Jeg kan da heller ikke umiddelbart tro at der skulle dukke folk op fra andre steder, men et eller andet sted må snakken jo opstå
Er ikke sikker på at jeg hørte rigtigt, men synes at jeg inden kampen mellem Esbjerg og AGF på TV kunne høre en masse AGF-fans synge "vi hader VFF", men det gør de jo snart på alle jyske stadions
Jeg kan da heller ikke umiddelbart tro at der skulle dukke folk op fra andre steder, men et eller andet sted må snakken jo opstå
Er ikke sikker på at jeg hørte rigtigt, men synes at jeg inden kampen mellem Esbjerg og AGF på TV kunne høre en masse AGF-fans synge "vi hader VFF", men det gør de jo snart på alle jyske stadions
-
LOOFT
Og at de ikke har beviser for andre klubbers indblanden! Jeg tvivler stærkt på det
-
Thomas Lund
Er det så nu en journalist ringer til mig og spørger om jeg kan med 100 % sikkerhed benægte at der var FCM fans involveret og jeg svarer nej?
Overskriften herefter:
BWs formand: FCM fans muligvis involveret i masseslagsmål
Come on Jan. Hvorfor æder du sådan noget medielort? Du kan jo se at to af de involverede var fra Viby (Århus) og Viborg.
Så kan en journalist jo selv "regne sig frem til" at de naturligvis må være hhv. White Pride og VFF fans. (eller noget!)
Lund
Overskriften herefter:
BWs formand: FCM fans muligvis involveret i masseslagsmål
Come on Jan. Hvorfor æder du sådan noget medielort? Du kan jo se at to af de involverede var fra Viby (Århus) og Viborg.
Så kan en journalist jo selv "regne sig frem til" at de naturligvis må være hhv. White Pride og VFF fans. (eller noget!)
Lund
-
Altoriso
Jeg tror at det er fordi du ikke læser artiklerne rigtigt..
Det er vel en kendsgerning at der var mere end 5 med i bataljerne ?
Og en kendsgerning at det kun var 5 der blev anholdt ?
Hvad så med alle de andre - er det helt umuligt at der kunne være tilhængere af andre klubber med der ?
Igen vil jeg bare henvise til, at der sjældent bliver navngivet noget uden at der kan være en lille smule om det
Hvad skulle en journalist have ud af at hævde at der både var folk fra AGF, Brøndby og så også FCM tilstede
Jeg synes da at historien er stor nok hvis det bare var fra Silkeborg og Viborg
Det er vel en kendsgerning at der var mere end 5 med i bataljerne ?
Og en kendsgerning at det kun var 5 der blev anholdt ?
Hvad så med alle de andre - er det helt umuligt at der kunne være tilhængere af andre klubber med der ?
Igen vil jeg bare henvise til, at der sjældent bliver navngivet noget uden at der kan være en lille smule om det
Hvad skulle en journalist have ud af at hævde at der både var folk fra AGF, Brøndby og så også FCM tilstede
Jeg synes da at historien er stor nok hvis det bare var fra Silkeborg og Viborg
-
Hausser
Min værste fjendes fjende er jo min ven og du fra den logik kunne det måske tænkes at nogle FCMere kunne finde på at tage til Silkeby for at tæve VFFere, også selv om der ikke ligefrem er varme følelser mellem FCM og SIF.
Tror dog ikke på det, og både VFFerne og Sifferne afkræfter det jo også på det kraftigste, altså at FCMere og andre har deltaget i det og ud over det logiske tankespin jeg nævnte, så tvivler jeg meget på der findes nogen som helst beviser for FCMeres deltagelse..
Tror dog ikke på det, og både VFFerne og Sifferne afkræfter det jo også på det kraftigste, altså at FCMere og andre har deltaget i det og ud over det logiske tankespin jeg nævnte, så tvivler jeg meget på der findes nogen som helst beviser for FCMeres deltagelse..
-
Altoriso
Håber ikke at du mener at jeg mener, at der vitterligt har været FCM-fans med - det hævder jeg ikke - jeg siger bare at det da ikke er usandsynligt
Skal også bemærke at den jo ikke kun kører på, at der var FCM-fans med, men også fra andre klubber
I den første artikel fra EB (se første indlæg) står der, at det var omkring 50 kronragede ballademagere
Hvis dette er tilfældet, så er det jo næppe dem der normalt sidder inde på diverse fanfora og skriver vel ?
Skal også bemærke at den jo ikke kun kører på, at der var FCM-fans med, men også fra andre klubber
I den første artikel fra EB (se første indlæg) står der, at det var omkring 50 kronragede ballademagere
Hvis dette er tilfældet, så er det jo næppe dem der normalt sidder inde på diverse fanfora og skriver vel ?