Thomasberg raus
-
Ravnen
Re: Thomasberg raus
Jeg kan godt have min tvivl efterhånden. Nu har trænerteamet haft et halvt år til at få spillet deres system ind, så skulle vi gerne se effekten. Defensivt halter vi ligeså meget som under Erik Rasmussen, men dengang var vi i det mindste forrygende fremad banen, det er vist så som så nu? Hvis vi skal være helt ærlige så fungerer offensiven jo slet ikke?
Det er lidt svært at se hvad de vil have holdet til, det virker en anelse tilfældigt. Der er ingen tvivl om at Thomasberg virkelig skal træde i karakter nu, og finde en opskrift der virker.
En fyring er ikke på tale endnu, men vi skal snart se nogle forbedringer. Det er naturligt nok at tage debatten.
Egentlig synes jeg Ørgaard bærer en stor del af ansvaret, eftersom han selv har været ude og sige vi manglede en angriber. Det skal man huske.
Det er lidt svært at se hvad de vil have holdet til, det virker en anelse tilfældigt. Der er ingen tvivl om at Thomasberg virkelig skal træde i karakter nu, og finde en opskrift der virker.
En fyring er ikke på tale endnu, men vi skal snart se nogle forbedringer. Det er naturligt nok at tage debatten.
Egentlig synes jeg Ørgaard bærer en stor del af ansvaret, eftersom han selv har været ude og sige vi manglede en angriber. Det skal man huske.
-
mancitydk
Jeg mener hele den sportsligeledelse har ansvaret for de manglende indkøb, men det er træneren der skal sørge for at de mest basale ting såsom et fornuftigt spilkoncept fungerer og det har ikke fungeret meget længe. Hvor mange flotte kampe, eller bare gode kampe har vi spillet i år?? Det kan sgu tælles på en hånd med fingre i overskud.
Er ikke enig med Ravnen når han siger at det ikke er et tema lige nu. Hvornår dælen bliver det så et tema? Jeg mener det har været et tema længe og jeg ville tro at temaet bliver mere vedkommende om et par runder.
Forstå mig ret jeg kan godt lide TT, men det er jo desværre ikke det det kommer an på i dagens fodbold. Man burde snart kunne se en bedring på tingene men kampene i dette forår indtil nu har vist det modsatte. Vi var milevidt fra point igår, spillemæssigt, omend resultatet i sig selv ikke var vildt dårligt. Gider ikke høre protester om dommerne, det går ud over alle SELV Brøndby og FCK. Vi skal kunne afgøre kampene uden dommerens hjælp.... Vi skaber intet og ligner høns uden hoveder og det er over hele linjen. Ansvaret for dette ligger hos den sportslige ledelse i almindlig og hos TT og co. i særdelkeshed
Er ikke enig med Ravnen når han siger at det ikke er et tema lige nu. Hvornår dælen bliver det så et tema? Jeg mener det har været et tema længe og jeg ville tro at temaet bliver mere vedkommende om et par runder.
Forstå mig ret jeg kan godt lide TT, men det er jo desværre ikke det det kommer an på i dagens fodbold. Man burde snart kunne se en bedring på tingene men kampene i dette forår indtil nu har vist det modsatte. Vi var milevidt fra point igår, spillemæssigt, omend resultatet i sig selv ikke var vildt dårligt. Gider ikke høre protester om dommerne, det går ud over alle SELV Brøndby og FCK. Vi skal kunne afgøre kampene uden dommerens hjælp.... Vi skaber intet og ligner høns uden hoveder og det er over hele linjen. Ansvaret for dette ligger hos den sportslige ledelse i almindlig og hos TT og co. i særdelkeshed
-
tubbe93
kunne godt tænke mig en ny træner som kunne tilføre noget nyt energi, kan bare ikk se hvem det skulle være ? I stedet for at bare sige TT skal væk så kom med bud på ny træner. Tror i stedet en mentalitetstræner kunne virke, det virker nogen gange som om det er mentaliteten det er i vejen med, ved AAB havde en da de blev mestre sidste år.
-
mancitydk
Jamen okay vil gerne komme med et bud. Jeg vil gene have en udelandsk træner. De hold der har haft en udelandsk træner har haft succes generelt set og det kunne godt være at en svensk eller norsk, måske endda en tysk kunne skabe noget ny energi. Det er altså rigtigt mange år TT har været inde omkring holdet
-
Altoriso
Du har helt ret i at TT har været inde om holdet i mange år
Efter sigende har han også stået for en stor del af det taktiske, og må derfor tilskrives en stor del af æren for de sidste års flotte resultater!
