http://www.tvmidtvest.dk/indhold/video- ... -til-ikast
Det er sku lidt som om de er ved at blivve dullet op til en date med FCM?
FCM Herrehåndbold?
-
Morten Odense
Re: FCM Herrehåndbold?
Ohh NO!
Er det ikke nok med kvinderne?
Det næste bliver vel at de går ind i Ishockey...
Er det ikke nok med kvinderne?
Det næste bliver vel at de går ind i Ishockey...
-
Thomas Lund
Det har aldrig været nogen hemmelighed at HCM ønsker at blive en del af FCM organisationen.
Lund
Lund
-
Hekler
Det er sku lidt som at have set den video med to tøser der snakker om hvordan de vil tilbyde dig en threesome for at scorer dig, inden du går i byen.
Nu skal du bare beslutte dig for om du bare skal have det lidt sjovt, eller blive mormon.
Nu skal du bare beslutte dig for om du bare skal have det lidt sjovt, eller blive mormon.
-
Jakobnw
hvis FCM endelig skulle slåes sammen med en herrehåndboldklub så skulle det da ikke være HCM. Der er langt mere potentiale i Team Tvis Holstebro. Dels er de allerede etablerede og har også et lovende hold. Men generelt håber jeg faktisk bare at FCM holder sig fra flere af den slags fusioner
Men ja det ligger lidt i navnet at de har håbet på at blive slået sammen med FCM. Det ville være næsten umuligt at lægge sig tættere op ad navnet uden at blive anklaget for copyrightbrud.
Men ja det ligger lidt i navnet at de har håbet på at blive slået sammen med FCM. Det ville være næsten umuligt at lægge sig tættere op ad navnet uden at blive anklaget for copyrightbrud.
-
Hausser
Udgiftsniveauet er markant lavere i en klub som HC Midtjylland end det er i vores
fadæsekøb Ikast-Brande og jeg vil samtidig mene at perspektivet er markant bedre i herrehåndbolden end det er hos kvinderne, men det gør dog ikke klubben til nogen guldrandet investering. I HCM vil jeg dog tro at vi kan få udgifter og indtægter til at løbe nogenlunde rundt, specielt hvis vi viderefører deres model med at satse på talenter og ikke går indkøbsamok. Det samme tror jeg vi får meget svært ved vores fantastiske investering Ikast-Brande.
fadæsekøb Ikast-Brande og jeg vil samtidig mene at perspektivet er markant bedre i herrehåndbolden end det er hos kvinderne, men det gør dog ikke klubben til nogen guldrandet investering. I HCM vil jeg dog tro at vi kan få udgifter og indtægter til at løbe nogenlunde rundt, specielt hvis vi viderefører deres model med at satse på talenter og ikke går indkøbsamok. Det samme tror jeg vi får meget svært ved vores fantastiske investering Ikast-Brande.
-
tubbe93
Er der ikk noget med at da HCM skiftede navn fra Herning-Hauge, at de så skiftede til HCM pga. noget med at de skulle være med i FCM ?