Måske er det i stedet ER´s type personlighed der mangles...
Men kan man ikke spille fodbold på højt plan uden en sådan type, er det måske mere spillerne den er gal med..
Jeg kan ikke se hvad en ny træner skulle kunne give, som der ikke allerede er mulighed for nu
Tror at det har mere med holdets nuværende sammensætning at gøre, forstået på den måde at det ikke er spillet ordentligt sammen endnu
Når dette sker så får vi også det mesterskab !
Efter sigende har han også stået for en stor del af det taktiske, og må derfor tilskrives en stor del af æren for de sidste års flotte resultater!
Måske er det i stedet ER´s type personlighed der mangles...
Men kan man ikke spille fodbold på højt plan uden en sådan type, er det måske mere spillerne den er gal med..
Jeg kan ikke se hvad en ny træner skulle kunne give, som der ikke allerede er mulighed for nu
Tror at det har mere med holdets nuværende sammensætning at gøre, forstået på den måde at det ikke er spillet ordentligt sammen endnu
Når dette sker så får vi også det mesterskab !
-
Kent
Ståle raus
3. plads sidste år og nu tabt til EfB på hjemmebane. Ud med ham!
Og mens jeg husker det:
- Olsen Raus! - 4. plads sidste år og tabe til Horsens ude (eller var det sidste uge?)
- TT er gud! sejr ude over Man C. Største europæiske resultat af FCM (eller var det i sommers?)
- ER raus! Katastrofal sæsonstart og uinspireret fodbold! (eller var det i efteråret 2005?)
- Hamren raus! - får ikke noget ud af holdet og er håbløst efter FCM (eller var det i foråret 2005?)
Og mens jeg husker det:
- Olsen Raus! - 4. plads sidste år og tabe til Horsens ude (eller var det sidste uge?)
- TT er gud! sejr ude over Man C. Største europæiske resultat af FCM (eller var det i sommers?)
- ER raus! Katastrofal sæsonstart og uinspireret fodbold! (eller var det i efteråret 2005?)
- Hamren raus! - får ikke noget ud af holdet og er håbløst efter FCM (eller var det i foråret 2005?)
-
Hausser
Re: Ståle raus
Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil have diskussionen til at omhandle alle mulige andre trænere, men mig bekendt så har Erik Rasmussen også udtalt at han være tæt på en fyreseddel da det ikke kørte for FCM i den periode og prøv og spørg FCKerne og OBerne hvad de syntes om deres tredje og fjerdeplads sidste sæson og hvad de syntes om deres træners rolle i denne.
Og så kan jeg heller ikke forstå du vil gøre det en diskussion omkring et enkeltstående resultat, når du udmærket ved det slet ikke er tilfældet, problemerne er jo langt større end det.
Og så kan jeg heller ikke forstå du vil gøre det en diskussion omkring et enkeltstående resultat, når du udmærket ved det slet ikke er tilfældet, problemerne er jo langt større end det.
-
mancitydk
Helt korrekt. Jeg kender utroligt mange fck fans dere ikke er imponeret af Ståle. Men jeg anerkender og respekterer din holdning Kent og normalt er jeg ikke den første der råber op efter trænerens hoved på et fad, men min holdning er at TTs rolle omkring holdet burde være til diskussion. Håber selvfølgelig at jeg tager fejl og at han skaffer os et mesterskab men I don't believe it. Hvad angår sidste sæson og forrige sæsons succes så tror jeg heller ikke at jeg nogen steder nævnte at TT ikke havde en rolle omkring de resultater. Og jeg mener også at jeg fik nævnt at jeg godt kan lide TT. Det gør dog IKKE at jeg skal synes at han er den nødvendige og rigtige træner for holdet pt. Og det mener jeg så ikke, min holding. Synes jeg har argumenteret nok for mine holdninger, men hey det her er jo Ulvegraven. Her skal vi jo kun hylde holdet og ikke forholde os til det faktum at vi har spillet way under standard ift. tidligere sæsoner med stort set det samme materiale.
Så nu må jeg hellere foreslå en kæmpe hyldest af TT og Ridderen for deres fantastiske start på 2009. Men det er måske alle de nye spillere vi købte i Januar der skal spilles ordentligt ind for det var jo undskyldningen i sommers.
Vi lader den lige stå lidt.
Så nu må jeg hellere foreslå en kæmpe hyldest af TT og Ridderen for deres fantastiske start på 2009. Men det er måske alle de nye spillere vi købte i Januar der skal spilles ordentligt ind for det var jo undskyldningen i sommers.
Vi lader den lige stå lidt.
-
Kent
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil have
> diskussionen til at omhandle alle mulige andre
> trænere, men mig bekendt så har Erik Rasmussen
> også udtalt at han være tæt på en fyreseddel da
> det ikke kørte for FCM i den periode og prøv og
> spørg FCKerne og OBerne hvad de syntes om deres
> tredje og fjerdeplads sidste sæson og hvad de
> syntes om deres træners rolle i denne.
Men er svaret at fyre dem? Skulle ER være fyret? Skulle Hamren, Lars Olsen eller Ståle Solbakken? Der findes ingen dokumentation for, at trænerfyringer har nogen effekt. Derfor er trænerfyringer ikke svaret, det er derimod kontinuitet og målrettet arbejde. Selvom andre klubbers fans ynder at kalde os historieløse, så kan vi vel godt tillade os selv, at lære en smule af den historie vi nu engang har.
> Og så kan jeg heller ikke forstå du vil gøre det
> en diskussion omkring et enkeltstående resultat,
> når du udmærket ved det slet ikke er tilfældet,
> problemerne er jo langt større end det.
Og så kan jeg heller ikke forstå du vil gøre det til en diskussion omkring en enkeltstående person, når du udmærket ved det slet ikke er tilfældet, problemerne er jo langt større end det.....
> Jeg kan ikke forstå hvorfor du vil have
> diskussionen til at omhandle alle mulige andre
> trænere, men mig bekendt så har Erik Rasmussen
> også udtalt at han være tæt på en fyreseddel da
> det ikke kørte for FCM i den periode og prøv og
> spørg FCKerne og OBerne hvad de syntes om deres
> tredje og fjerdeplads sidste sæson og hvad de
> syntes om deres træners rolle i denne.
Men er svaret at fyre dem? Skulle ER være fyret? Skulle Hamren, Lars Olsen eller Ståle Solbakken? Der findes ingen dokumentation for, at trænerfyringer har nogen effekt. Derfor er trænerfyringer ikke svaret, det er derimod kontinuitet og målrettet arbejde. Selvom andre klubbers fans ynder at kalde os historieløse, så kan vi vel godt tillade os selv, at lære en smule af den historie vi nu engang har.
> en diskussion omkring et enkeltstående resultat,
> problemerne er jo langt større end det.
Og så kan jeg heller ikke forstå du vil gøre det til en diskussion omkring en enkeltstående person, når du udmærket ved det slet ikke er tilfældet, problemerne er jo langt større end det.....
-
Kent
mancitydk Skrev:
> Her skal vi jo kun hylde holdet og ikke forholde os
> til det faktum at vi har spillet way under
> standard ift. tidligere sæsoner med stort set det
> samme materiale.
Jamen lad os da forholde os til fakta. Fx at næsten alle vores nøglespillere har været skadet i opstarten, og at vi mod Esbjerg stillede med et ½ ynglingehold, der havde en gennemsnitalder på 21.5 år. Det er altså IKKE i nærheden af "stort set det samme materiale" når vi manger Califf, Poulsen, Danny, Salami, Florescu og Frank fra start-11. Heraf mangler vi STADIG Califf og Florescu, mens Salami og Frank tydeligvis ikke er i ordentlig form.
Hvis man vil kritisere TT, så skal man tage hans arbejdsbetingelser med i overvejelserne. De har langt fra været optimale, og faktisk er det en nøjagtig gentagelse af situationen hvor ER var tæt på at blive fyret, nemlig masser af skader. Jeg har påpeget det mange gange før, og gør det gerne igen: Vi har ikke spillet EN ENESTE kamp i stærkeste opstilling de sidste 15 mdr pga skader og karantæner. Og det er ikke hvem som helst vi har manglet, men nøglespillere som Frank, Thyge, Florescu, Femi, Reid og Salami. De spiller har på intet tidspunkt været i nærheden af at være i topform på samme tid. Og hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om topresultater, så kræver det et sammenspillet hold, hvor vores nøglespillere rammer et højt niveau samtidig. Det har TT simpelthen ikke haft mulighed for.
> Her skal vi jo kun hylde holdet og ikke forholde os
> til det faktum at vi har spillet way under
> standard ift. tidligere sæsoner med stort set det
> samme materiale.
Jamen lad os da forholde os til fakta. Fx at næsten alle vores nøglespillere har været skadet i opstarten, og at vi mod Esbjerg stillede med et ½ ynglingehold, der havde en gennemsnitalder på 21.5 år. Det er altså IKKE i nærheden af "stort set det samme materiale" når vi manger Califf, Poulsen, Danny, Salami, Florescu og Frank fra start-11. Heraf mangler vi STADIG Califf og Florescu, mens Salami og Frank tydeligvis ikke er i ordentlig form.
Hvis man vil kritisere TT, så skal man tage hans arbejdsbetingelser med i overvejelserne. De har langt fra været optimale, og faktisk er det en nøjagtig gentagelse af situationen hvor ER var tæt på at blive fyret, nemlig masser af skader. Jeg har påpeget det mange gange før, og gør det gerne igen: Vi har ikke spillet EN ENESTE kamp i stærkeste opstilling de sidste 15 mdr pga skader og karantæner. Og det er ikke hvem som helst vi har manglet, men nøglespillere som Frank, Thyge, Florescu, Femi, Reid og Salami. De spiller har på intet tidspunkt været i nærheden af at være i topform på samme tid. Og hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om topresultater, så kræver det et sammenspillet hold, hvor vores nøglespillere rammer et højt niveau samtidig. Det har TT simpelthen ikke haft mulighed for.
-
mancitydk
Men det ændrer i mine øjne ikke på at de spillere der er til rådighed spiller enkeltvis fremfor som et hold. Jeg kan ikke længere se meningen med det spilkoncept som vi kører. Hvad er fx meningen i gentagne gange at hyle en høj bold op mod Fagerberg der ligger overfor De Schaff og Shleebrügge? Han har jo ikke en skrædders chance i helvede for at vinde en bold på den måde...
Så det kan godt være at spillerne ikke har været til rådighed men de der har har sgu stadig spillet en piv elendig gang bold. Altså Jeg ville ikke have noget imod at tabe point til de hold vi har mødt (netop på grund af skade / karantæne situationen) HVIS vi havde spillet ordentligt. Men hver gang er der alt for mange spillere der tager en fridag. Ikke godt nok. Man kan i det mindste spille et ordentligt koncept.
Så det kan godt være at spillerne ikke har været til rådighed men de der har har sgu stadig spillet en piv elendig gang bold. Altså Jeg ville ikke have noget imod at tabe point til de hold vi har mødt (netop på grund af skade / karantæne situationen) HVIS vi havde spillet ordentligt. Men hver gang er der alt for mange spillere der tager en fridag. Ikke godt nok. Man kan i det mindste spille et ordentligt koncept.
-
Kent
mancitydk Skrev:
> Men det ændrer i mine øjne ikke på at de spillere
> der er til rådighed spiller enkeltvis fremfor som
> et hold. Jeg kan ikke længere se meningen med det
> spilkoncept som vi kører. Hvad er fx meningen i
> gentagne gange at hyle en høj bold op mod
> Fagerberg der ligger overfor De Schaff og
> Shleebrügge? Han har jo ikke en skrædders chance i
> helvede for at vinde en bold på den måde...
Problemet er jo netop, at når vi stiller med ½ ynglingehold, så er vi ikke særlig godt sammenspillet og har en række unge halvnervøse spillere løbende rundt. De vil ofte vælge den sikre løsning med et langt los frem mod angriberne, ligesom de ikke kan være 100% inde i løbemønstrene. Det er jo derfor kontinuitet er så skide vigtig, for så ved man hvordan sidemanden løber, hvor og hvornår man skal gøre sig spilbar osv. Vores normale spillekoncept er baseret på hurtig pasningsfodbold, og det kræver en stor indbyrdes forståelse.
> Så det kan godt være at spillerne ikke har været
> til rådighed men de der har har sgu stadig spillet
> en piv elendig gang bold. Altså Jeg ville ikke
> have noget imod at tabe point til de hold vi har
> mødt (netop på grund af skade / karantæne
> situationen) HVIS vi havde spillet ordentligt.
Men det hænger jo sammen... det er sgu sjældent vi spiller godt og taber.
> Men det ændrer i mine øjne ikke på at de spillere
> der er til rådighed spiller enkeltvis fremfor som
> et hold. Jeg kan ikke længere se meningen med det
> spilkoncept som vi kører. Hvad er fx meningen i
> gentagne gange at hyle en høj bold op mod
> Fagerberg der ligger overfor De Schaff og
> Shleebrügge? Han har jo ikke en skrædders chance i
> helvede for at vinde en bold på den måde...
Problemet er jo netop, at når vi stiller med ½ ynglingehold, så er vi ikke særlig godt sammenspillet og har en række unge halvnervøse spillere løbende rundt. De vil ofte vælge den sikre løsning med et langt los frem mod angriberne, ligesom de ikke kan være 100% inde i løbemønstrene. Det er jo derfor kontinuitet er så skide vigtig, for så ved man hvordan sidemanden løber, hvor og hvornår man skal gøre sig spilbar osv. Vores normale spillekoncept er baseret på hurtig pasningsfodbold, og det kræver en stor indbyrdes forståelse.
> Så det kan godt være at spillerne ikke har været
> til rådighed men de der har har sgu stadig spillet
> en piv elendig gang bold. Altså Jeg ville ikke
> have noget imod at tabe point til de hold vi har
> mødt (netop på grund af skade / karantæne
> situationen) HVIS vi havde spillet ordentligt.
Men det hænger jo sammen... det er sgu sjældent vi spiller godt og taber.
-
Hausser
Kent Skrev:
> Men er svaret at fyre dem? Skulle ER være fyret?
> Skulle Hamren, Lars Olsen eller Ståle Solbakken?
> Der findes ingen dokumentation for, at
> trænerfyringer har nogen effekt. Derfor er
> trænerfyringer ikke svaret, det er derimod
> kontinuitet og målrettet arbejde. Selvom andre
> klubbers fans ynder at kalde os historieløse, så
> kan vi vel godt tillade os selv, at lære en smule
> af den historie vi nu engang har.
Var jeg direktør i FCK, havde Ståle helt sikkert fået sparket i sidste forår, han var jo skoleeksemplet på en træner som ikke fik tilstrækkeligt nok ud af et materiale som han havde til rådighed.
Og du er vel udemærket klar over at argumentet lige så snildt kunne bruges som Rioch, da AaB fyrede ham, eller Troels Bech, da FCM fyrede ham. Faktisk kan argumentet om kontinuitet bruges hver eneste gang når man debattere trænere, hvilket jeg rent faktisk mener diskvalificerer det. Nogen gange må man bare erkende at man har behov for en ny træner med nye ideer og som kan komme ind med et nyt blik på tingene.
> til en diskussion omkring en enkeltstående person,
> problemerne er jo langt større end det.....
Min bekendt så bliver spillerne vejet og bedømt i hver eneste kamp og som man kan læse, så er der mange af gravens brugere som ikke er tilfredse med mange af spillerne og der er flere af dem som mange brugere ligefrem ønsker væk fra klubben, hvilket vel snildt kan tolkes som en fyreseddel. Hvorfor skal træneren ikke kunne kritiseres lige så vel som spillere kan diskuteres, for det er vel det du mener, når du ikke mener en trænerfyring er et tema?
> Men er svaret at fyre dem? Skulle ER være fyret?
> Skulle Hamren, Lars Olsen eller Ståle Solbakken?
> Der findes ingen dokumentation for, at
> trænerfyringer har nogen effekt. Derfor er
> trænerfyringer ikke svaret, det er derimod
> kontinuitet og målrettet arbejde. Selvom andre
> klubbers fans ynder at kalde os historieløse, så
> kan vi vel godt tillade os selv, at lære en smule
> af den historie vi nu engang har.
Var jeg direktør i FCK, havde Ståle helt sikkert fået sparket i sidste forår, han var jo skoleeksemplet på en træner som ikke fik tilstrækkeligt nok ud af et materiale som han havde til rådighed.
Og du er vel udemærket klar over at argumentet lige så snildt kunne bruges som Rioch, da AaB fyrede ham, eller Troels Bech, da FCM fyrede ham. Faktisk kan argumentet om kontinuitet bruges hver eneste gang når man debattere trænere, hvilket jeg rent faktisk mener diskvalificerer det. Nogen gange må man bare erkende at man har behov for en ny træner med nye ideer og som kan komme ind med et nyt blik på tingene.
> til en diskussion omkring en enkeltstående person,
> problemerne er jo langt større end det.....
Min bekendt så bliver spillerne vejet og bedømt i hver eneste kamp og som man kan læse, så er der mange af gravens brugere som ikke er tilfredse med mange af spillerne og der er flere af dem som mange brugere ligefrem ønsker væk fra klubben, hvilket vel snildt kan tolkes som en fyreseddel. Hvorfor skal træneren ikke kunne kritiseres lige så vel som spillere kan diskuteres, for det er vel det du mener, når du ikke mener en trænerfyring er et tema?
-
Jesper BW1100
Jeg synes vi skal fyre TT og så ellers begynde at ansætte trænere efter det princip at så snart deres pointgennemsnit pr. kamp kommer under 2, så skal de have 3 kampe til at få os tilbage over 2, ellers er det raus. Det samme princip skal i øvrigt gælde for top 3 i tabellen. Så tror jeg sq du skal se trænere der præsterer!!!
-
Kent
Hausser Skrev:
> Hvorfor skal træneren ikke kunne kritiseres lige
> så vel som spillere kan diskuteres, for det er vel
> det du mener, når du ikke mener en trænerfyring er
> et tema?
Naturligvis kan trænerne kritiseres lige så vel som spillerne. Men ligesom det ofte er tilfældet med spillerkritikken (også en gang i mellem min egen) så har det en tendens til at blive ualmindelig unuanceret. Spørgsmålet er jo, hvor meget ansvar træneren har kontra de 11 på banen. Når først kampen er i gang, er det jo ret begrænset hvad træneren kan gøre, udover taktiske ændringer og indskiftninger. På det område synes jeg vi har en meget konsekvent træner i TT, hvilket bl.a. blev set med de konsekvente ændringer i taktik mod BIF efter udvisningen (indskiftning af Frank mv) og mod OB de sidste 20 min, hvor vi spillede med 3 i forsvaret. Rioch blev jo netop fyret i AaB, fordi han demonstrativ undlod at skifte spillere og ændre taktik.
Som skrevet i svaret til mancity, så har TT ikke haft særlig gode arbejdsbetingelser, og når dommerne så decideret modarbejder os i de to seneste kampe, så er det altså ikke let. Rent faktisk er det meget små marginaler der gør, at vi ikke står med 7 point efter de 3 første kampe (skulle have holdt føringen mod EfB, Hermansen skulle ikke være medlem af BIF-support og Fejlgaard skulle have dømt straffet til Reid). At vi så ikke har spillet fantastisk er en anden ting, men det mener jeg ikke vi kan forvente med det hold vi har stillet og de skadesproblemer der har været.
> Hvorfor skal træneren ikke kunne kritiseres lige
> så vel som spillere kan diskuteres, for det er vel
> det du mener, når du ikke mener en trænerfyring er
> et tema?
Naturligvis kan trænerne kritiseres lige så vel som spillerne. Men ligesom det ofte er tilfældet med spillerkritikken (også en gang i mellem min egen) så har det en tendens til at blive ualmindelig unuanceret. Spørgsmålet er jo, hvor meget ansvar træneren har kontra de 11 på banen. Når først kampen er i gang, er det jo ret begrænset hvad træneren kan gøre, udover taktiske ændringer og indskiftninger. På det område synes jeg vi har en meget konsekvent træner i TT, hvilket bl.a. blev set med de konsekvente ændringer i taktik mod BIF efter udvisningen (indskiftning af Frank mv) og mod OB de sidste 20 min, hvor vi spillede med 3 i forsvaret. Rioch blev jo netop fyret i AaB, fordi han demonstrativ undlod at skifte spillere og ændre taktik.
Som skrevet i svaret til mancity, så har TT ikke haft særlig gode arbejdsbetingelser, og når dommerne så decideret modarbejder os i de to seneste kampe, så er det altså ikke let. Rent faktisk er det meget små marginaler der gør, at vi ikke står med 7 point efter de 3 første kampe (skulle have holdt føringen mod EfB, Hermansen skulle ikke være medlem af BIF-support og Fejlgaard skulle have dømt straffet til Reid). At vi så ikke har spillet fantastisk er en anden ting, men det mener jeg ikke vi kan forvente med det hold vi har stillet og de skadesproblemer der har været.